Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Nee serieus, ik denk dat het gewoon de beste manier is om een relatie af te sluiten. Vriendjes blijven en mekaar regelmatig zien werkt niet, dan blijf je in die relatie hangen tot *hij* een ander heeft, dan kun je beter de eer aan jezelf houden. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(Hmm, of projecteer ik mezelf nu weer te veel op anderen.)
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk dat je sterker bent wanneer je gewoon zelf over een relatie heenkomt, door een tijdje alleen te zijn, dan wanneer je naar de volgende jongen(s) gaat.. of dat nou voor een relatie of voor zoenen/sex is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik vind niet dat het bewijst dat je je eigen boontjes kunt doppen.. want dan zou je juist een tijdje alleen zijn, ff los van aandacht van jongens komen.. ff tot jezelf komen zonder die aandacht nodig te hebben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zeg ook niet dat je per se een enorme pauze moet hebben en nix mag doen met anderen ofzo, maar om nou speciaal meteen op zoek te gaan naar een vervanger dat helpt je meestal niet. Soms is het goed om ff alleen te zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
heej ik weet wat je voelt.. ook al had ik maar 3 maand met hem, twas echt kut..
![]() ![]() ff aan denken: geen hand vol maar een land vol (lekker afgezaagd, maar soms helpt het je ff op te beuren..)
||
Citaat:
Er bestaan ook nog andere dingen hoor. Je kunt gezellig weer eens met je vrienden het café in etc... @ Kanteeltje: Dat zou ik doen. Het gewoon even laten rusten, en van de "vrijheid" genieten door dingen te doen waar je eerst niet aan toekwam. Dan heb je er even afstand van genomen en kun je daarna eens kijken wat je nou nog voor je ex voelt.
||
Citaat:
![]()
|
Oke mensen... nu weer even ontopic.
Tja het eerste wat mij opviel toen ik het verhaaltje van de TS las, was dat ze 3,5 jaar iets gehad hebben ![]() Daar heb je serious afkicktijd voor nodig denk ik. Ik kan me er niet eens een voorstelling bij maken, omdat ik het zelfs nog nooit een jaar met iemand heb uitgehouden ![]() Offtopic: maar die zit er wel aan te komen ![]() Ik denk dat de rest wel gelijk heeft, je zult in ieder geval eerst een behoorlijke tijd afstand van hem moeten nemen. Vrienden blijven is wel zo leuk na 3,5 jaar, ik bedoel, je bent behoorlijk aan elkaar gehecht lijkt me. Maar dan wel pas als bij beide partijen de gevoelens over zijn ![]() Verder kan ik alleen maar zeggen: afleiding zoeken ![]()
|
Ik zou iig met hem gaan praten en vragen waarom. Geen genoegen nemen met dingen als 'het ligt niet aan jou' enz.. maar een duidelijk antwoord eisen.. daar heb je recht op.
De slet uithangen lijkt me niet echt een goeie optie.. krijg je later vast en zeker spijt van.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-Topic #119 Verwijderd | 500 | 05-10-2020 18:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Brief aan de Nacht Flower_4_u | 4 | 12-11-2005 14:05 | |
Liefde & Relatie |
Na 5 jaar aan de kant gezet... Mr. V | 52 | 31-10-2005 16:11 | |
Liefde & Relatie |
principes aan de kant of niet? Luna | 65 | 14-08-2004 22:09 | |
Liefde & Relatie |
Ik voel me gebruikt en aan de kant gezet... duivelaartje | 81 | 10-07-2004 10:15 | |
ARTistiek |
crisis aan de telefoon! Ingemar | 3 | 16-01-2002 20:38 |