Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2002, 10:35
mysteryyy
mysteryyy is offline
Ik las laatst iets over B.E.D ( Binge Eating Disorder) en het kwam precies overeen met wat ik voelde en deed.
Ik loop bij een dietiste en ben nu bijna 5 kg afgevallen, maar ben bang dat het weer terugkomt. Ik zou graag met anderen in contact willen komen die ook last hebben van vreetbuien of iets soortgelijks. email: mysteryyy86hotmail.com Bij Bed uit je je in eten en vaak heb je dan ook last van overgewicht. Je eet je ook zo vol, dat het niet eens prettig meer voelt. Waarna je je weer hardstikke schuldig voelt.
Ik kijk uit naar jullie reacties,
xxxjes
p.s alle reacties zijn welkom, en voor email -> mysteryyy86@hotmail.com
Oud 21-02-2002, 11:30
beertje16
beertje16 is offline
hoi mysteryyy,
ik heb zelf niet echt vreetbuien maar eet wel te veel lekkere dingen zoals koek en snoep enz... ik wil ook naar een dieetiste om af te vallen, ik heb het al vaak genoeg geprobeerd maar ik hou het nooit vol!
ik hoop dus dat dit helpt!
Oud 22-02-2002, 10:41
$tarlight
$tarlight is offline
ik ken het geloof ik ook.... door de week kan ik me heel goed aan een bepaald dieet houden en dan ineens is er een dag dat ik echt alles eet wat los en vast zit.. en meteen spijt natuurlijk.

heb je msn?? ik heb je even toegevoegd...
Oud 22-02-2002, 12:43
DarkCat
DarkCat is offline
B.E.D. is voor zover ik weet een eetstoornis, wat inhoudt dat het vooral geestelijk is. Ik heb ook een eetstoornis gehad: anorexia. Ondanks dat het twee verschillende dingen zijn, ligt de oorzaak vaak op hetzelfde punt. Je mag me mailen als je wilt, valsekat@hotmail.com.

En kende je de site van SABN (een eetstoornis stichting) al? Staat een hoop goeie info op. http://www.sabn.nl

Cat
Oud 23-02-2002, 13:43
marla85
marla85 is offline
Ik helemaal hetzelfde. Door de week houd ik me nog wel aan een soort dieet (niet te veel snoep) maar in het weekend word het opeens erger. Waarschijnlijk omdat ik doordeweek op school zit en niet zomaar iets kan eten opeens..en thuis dan heb ik opeens alles bij dehand..
Oud 02-11-2007, 11:46
Luvena
Luvena is offline
Hee.

Volgens mij heb ik ook BED. Niemand weet het want als andere mensen erbij zijn eet ik bijna niks, maar als ik alleen ben eet ik echt super veel! Ik ben daarna altijd super misselijk en heb het gevoel of ik moet kotsen! Dan voel ik me weer heel erg schuldig en dan zeg ik tegen mezelf dat ik nooit meer zoveel ga eten, maar de volgende dag doe ik het weer! Ik schaam me hier echt heel erg voor en ik voel me echt heel onzeker...
Ik probeer er echt vanaf te komen maar het lukt niet!

Xx.

ps.voeg me toe op msn als je wilt, mijn msn is boefje_04@hotmail.com .
Oud 02-11-2007, 12:00
Calyx
Calyx is offline
dit topic is al 5,5 jaar oud...
Oud 02-11-2007, 14:27
Bloem
Bloem is offline
Precies, en dus komt er een slotje op. Op Eten en Drinken is er een eetbuientopic en hier kun je in het voedings en gezondheidtopic bovenaan de pagina terecht.
Topic gesloten

Regels voor berichten