Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar als je het echt graag wil nog een tip: Steengruis snuiven heerlijk verfrissend |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
- sinaasappelschillen stapelen - proppen maken van aluminiumfolie - mijn mandarijn in één sliert pellen - minutenlang op twee stoelpoten balanceren - Proberen zo lang mogelijk niet met mijn ogen te knipperen - iemand in zijn oog prikken met mijn wijsvinger en dan vragen of het pijn doet - snoep van kleien kinderen afpakken - van binnen naar onweer/noodweer kijken - zeepbellen blazen - van die luchtkussentjes in van dat verpakkingsplastick laten ploffen - Tijdschriften helemaal uitlezen (maar dan ook elk woord) - sjekkie/blow aanstampen - helemaal vrolijk langs als die sjaggo mensen lopen op het station enzo - Als t spekglad is buiten een stukje vaart maken om vervolgens te kijken hoe ver je kunt glijden. (en ook de indoor versie, op net gewaxt parket of laminaat) - als je hebt zitten schijten, kijken hoe kunstzinnig je stront ligt vreemden die je aankijken (in de tram ofzo) net zo lang blijven aanstaren tot ze zich geen houding weten te geven - luciferstokjes op laten branden terwijl je het vast houdt - blijven volhouden dat je gelijk hebt (ook al is het niet zo ) - citroenen met heel veel zout eten - als iemand je verrot scheld, heel droog "naar mens" zeggen en verder gaan met waar je mee bezig was - aan komen rijden bij een stoplicht, en dan "GROEN" roepen en dat het licht ook op groen springt - hele tijd aan 1 bepaald nummer op een plaat moeten denken, naar je platencollectie lopen, en de eerste de beste plaat die je pakt bevat precies dat nummer - "The path of the righteous man is beset on all sides with the iniquities of the selfish and the tyranny of evil men. Blessed is he who in the name of charity and good will shepherds the weak through the valley of darkness, for he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon those with great vengeance and with furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. And you will know that my name is the Lord when I lay my vengeance upon thee." keihard meepraten tijdens Pulp Fiction - pepernoot/M&M heel hoog gooien en dan met je mond opvangen - Bij het douchen nadat je je met douchegel ingesmeerd hebt een hele grote zeepbel maken tussen je arm en lijf en daar in blazen!!!! (is echt leuk!!!) - Burgers, aardappelschijfjes of pannenkoeken in een worp omdraaien in de pan. In één flitsende actie mijn treinkaartje uit de automaat toveren (bliepbliepbliepbliepklaar) terwijl anderen naast mij staan te klooien. - vriendelijk lachen naar oude mensen - mn nekwervels kraken - een perfect ronde sneeuwbal maken - Mijn boodschappen allemaal tegelijk uit mijn mandje op de kassaband kiepen en dan naar de gezichten van andere mensen kijken. (niet doen als de bananen bovenop en de cola onderop in het mandje zit ![]() - Via de trap sneller boven zijn dan de mensen ernaast op de roltrap. - liedjes maken door tijdens het tandenpoetsen je mond steeds open en dicht te doen. - als iemand onaardig doet, een conducteur bijvoorbeeld, heel rustig vragen: waarom ben je zo onaardig tegen me? en dan kijken naar de reactie - in een volle trein coupe, waarin je al 3 genante mobiele telefoon-gesprekken hebt moeten aanhoren, je telefoon opnemen en na 2 zinnen heel luid zeggen: ik hang op want ik vind t naar en asociaal om in de trein te bellen. - op tijd komen... - gekke bekken trekken naar een baby tot ie je na doet - raden wat de volgende zin in een film zal zijn die je voor t eerst ziet of t einde raden en dat ook hardop zeggen ipv alleen maar denken - naar buiten gaan als t heel hard stormt en regent, tot je doorweekt bent, en daarna thuis een warme douche nemen - muizetrappetjes vouwen van alle papiertjes die ik in handen krijg - bierviltjes spinnen op de bar - m'n kauwgom van 2 meter in een prullenbak schieten - bij de burgerking Macgerechten bestellen en visa versa - van mijn balkon naar beneden spugen (10 hoog) - de augurken op een hamburger bij de mac opt raam gooien, dan blijven ze plakken - Vuil onder m'n nagels vandaan peuteren - korstje van een wondje eraf peuteren - raar doen int algemeen - als je bijvoorbeeld een propje ofzo mikt in een prullenbak heel ver weg, en dan RAAK gooien - je naam in sneeuw pisse - desastreuze tv-programma's blijven kijken, juist omdat ze zo slecht zijn (de nieuwe tel-sell) En jullie maar denken dak een raar mannetje ben ![]()
||
![]() |
Citaat:
wiet kan je ook drinken. althans thee met hassj ofzo, moet kunnen. (als je wiet rookt en thee drinkt en als je wiet ook kan drinken kan je thee ook roken) ![]() conclusie thee kan je ook roken ik vind het lekker, bij thee heb je veel verschillende smaakjes en t is zeer goedkoop ![]() Laatst gewijzigd op 12-02-2004 om 19:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
ik dacht eigenlijk dat elke puber (net als ik ja) vroeger wel eens thee heeft gerookt. en dat je er geen zak van merkt. en dat de meesten er gauw achter komen dat je longen er iets minder blij mee zijn dan jij.
- nee, je bent niet de enige die ooit thee heeft gerookt - waarschijnlijk wel de enige die het blijft doen - ja, het is slecht voor je longen - en volkomen zinloos drink thee, rook wiet |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *koppie koppie* ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |