Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 12:38
Kanteeltje
Kanteeltje is offline
Mijn vriend heeft me net aan de kant gezet. We hadden een relatie voor ongeveer drie en een half jaar. Ik mis hem heeeeeeeeeeel erg. Heeft iemand tips voor wat ik nu kan doen tegenover hem?? Ik ben wel nog steeds verliefd op hem namelijk!!
Oud 08-01-2004, 12:39
joopie12
joopie12 is offline
vragen waarom lijktm e wel handig
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:42
Verwijderd
Nouja, om te doen... ja, je zou hem eens kunnen vragen waarom hij het uit heeft gemaakt, misschien is het wel een hele slechte reden en kun je hem overtuigen dat hij terug bij jou moet komen . Maar waarschijnlijk is dat niet het geval, en zit er niets anders op dan verdrietig zijn, boos op hem worden, en leuke dingen met vriendinnen enzo doen, totdat je je er eindelijk bij hebt neergelegd...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:45
boer
boer is offline
Het is in het begin altijd heel moeilijk, maar het vervaagt in de loop van de tijd echt wel, al kan jj je dat nu waarschijnlijk niet voorstellen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:45
Donald Duck
Donald Duck is offline
Inderdaad is mijn advies ook weer (zoals hierboven) vragen waarom. Je kan ook kijken of je nog wel gewone vrienden kan blijven met hem. (Wil ook nog wel eens werken) en dan kan je later vragen of hij bij je terug wil komen. Gewoon rustig aan lijkt me toch wel het verstandigste. Succes
Oud 08-01-2004, 12:50
verwijderen_aub
verwijderen_aub is offline
Citaat:
Donald Duck:
.. Je kan ook kijken of je nog wel gewone vrienden kan blijven met hem. ..
pas daar wel mee op, dat je geen hoop krijgt, die er helemaal niet is
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:58
TranceGirl
TranceGirl is offline
Heel erg shit voor je
Wat ik zelf deed toen ik 'aan de kant was gezet' is ehm. Afleiding zoeken, de stad in duiken, met vriendinnen dingen doen en niet thuis voor je computertje zitten en naar je beeldscherm staren. Gewoon proberen om afleiding te zoeken, ook al lijkt het me nou niet dat je daar super veel behoefte aan hebt op dit moment, toch proberen...
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 12:59
Menahem
Menahem is offline
Misschien de zoekfunctie gebruiken ?
Oud 08-01-2004, 13:35
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
je kunt beter een tijdje afstand bewaren. zo kun je hem beter vergeten. als jullie nu een beetje vaag contact blijven houden, zullen je gevoelens blijven kriebelen. ook zal je jaloers worden en dat is ook niet erg bevordelijk voor de vriendschap. vaak als de verliefdheid een stuk geblust is gaat de vriendschap een stuk beter.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 13:36
Chimera
Chimera is offline
Flink rond gaan sletten
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:01
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 14:36:
Flink rond gaan sletten
helpt niet
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 08-01-2004 @ 15:01:
helpt niet
Vind ik wel
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Je kan ook kijken of je nog wel gewone vrienden kan blijven met hem.
Over een jaar of 15. Als je dat nu doet, heb je grote kans dat een van de twee toch weer een lijmpoging doet die op niets uitloopt.

Citaat:
Flink rond gaan sletten
Dan krijgen we over 2 weken een bericht van haar ex. Dat ze nooit echt van hem gehouden heeft omdat ze met alles neukt wat los en vast zit.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:33
Dolores
Dolores is offline
Idd wat hierboven ook allemaal al wel gezegd is, en veel praten met vriendinnen. iig, het is altijd wel fijn als je bij iemand terecht kan waar je uit kan huilen en even kan praten, want het lijkt mij niet prettig om de hele tijd alleen te zijn enzo, dan pieker je veel te veel.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2004, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 08-01-2004 @ 14:36:
Flink rond gaan sletten
ben het alweer met je eens!

eerst flink rond gaan sletten om hem te doen vergeten, dan een periode van bezinning en daarna weereens kijken of er iets aan een serieuze relatie gedaan kan worden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 08:41
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Jadie schreef op 08-01-2004 @ 15:49:
Dan krijgen we over 2 weken een bericht van haar ex. Dat ze nooit echt van hem gehouden heeft omdat ze met alles neukt wat los en vast zit.
Do we care?

