Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2003, 17:02
alpha
alpha is offline
Alles leuk geweldig, hij is aardig, lief, mooi. We hebben dezelfde muzieksmaak, kunnen lachen met elkaar. Totdat ik erachter kwam wie zijn ex was. En dat hij daar 7 maanden mee samen is geweest.
Ik kan gewoon niet geloven dat hij 7 maanden met haar heeft kunnen zijn, ze is een gigantisch aandacht-vragend kind, ze is totaal anders dan hij is, plaats uberdomme opmerkingen en ik vind haar gewoon stom (ik ken haar, ik mag het zeggen). En ze kleed zich ook nog stom. Dit klinkt misschien heel kinderachtig, maar ik vond (vind?) hem echt heel leuk en dit is echt een afknapper. In mijn ogen is hij echt gigantisch gedaald in hoe leuk hij nou nog is.

Wat vinden jullie, moet ik me er helemaal niks van aantrekken, aan die ex? Of zegt het hoe dom hij eigenlijk is?
Oud 05-11-2003, 17:28
wissie
wissie is offline
Het is zijn ex dus blijkbaar kwam hij na een tijdje tot hetzelfde inzicht over haar.

Ik zou me er niets van aantrekken, het is verleden tijd en jij hebt er niets mee te maken.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:28
Verwijderd
ik vind het nogal dom als je je daar wat van aan gaat trekken...

ik heb eigenlijk maar 1 ding te zeggen hierop...liefde maakt blind...

of beter gezegd, liefde kan blind maken...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 17:47
alpha
alpha is offline
Ik baal er zelf ook van dat ik me het mezelf zo aantrek. Maar toch is het zo. Hoe kan hij nou leuk zijn als hij ooit wat in haar heeft gezien!?
Oud 05-11-2003, 18:09
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
alpha schreef op 05-11-2003 @ 18:47:
Ik baal er zelf ook van dat ik me het mezelf zo aantrek. Maar toch is het zo. Hoe kan hij nou leuk zijn als hij ooit wat in haar heeft gezien!?
Hij is hier zelf toch niet werkelijk door veranderd? En je meet zijn leukheid toch niet af aan zijn exen? Het zou een drama worden als ik dat zou gaan doen, bij mijn huidige vriend..
Als je dit niet had geweten had je hem dus leuker gevonden dan je hem nu vindt, terwijl híj niet veranderd is. Dat klopt toch niet?

Ergens snap ik je overigens wel hoor, exen zijn echt zó vervelend.. maar je vriend is belangrijker natuurlijk!
Oud 05-11-2003, 18:17
Faery
Faery is offline
Maak je niet druk, hij knapt ook nog wel op jou af.
Oud 05-11-2003, 18:23
suikerprinses
suikerprinses is offline
Maak je niet druk om zijn ex.. Mijn ex had ook een teringwijf van een ex, die probeerde onze relatie te mollen.. Maar ik heb me niks aangetrokken van het feit dat zij gewoon stom was (wel van het feit waar ze mee bezig was natuurlijk) Moet je niet doen, heb je niks aan, vooral als het een ongelooflijk leuke jongen is!!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2003, 18:30
alpha
alpha is offline
Citaat:
Faery schreef op 05-11-2003 @ 19:17:
Maak je niet druk, hij knapt ook nog wel op jou af.
neej hier moet ik zelfvertrouwen uit putten ofzo?!
Oud 05-11-2003, 18:36
Faery
Faery is offline
Citaat:
alpha schreef op 05-11-2003 @ 19:30:
neej hier moet ik zelfvertrouwen uit putten ofzo?!
Sedert wanneer is dit een forum voor zelfvertrouwen?

Je redeneert gewoon volkomen belachelijk, laten we wel wezen.
"Oh god, m'n vriendje heeft een ex als een harige bever, nu moet hij wel een eikel zijn! Laat ik snel op het forum vragen wat ze van me vinden."
Oud 05-11-2003, 18:42
droomkoningin
droomkoningin is offline
Hey!
Tis nu ongeveer 5 weken uit met mn vorige vriend en zijn ex heeft hem eigenlijk altijd terug gewild, maar hij haar niet. Ze was precies hoe jij dat meisje beschrijft. Laatst ben ik met mn ex op stap geweest en zij was er ook. Ze begon te gillen met een vriendin van haar toen ze mij zag (voor de leuk..??) Ik bedoel, hoe triest kun je zijn?!?! En ze is ook nog 'es 3 jaar ouder als mij.. De hele avond heeft ze geprobeerd me de grond in te stampen, geweldig!! En tis zelfs uit tussen ons.. Ik bedoel maar...
Gewoon helemaal niks van aantrekken.

*das vermaak zo'n ex-en*
Oud 07-11-2003, 14:01
maanmeisje17
maanmeisje17 is offline
je moet je niet zo druk maken meid,,
lekker boeiend met wie hij heeft gehad
Blijkbaar is zijn smaak positief veranderd,, hij heeft nu tenslotte iets met jouw
als ik nu terug denk aan exen vind ik mezelf ook een onwijze doos dat ik daar ooit iets in gezien heb,,,
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 07-11-2003 @ 15:01:

als ik nu terug denk aan exen vind ik mezelf ook een onwijze doos dat ik daar ooit iets in gezien heb,,,
zo voel ik me ook wel eens
Met citaat reageren
Oud 07-11-2003, 15:21
Scatterheart
Scatterheart is offline
Het gaat wel over.
Oud 07-11-2003, 15:38
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
maanmeisje17 schreef op 07-11-2003 @ 15:01:
je moet je niet zo druk maken meid,
lekker boeiend met wie hij heeft gehad.
Blijkbaar is zijn smaak positief veranderd, hij heeft nu tenslotte iets met jou
ben ik met je eens
Oud 08-11-2003, 00:28
funkypunk
funkypunk is offline
mensen moeten groeien in bepaalde dingen, ik zou nu echt niks meer willen met mijn ex, maar toen was het leuk. Nu val ik ook op totaal andere jongens, volgens mij is het dus allemaal heel normaal
Oud 08-11-2003, 10:05
tacidvs
tacidvs is offline
hear no evil, see no evil
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:18
Fuzzly
Fuzzly is offline
Je moet je niet bezig houden met zijn exen,dat maakt je als maar onzekerder.
Als hij voor jou kiest kiest hij ook voor jou en niet voor zijn ex.
JE mag zijn ex niet boeiee gewoonmet hem nemen,wat intresseert jou nou zijn ex!

volgens mij val ik in de herhaling
maar je moet gewoon dan met hem nemen voor hoe HIJ is en niet met WIE hij gehad heeft.

Als je een jongen weigert alleen vanwegen zijn verleden,en hij is nu al totaal anders en valt in jou smaak.....dan moet je met hem nemen.

Als je nu weigert ben je echt erg dom bezig
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:27
Verwijderd
Citaat:
wissie schreef op 05-11-2003 @ 18:28:
Het is zijn ex dus blijkbaar kwam hij na een tijdje tot hetzelfde inzicht over haar.
Was ook mijn eerste gedachte.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:32
Verwijderd
Daar ga je hem toch niet op beoordelen? Of veroordelen bijna? Het gaat er toch niet om met wie hij wat heeft gedaan in het verleden? Maar om dat hij nu met jou is.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:44
Verwijderd
je moet gewoon zo denken: hij heeft zich uitstekend hersteld
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 10:47
moenbase
moenbase is offline
Hij zag waarschijnlijk/hopelijk de leuke kanten van dat andere meisje.
Oud 08-11-2003, 12:32
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Dukko schreef op 08-11-2003 @ 11:44:
je moet gewoon zo denken: hij heeft zich uitstekend hersteld
denk je??
Oud 08-11-2003, 13:42
The0
The0 is offline
Wie weet wat die jongen wel niet van JOUW ex vind.. iemand beoordelen op eerdere vriend(innet)jes werkt niet echt denk ik. Iedereen maakt immers fouten, toch?
Oud 08-11-2003, 13:44
Susanne
Susanne is offline
Exen zijn verschrikkelijk, daar moet je eigenlijk helemaal niet op letten alhoewel 't mijzelf ook nog nooit gelukt is. Mrja je moet maar denken dat hij nu een heel goede smaak heeft en dat zijn ex gewoon een vergissinkje van 'm was.
Oud 08-11-2003, 16:07
Cæles
Cæles is offline
T is waarschijnlijk niet voor niks zn ex....
Oud 08-11-2003, 16:39
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 05-11-2003 @ 18:02:
*verhaaltje*

Wat vinden jullie, moet ik me er helemaal niks van aantrekken, aan die ex? Of zegt het hoe dom hij eigenlijk is?
Ik zit in precies dezelfde situatie. Ik ken de ex van mijn vriend ook, en ze schijnt mij wel te mogen, mja, ik haar niet. Het is echt een meid die denkt dat ze aandacht te kort komt, en dus constant om je heen huppelt,tot je tegen dr praat...
Ik heb echt nooit gesnapt waarom mijn vriend het een half jaar met haar heeft uitgehouden, mja, wie ben ik om daar over te oordelen.

Ik heb er heel lang mee gezeten, zeker omdat hij nog goed met haar omgaat. Maar sinds dat hij weet dat ik haar niet mag,spreekt hij haar nauwelijks meer.
Mja, de tijd heeft zijn werk gedaan, en nu denk ik: het is niet voor nix zn ex!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:02
Verwijderd
Ja en, dat jij haar dom vind betekent nog niet dat hij dat ook vind of vond want het is tenslotte uit. Wat heeft dat nou met zijn aantrekkelijkheid te maken! Heb jij niet ooit een fout gemaakt, of es een keer een leuk avondje gehad waar je je giga over schaamt? Als hij jou daarom minder leuk zou vinden is hij wel erg kortzichtig.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2003, 17:17
Angeles
Angeles is offline
Wel zonde als je hem daarom niet meer leuk vindt. Eigenlijk moet je je gewoon helemaal niet met zijn ex bezighouden. Het levert altijd vervelende gevoelens op, of ze is een stom wijf zoals in dit geval en dan vind je het raar dat hij daar iets in zag, of ze is heel erg leuk en dan kan je je weer niet voorstellen dat hij nu niet meer op haar valt. Volgens mij gebeurt het maar zelden dat iedereen beste vriendjes wordt, dat je zijn ex het leukste wijf ter wereld vindt en dat je dat nog fijn vindt ook.

Als je haar niet mag en hij ook niet meer, waarom zou je haar dan in jullie leven introduceren? Het is iets van hem, iets uit het verleden, jij staat erbuiten, maak het dus ook niet jouw probleem.
Oud 08-11-2003, 18:00
Verwijderd
Citaat:
alpha schreef op 05-11-2003 @ 18:02:
Alles leuk geweldig, hij is aardig, lief, mooi. We hebben dezelfde muzieksmaak, kunnen lachen met elkaar. Totdat ik erachter kwam wie zijn ex was. En dat hij daar 7 maanden mee samen is geweest.
Ik kan gewoon niet geloven dat hij 7 maanden met haar heeft kunnen zijn, ze is een gigantisch aandacht-vragend kind, ze is totaal anders dan hij is, plaats uberdomme opmerkingen en ik vind haar gewoon stom (ik ken haar, ik mag het zeggen). En ze kleed zich ook nog stom. Dit klinkt misschien heel kinderachtig, maar ik vond (vind?) hem echt heel leuk en dit is echt een afknapper. In mijn ogen is hij echt gigantisch gedaald in hoe leuk hij nou nog is.

tjee... en jij bent niet dom? alsof de kledingstijl en de muziekkeuze van je partner nou het allerbelangrijkste is? bah, wat oppervlakkig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten