| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 19:02. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
iedereen heeft het (dan niet meteen zo zweverig, maar iedereen heeft wel eens dat je weet wie er beld). Weet het eigenlijk ook niet echt. Ken je char? Dat is een medium. Nu zullen de meeste meteen zeggen van, ach dat is nep, klopt nix van, kan gewoon niet. Ik zelf ben ook vrij sceptisch, maar dat is toch wel speciaal. Maar verder ga ik daar maar niet op in, want het enige wat je dan krijgt is dat ze het bullshit vinden.
Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 19:39. |
||
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
Waar die gevoelens vandaan komen? 'Van boven', zeggen veel paranormale mensen. En anderen vinden dat weer onzin. Die vinden 'dat ze er gewoon zijn', en meer niet. Of dat ze van hetzelfde komen als je normale eigen gevoelens. Ik zelf denk dat ze van boven komen. peter. Laatst gewijzigd op 13-10-2003 om 23:13. |
|||
|
|
||
|
Citaat:
Nouja, je kan er nog uren over door gaan, maar mensen die er niet in geloven, die gaan er ook niet in geloven.
|
|
|
|
Thx voor de reacties!
Ik wist wel dat zijn opa ziek was, maar we hadden het er nooit over hij ook niet, het kwam gwoon niet ter sprake.. ik d8 er eigenlijk ook nooit aan, dan is het tog raar (niet het goede woord) dat ik toen ik dat smsje kreeg daar aan d8.. en dat het ook nog klopte? Iig, ik geloof er wel in, ik denk dat iedereen dit wel eens zal hebben idd, de ene misschien meer dan de andere.. Maar het idiote is als ik de x daarna iets ergs dacht over iemand dat ik meteen bang was dat het ook uitkwam, slaat natuurlijk nergens op majah..
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar aan de ene kant zeg je dat het 'niets zweverigs is' maar aan de andere kant kan je ook niet uitleggen wat wel, en geloof je in media's enzo.. Dat spreekt elkaar een beetje tegen. Kan je me helder en duidelijk uitleggen wat je bedoelt? |
|
|
|
||
|
Citaat:
). Daar staan echt interresante dingen in. Maar toch geloof ik er niet 100% in. Ik vind het toch nog te vaag. Daar ben ik te rationeel voor denk ik. Vooral al ze gaat praten over zoiets als de hemel (niet dé hemel, maar een andere wereld), vind ik het iets té fantastisch worden, maar wie weet .Als je dit soort dingen leuk vind, moet je eens kijken naar 'The Critical Eye', op Discovery. Weet niet precies wanneer dat komt, maar daar komen ook soms dit soort dingen in voor (en nog meer wetenschappelijke verklaringen ed). Ik vind het iig erg interessant.
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Toevallig! Verwijderd | 82 | 05-03-2005 17:22 | |
| Levensbeschouwing & Filosofie |
Het toevallige lot? Fade of Light | 108 | 24-02-2005 00:56 | |
| Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Toevallige coïncidenties Point of View | 0 | 06-05-2004 11:00 | |
STELLING: Toeval bestaat niet (eens /oneens) Noortjuh | 97 | 26-09-2003 19:15 | |
wat een toeval toch dat ik uitgerekend nu leef. Isa | 35 | 24-12-2002 18:16 | |
| ARTistiek |
Toevallig verliefd. metzondernix | 10 | 03-10-2001 18:51 | |