Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2003, 21:32
MUTS123
MUTS123 is offline
Wat voor leuke/rare/grappige/aparte karaktertrekjes heeft/hebben je huisdier(en)?

Mijn hond heeft een verschrikkelijk ijzerobsessie, al vanaf dat ze 8 weken was en wij haar hadden. Van die rood wit gestreepte fietspaaltjes kunnen wij nooit normaal voorbij, die moeten aangevallen worden. Ook lantarenpalen zijn de klos Verder ijzerendeurmatjes...bbq roosters...ook had ze een keer ergens een rol prikkeldraad gevonden hele bek bloeden en open, maar ze wilde niet loslaten.

Voor de rest hebben mijn dieren niet echt hele afwijkende dingen ofzo.
Oud 14-10-2003, 21:54
Verwijderd
Mijn kat is een echte man. Geen tampon is meer veilig in dit huis.

Vroeger had hij de nare gewoonte om mij wakker te slaan maar nu miauwt hij op een afstand dat ik mijn bed uit moet. Verder is het een heel aanhankelijk en speelse kat.
Bijna vergeten: ik moet helpen met schoonmaken. Dan komt hij op schoot zitten en likt de buitenkant van mijn vingers. Vervolgens duwt hij met zijn kop er tegenaan.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2003, 22:04
Verwijderd
M'n hond moet 's ochtends altijd per se even op me gaan zitten als beneden ben.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 11:38
duifeltje
duifeltje is offline
haha leuk!

mijn shetlander is een hittepetitje, als er ook maar iemand te dicht bij haar in de buurt komt (een pony dus) begint ze hard te piepen en met d'r voorbeen op de grond te slaan.
met poetsen bepaalt zij ook altijd waar je mag poetsen, als ze het niet leuk meer vind maakt ze een happende beweging naar je hand.

ons hondje is een zenuwpees, nu ze wat ouder wordt wel wat minder maar ze is echt heel druk, dan heb je je aangekleed dus denkt ze dat je naar buiten gaat, dan gaat ze helemaal rondjes om je heen draaien en rare geluidjes maken.
ze is ook heel hebberig, als je een bot geeft, gaat ze het niet lekker opeten maar het enige wat ze ermee doet is het verdedigen (we hebben 2 honden) en vaak begraaft ze het, echt raar!

mijn ratjes zijn precies het tegenovergestelde van elkaar, de een is heel verlegen en wat banger en de ander heel stoer en best brutaal.
dus als de brutale zit te eten en de ander komt iets te dichtbij, is het ruzie, dan gaan ze heel hard piepen en rare dansjes maken.
Dan staan ze tegenoverelkaar en geven ze elkaar de voorpootjes ner alsof ze aan het dansen zijn.
Oud 15-10-2003, 17:53
Yvat
Yvat is offline
Onze hond kan echt alleen maar aan eten denken,niet normaal meer. Als hij slaapt en je staat op van de bank om wat uit de kast te pakken wordt hij meteen wakker en staat binnen een paar tellen naast je te kwispelen en half kwijlend naar de hondenkoekjes te kijken.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2003, 18:47
SuperSanne
SuperSanne is offline
Onze oudste kat gaat overal in liggen. Klinkt normaal maar dat is het niet. echt niet. Geloof me. We hebben al drie rieten broodmanden moeten weggooien omdat ze erin was gaan liggen (overal hingen haar zwembandjes over de rand van die mand heen, ze had geen centimeter dikken moeten zijn of we hadden haar nooit mee los gekregen) en we de haren er niet uitkregen (wijze les: doe een rieten mand nooit, nooit, nooit onder de kraan!), en toen mijn moeder haar uit de grillpan die we op tafel hadden gelegd probeerden te verjagen, was ze bijna een arm kwijt. Verder was het ook niet erg geweldig toen mijn vader een vieze schaal waar gips in had gezeten in de gootsteen had gelegt, en vervolgens een uurtje later ontdekte dat hij eerst onze vastgeplakte kat moest loswrikken, voor hij de schaal in de afwasmachine kon zetten....
Oud 16-10-2003, 10:13
Nijpjes
Nijpjes is offline
Oh! Ik heb dubbel gelegen bij dat stukje hierboven...

Ik heb 2 katten. De een is nie veel bijzonders, behalve misschien dat ze elke avond op de tafel gaat zitten (achter mij, als ik op de bank zit) en dan gaat gapen om mijn aandacht te trekken. Voor de duidelijkheid: ik kan haar dus niet zien als ik op de bank zit, ze trekt mijn aandacht door het harde dichtslaan van dr kaken of het overbodige mauwen als ze aan het gapen is.
De andere kat heeft de vervelende eigenschap dat als ze beledigd is (wanneer mijn moeder bijvoorbeeld op vakantie is geweest) of geïrriteerd ofzo, ze dan gaat kotsen. Ik was eens vergeten de kattebak schoon te maken, had ze de volgende dag 3 keer gekotst, niet leuk...
Ik heb redelijk normale katten geloof ik (helemaal als ik die verhalen hierboven lees). Of is het normaal dat je kat het uitschreeuwt van genot als je dr aait?
Oud 16-10-2003, 12:04
MUTS123
MUTS123 is offline
Citaat:
Nijpjes schreef op 16-10-2003 @ 11:13:
Of is het normaal dat je kat het uitschreeuwt van genot als je dr aait?
Volgens mij niet....maar mijne doet het ook! Die miauwt sowieso heel veel........vanaf haar plek, een soort aangebouwde plank in de keuken. Als ik binnen kom...als ik wegga....als ik iets uit de koelkast pak....als ik tegen haar praat....en ZEKER als ik haar aai, dan blijft ze heen en weer lopen over die plank om kopjes te geven. En gillen en krijsen dat ze doet! Vaak maken mensen wel opmerkingen: ,,Jeetje, wat miauwt ze veel!" , maar ik sta er eigelijk helemaal niet meer bij stil.
Ze kan echt uren knuffelen maar als ze er genoeg van heeft [zoals gister], grijpt ze opeens je hand vast met haar klauwen en zet ze haar tanden er flink in [nu heel fijn 2 grote krassen op mijn hand]

Hey, toch nog een apart karaktertrekje
Reageren

Regels voor berichten