![]() |
|
uhm tja....Ik geeft het eigenlijk nooit zo'n naam, tis lastig om er een passende naam bij te pakken he
![]() Als ik zin heb dan is het - of wel duidelijk - of ik zeg dat ik zin in hem heb Vrijen is wel een veilig en breed begrip ![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik ken een stel die het steeds hadden over oefenen (het oefenen van kindertjes maken)...vond ik ook niet zo geweldig op de een of andere manier. En penetreren...standaard (foute) vraag geweest een tijdje bij mij op school; "lekker gepenetreerd van het weekend?" ik hou het meestal gewoon bij vrijen eigenlijk, klinkt wel lief, omvat ook het knuffelen wat we ervoor en daarna doen. bij seksen denk ik eigenlijk alleen maar aan penetreren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat zeiden spaanse vrienden van mij altijd.. alleen ging het dan niet over seks, maar was het gewoon 1 van de weinige Nederlandse zinnetjes die ze kenden ![]() Bijna alle benamingen zijn walgelijk.. vrijen vink te soft klinken neuken is okee sexen is wel allesomvattend ach, ik heb geen idee hoe ik het noem 'sex hebben' gewoon of neuken |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Bloopers Verwijderd | 103 | 08-03-2010 22:40 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
Creatieve namen voor de geslachtsdelen Thee Muts | 67 | 17-05-2004 23:31 | |
Seksualiteit |
Creatieve namen voor sex Gent | 84 | 24-04-2004 21:53 | |
Seksualiteit |
Wat Moet Ik Doen Om Te Kunnen Klaarkomen? ThuG-Dushi | 72 | 30-10-2003 20:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje??? Kibah | 2 | 11-01-2002 18:45 |