Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2003, 18:39
me_myself_i
me_myself_i is offline
Ik ben verliefd op een meisje uit m'n klas. Ik ben blijven zitten en er is dus een leeftijdsverschil van 1 jaar.
In de klas zit ze mij vaak aan te kijken en hebben we weleens oogcontact.
Hoe kan ik haar uitvragen ofzo en niet voor l*l te staan.Ik weet ook niet waarover ik zou moeten praten op Msn.

p.s. ik heb pas 1x een relatie gehad en ben dus niet egt "bekend" op dit gebied

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 20:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2003, 18:41
Gothic
Gothic is offline
misschien een keer beginnen om met vrienden naar de bios te gaan, als je niet meteen met haar alleen durft... als dat goed bevalt kan je altijd nog een keer met z'n 2en gaan
Oud 08-10-2003, 18:52
Balance
Balance is offline
ga in de klas eens wat vaker bij d'r in de buurt zitten, net zo lang tot het niet meer vreemd is dat je naast d'r zit. Meng je dan eens in gesprekken waar zij het over heeft met anderen. Kijk hoe ze erop reageert en probeer d'r beter te leren kennen.
Als je elkaar wat beter kent (en ook een indruk of ze je leuk vindt of niet) kan je dan vragen of ze eens mee gaat wat leuks te gaan doen.
Maar probeer eerst wat vaker met d'r te kletsen ofzo, want zomaar ineens uitvragen heeft meestal niet zo veel kans wanneer je elkaar niet goed kent.
Oud 08-10-2003, 18:53
The0
The0 is offline
Loop naar haar toe als er geen vriend(innen) in de buurt zijn en vraag of ze zin heeft om een keer iets met je te gaan drinken, of een keer naar de bios te gaan.

Of ze nou ja of nee zegt, het is toch binnen no time de hele klas rond, je hebt weinig te verliezen.

*zo sprak een jongen die ook al 2 weken aan het proberen is iemand uit te vragen *
Oud 08-10-2003, 19:34
the_conquer
the_conquer is offline
Op een vrijdagavond samen effe doorzakken in de plaatselijke kroeg is een optie
Oud 08-10-2003, 19:52
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
linda85 schreef op 08-10-2003 @ 19:52:
ga in de klas eens wat vaker bij d'r in de buurt zitten, net zo lang tot het niet meer vreemd is dat je naast d'r zit. Meng je dan eens in gesprekken waar zij het over heeft met anderen. Kijk hoe ze erop reageert en probeer d'r beter te leren kennen.
Als je elkaar wat beter kent (en ook een indruk of ze je leuk vindt of niet) kan je dan vragen of ze eens mee gaat wat leuks te gaan doen.
Maar probeer eerst wat vaker met d'r te kletsen ofzo, want zomaar ineens uitvragen heeft meestal niet zo veel kans wanneer je elkaar niet goed kent.
dit is het beste van wat er tot nu toe bij zit, en dit is ook wat ik je aan zou raden. Niet te hard van stapel lopen, maar eerst gewoon contact leggen.
Oud 08-10-2003, 20:29
me_myself_i
me_myself_i is offline
Citaat:
linda85 schreef op 08-10-2003 @ 19:52:
Maar probeer eerst wat vaker met d'r te kletsen ofzo, want zomaar ineens uitvragen heeft meestal niet zo veel kan wanneer je elkaar niet goed kent.
Lijkt me wel het beste, ik heb een goede band met een meisje die het wel geheim houden, kzal via haar eerst maar even kijken of ze al een vriend heeft

Laatst gewijzigd op 08-10-2003 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 23:33
de abt van sion
de abt van sion is offline
Wacht maar eerst nog eens een jaartje of vier, vijf. Dan durf je wel.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 01:01
Gwinnie
Gwinnie is offline
vraag of ze zin heeft om bij je te komen monopoliën
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 02:03
Commondude
Commondude is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 09-10-2003 @ 00:33:
Wacht maar eerst nog eens een jaartje of vier, vijf. Dan durf je wel.
Volgens mij heet deze site scholieren.com dus ik betwijfel of jij beter op deze site past dan hij!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Commondude schreef op 09-10-2003 @ 03:03:
Volgens mij heet deze site scholieren.com dus ik betwijfel of jij beter op deze site past dan hij!
*knikt ja*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten