![]() |
|
1000 valt nog mee hoor, het is echt niet zwaar. Ik ren soms 4 km in 20 minuten, en deed het voor het eerst en ik hield het wel een uur vol (ik haat langeafstand rennen, nooit goed gekunt maar ik wil het wel kunnen! :/)
Ik zal een plaatje zoeken van een crosstrainer ![]() Deze ziet er vrij vaag uit voor mijn gevoel, maar het principe is wel hetzelfde. Je zet je voeten op de daarvoor bestemde bakjes en je pakt de handvaten vast (dit hoeft niet, je kan ook alleen je benen trainen, maar ik doe het altijd als warming up dus dan kan je beter zowel boven als onderlichaam trainen). Je maakt een soort loopbeweging met je benen zonder dat je je gewrichten erg belast (goed voor mensen die dik zijn en zonder een grote aanslag te plegen op hun lichaam willen afvallen) en met je handen maak je een soort langlauf beweging. Je kan in crosstraining de hoeveelheid werk die je boven- en onderlichaam verrichten gewoon zelf varieren door minder te doen met de een en meer met de ander. Als je goede muziek opzet hou je een uur wel vol zon anders is het echt saaaaaaai. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dat heet het jojo-effect: een paar dagen weinig eten en daarna wil je lichaam dat dan compenseren dus heb je heel veel honger. Ik heb vorige week buikgriep gehad en was 2kg afgewallen maar die zijn er 5 vreetbuien later alweer bij. Als je echt wilt afvallen, eet dan niet minder maar gezonder: veel fruit en groenten en zo. En moet je trouwens wel afvallen?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
vreetbuien mysteryyy | 7 | 02-11-2007 14:27 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vreetbui 100% puur kattevlees | 18 | 25-08-2004 18:15 | |
Psychologie |
vreetbuien, hoe kan dat? Verwijderd | 25 | 18-07-2004 11:30 | |
Lichaam & Gezondheid |