Nee serieus, ik denk dat het gewoon de beste manier is om een relatie af te sluiten. Vriendjes blijven en mekaar regelmatig zien werkt niet, dan blijf je in die relatie hangen tot *hij* een ander heeft, dan kun je beter de eer aan jezelf houden.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 09:41:
Do we care?

Nee serieus, ik denk dat het gewoon de beste manier is om een relatie af te sluiten. Vriendjes blijven en mekaar regelmatig zien werkt niet, dan blijf je in die relatie hangen tot *hij* een ander heeft, dan kun je beter de eer aan jezelf houden.
Ja, maar als ze een beetje zelfrespect heeft hoeft ze natuurlijk niet de slet uit te hangen om er bovenop te komen (niet dubbelzinnig).
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 11:59
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
perseus schreef op 09-01-2004 @ 10:47:
Ja, maar als ze een beetje zelfrespect heeft hoeft ze natuurlijk niet de slet uit te hangen om er bovenop te komen (niet dubbelzinnig).
Wat heeft 'zelfrespect' te maken met over een relatie heenkomen? Het verwerkingsproces wordt gewoon versneld door met een 'ander' te gaan, het bewijst dat je goed in staat bent je eigen boontjes te doppen.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:03
Phileine
Phileine is offline
Citaat:
r0bert schreef op 08-01-2004 @ 13:50:
pas daar wel mee op, dat je geen hoop krijgt, die er helemaal niet is
Pff, man, hoe duidelijk wil je het hebben? Je bent gedumpt, vergeet het maar, als er eenmaal een paar weken tussen zitten kom je niet meer zo een twee drie terug bij elkaar.

(Hmm, of projecteer ik mezelf nu weer te veel op anderen.)
Oud 09-01-2004, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 12:59:
Wat heeft 'zelfrespect' te maken met over een relatie heenkomen? Het verwerkingsproces wordt gewoon versneld door met een 'ander' te gaan, het bewijst dat je goed in staat bent je eigen boontjes te doppen.
Als je goed in staat bent je eigen boontjes te doppen, dan heb je daar juist niet een ander voor nodig...

Ik denk dat je sterker bent wanneer je gewoon zelf over een relatie heenkomt, door een tijdje alleen te zijn, dan wanneer je naar de volgende jongen(s) gaat.. of dat nou voor een relatie of voor zoenen/sex is.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:15
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-01-2004 @ 13:04:
Ik denk dat je sterker bent wanneer je gewoon zelf over een relatie heenkomt, door een tijdje alleen te zijn, dan wanneer je naar de volgende jongen(s) gaat.. of dat nou voor een relatie of voor zoenen/sex is.
Dat is dus onzin, het heeft niks met 'sterk' zijn te maken. Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 13:15:
Dat is dus onzin, het heeft niks met 'sterk' zijn te maken. Heb je het uberhaupt wel eens geprobeerd?
Ja.. maar het is de makkelijkste weg. Het maakt het verwerken enzo idd makkelijk. En de verleiding om met iemand te gaan zoenen is extra groot als je op een lullige manier gedumpt bent oid.

Maar ik vind niet dat het bewijst dat je je eigen boontjes kunt doppen.. want dan zou je juist een tijdje alleen zijn, ff los van aandacht van jongens komen.. ff tot jezelf komen zonder die aandacht nodig te hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:22
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-01-2004 @ 13:21:
Ja.. maar het is de makkelijkste weg.
Tuurlijk. Je leven leven is stukken makkelijker dan sip op je bank te gaan zitten.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 13:22:
dan sip op je bank te gaan zitten.
Dat hoeft natuurlijk ook weer niet..

