Advertentie | |
|
![]() |
|
In de metro van vorige week stond een advertentie over werken in een callcenter in een aantal grote steden. Volgens mij hoefde je daar slechts 16 voor te zijn. Je moet alleen zelf ff zoeken:
http://www.clubmetro.nl/metro/ Ik weet niet welke het was, maar daar staan iig alle edities van vorige week. Succes!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Mijn bijbaantje is me webiste, verdien ik best aardig mee op me zestiende
![]() Lataarzzz ( ikhounietvanreclamevooreigenwebsites ) ![]() [edit]Geen reclame voor eigen websites aub! Vandaar aangepast[/edit]
Laatst gewijzigd op 16-10-2003 om 13:53. |
![]() |
||
Citaat:
Schrijf je overigens ook in bij het CWI.
||
Citaat:
![]() http://cati.nipo.nl ![]() ook callcenter dus maar dan vanuit huis... |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Je kan ook de Sp!ts gaan uitdelen op het station. Misschien niet zo'n baan in aanzien, maar het verdient wel goed: 88.75 per week. Je werkt 2.5 uur per dag (van half 7 - 9 uur) en je verdient 7.1 per uur. Ik weet niet of je nog naar school gaat, anders is het wel lastig natuurlijk.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
heb je enig idee hoe je daar achter komt, waar je dat kan vinden? heb gekeken op spits.nl en dat was het niet.... Kun je me verder helpen? zit nog wel op school ja, maar heb wel een keer eerste uur vrij ofzo en op zaterdag is spirts toch ook tegenwoordig. Doe jij dit ook? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En *zucht*, ja, ik weet het, ik moet er harder achteraan als ik werk wil hebben. Maar dat 'kan' ik niet... ![]() |
![]() |
|
Kijk ook eens naar steden in de buurt. Natuurlijk krijg je geen werk als je alleen binnen 500 meter van je huis zoekt.
Wees bereid om ook een stukje te fietsen naar je werk, dan worden de mogelijkheden een stuk groter.
||
Citaat:
dan kunnen we namelijk verder denken. maar als je nog niet bij het uitzendbureau ed bent geweest zou ik dat eerst gaan doen ![]()
|
dus jij wil uitgerekend NU een baantje hebben, en dan wel het liefst in je eigen dorp, en iets wat je met je school/studie kan combineren, en iets dat redelijk goed verdient, en geen rotwerk...
tja, da wil ik zelluf eiguhluk ook wel... koet luk !
|
![]() |
Ik ben lansgeweest bij uitzendbureau maar ze zeggen overal dat je 18 moet zijn en dan kunnen ze pas wat voor me beteken...
![]() En ja ik wil wel iets dicht bij huis. ben namelijk nog 17 en heb dus geen auto oid. dus zal alles op mn fiets oeten doen, ben best bereid om een stuk te fietsen hoor! En om al mn verdiende geld meteen te verkwisten aan het openbaar vervoer vind ik ook onnodig, waar werk ik dan voor zou ik me dan afvragen! BNen winkels in de stad langs geweest endergelijke |
![]() |
||
Citaat:
Verder vind ik het wel raar dat je 18 moet zijn bij die uitzendbureaus! Ik ben d'r vaak zat geweest en ze hadden altijd wel wat voor me (zelfs toen ik 13 was). Stel je niet te hoge eisen aan je baantje? En ga geregeld terug naar die uitzendbureaus, want vaak langskomen en vragen of ze al wat hebben, wil nog wel eens helpen.
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 09:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
enneh... dit soort uitspraken kunnen natuurlijk niet (iedereen die het heeft gelezen weet waar ik op doel). dit slaat echt als een lul op een drumstel ook. ![]() ik heb deze hele post overigens aangepast. Laatst gewijzigd op 20-10-2003 om 09:23. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als je echt wil werken, moet je gewoon alles pakken wat je kunt krijgen en niet te kieskeurig zijn, want dat je bijna overal 18 voor moet zijn is gelul. Ga eens langs een restaurant voor afwassen of serveren, snackbar, bezorger van pizza o.i.d., kranten of folders, supermarkt, andere winkels in het dorp, iets wat in de richting van je studie zit, aan je ouders of familie vragen of ze hulp kunnen gebruiken voor kleine klusjes op werk, schoonmaakhulp, oppassen, bij een ziekenhuis schoonmaken, in de krant of dorpskrant kijken naar advertenties of op internet..je kunt het zo gek niet verzinnen maar je moet wel zoeken.
|
![]() |
|
Je kunt het beste gaan netwerken... zeg tegen iedereen dat je werk zoekt... tijdens feestjes, op straat, op school, tijdens het uitgaan... en als je dat een beetje blijft doen komt er vanzelf wel iemand naar je toe om te zeggen dat ie misschien wel iets weet... en dan toehappen... niet meer w88, maar meteen jha zeggen en interesse tonen... dit zijn meestal wel leuke baantjes met een riant salaris
![]()
||
Citaat:
oh ja, meestal krijg je zoiets als onkostenvergoeding. (dus bus betaald wanneer je een bepaald aantal km moet reizen.)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
hierdoor ben k echt kapot.... weet t niet nu ludachris | 45 | 06-07-2004 23:40 | |
Psychologie |
weet niet meer wat ik wil Soowl | 4 | 06-10-2003 12:24 | |
Werk, Geld & Recht |
te jong om te werken! :mad: misseline | 19 | 13-08-2003 08:30 | |
Psychologie |
En nu?? ~~dolce~~ | 45 | 12-08-2003 16:11 | |
Psychologie |
Wat moet k doen?? ~~dolce~~ | 6 | 28-05-2003 16:48 | |
Psychologie |
sorry weer over vertrouwenspersoon.. shy girl | 8 | 07-09-2002 23:46 |