Ik zeg ook niet dat je per se een enorme pauze moet hebben en nix mag doen met anderen ofzo, maar om nou speciaal meteen op zoek te gaan naar een vervanger dat helpt je meestal niet. Soms is het goed om ff alleen te zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 12:31
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 09-01-2004 @ 13:29:
Ik zeg ook niet dat je per se een enorme pauze moet hebben en nix mag doen met anderen ofzo, maar om nou speciaal meteen op zoek te gaan naar een vervanger dat helpt je meestal niet.
Ik had het niet over een vervanger.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2004, 12:45
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
heej ik weet wat je voelt.. ook al had ik maar 3 maand met hem, twas echt kut.. .. maar t beste is om gewoon zoveel mogelijk positief te denken, (hielp bij mij wel een beetje) en verder je verdriet niet wegdrukken.. dat helpt echt niet hoor.. ff een tijdje rustig aan doen, en dan gaat het vanzelf alweer een stuk beter !!

ff aan denken: geen hand vol maar een land vol (lekker afgezaagd, maar soms helpt het je ff op te beuren..)
Oud 09-01-2004, 21:54
Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Citaat:
Chimera schreef op 09-01-2004 @ 13:22:
Tuurlijk. Je leven leven is stukken makkelijker dan sip op je bank te gaan zitten.
Je hoeft toch niet meteen sip op de bank te gaan zitten? Het leven bestaat toch niet alleen maar uit OF "op de bank zitten" OF een relatie hebben/met iemand zoenen (of wat dan ook) voor één avondje?
Er bestaan ook nog andere dingen hoor. Je kunt gezellig weer eens met je vrienden het café in etc...

@ Kanteeltje: Dat zou ik doen. Het gewoon even laten rusten, en van de "vrijheid" genieten door dingen te doen waar je eerst niet aan toekwam. Dan heb je er even afstand van genomen en kun je daarna eens kijken wat je nou nog voor je ex voelt.
Oud 09-01-2004, 22:19
Maarten
Maarten is offline
Citaat:

Pas op straks past ie de oester truuk toe
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 13:47
tweemeisjes
tweemeisjes is offline
Citaat:
Donald Duck schreef op 08-01-2004 @ 13:45:
Inderdaad is mijn advies ook weer (zoals hierboven) vragen waarom. Je kan ook kijken of je nog wel gewone vrienden kan blijven met hem. (Wil ook nog wel eens werken) en dan kan je later vragen of hij bij je terug wil komen. Gewoon rustig aan lijkt me toch wel het verstandigste. Succes
Beetje dom om op je eigen topic te reageren......
Oud 10-01-2004, 14:46
snoodaard
snoodaard is offline
Duim omhoog en hopen dat iemand je mee wil nemen.
Oud 10-01-2004, 16:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
tweemeisjes schreef op 10-01-2004 @ 14:47:
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 16:51
Luna
Luna is offline
Citaat:
tweemeisjes schreef op 10-01-2004 @ 14:47:
jij bent n beetje dom... (kijk nog ns goed van wie t topic is...)
Oud 10-01-2004, 16:56
Sade
Sade is offline
Oke mensen... nu weer even ontopic.

Tja het eerste wat mij opviel toen ik het verhaaltje van de TS las, was dat ze 3,5 jaar iets gehad hebben

Daar heb je serious afkicktijd voor nodig denk ik. Ik kan me er niet eens een voorstelling bij maken, omdat ik het zelfs nog nooit een jaar met iemand heb uitgehouden

Offtopic: maar die zit er wel aan te komen

Ik denk dat de rest wel gelijk heeft, je zult in ieder geval eerst een behoorlijke tijd afstand van hem moeten nemen. Vrienden blijven is wel zo leuk na 3,5 jaar, ik bedoel, je bent behoorlijk aan elkaar gehecht lijkt me.
Maar dan wel pas als bij beide partijen de gevoelens over zijn

Verder kan ik alleen maar zeggen: afleiding zoeken Bij vrienden dan, rondsletten lijkt me niet echt the way.
Oud 10-01-2004, 17:17
probeer
probeer is offline
misschien is een reactie van de ts wel zo handig?
Oud 11-01-2004, 19:35
tweemeisjes
tweemeisjes is offline
Citaat:
vizz schreef op 10-01-2004 @ 17:51:
jij bent n beetje dom... (kijk nog ns goed van wie t topic is...)
geloof me, ik weet waar ik t over heb......
Oud 11-01-2004, 20:59
Megadeth
Megadeth is offline
Ik zou iig met hem gaan praten en vragen waarom. Geen genoegen nemen met dingen als 'het ligt niet aan jou' enz.. maar een duidelijk antwoord eisen.. daar heb je recht op.

De slet uithangen lijkt me niet echt een goeie optie.. krijg je later vast en zeker spijt van.
Reageren

Regels voor berichten