Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Biomedische wetenschappen.
DUH. Dat niemand daar nog op gekomen is. ![]() Trouwens. Wat als je uitgeloot wordt? Dan vertrek je naar het buitenland. ![]() Geneeskunde in het buitenland. Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland... ![]() België kan je beter niet proberen, daar moet je echt zware toetsen doen en je maakt er weinig kans, hoorde ik. Zelf overweeg ik ook in Duitsland, Zwitserland of Oostenrijk te gaan studeren. Liever daar dan hier, zelfs. Ik heb het wel gehad met Nederland. En wat studiefinanciering betreft: je krijgt voor heel Europa (EU + EER) ruimte. De EER (Europese Economische Ruimte) bestaat uit een aantal Europese landen die geen EU-lid zijn, zoals Zwitserland en (ik geloof) Zweden. Je kan dus in heel Europa studeren; bijna iedere universiteit accepteert een Nederlands VWO-diploma, zeker als je NT én NG doet. Natuurlijk moet je er wel rekening mee houden dat ze in het buitenland niet bekend zijn met die profielen. Laatst gewijzigd op 11-01-2004 om 20:04. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Of kan je met biomedische wetenschappen wel arts worden? |
![]() |
|
Zelf dacht ik aan als ik de eerste keer er niet in kom, gewoon gaan werken en dan het jaar daarop weer proberen en dan misschien naar het buitenland. Of na een tweede keer iets anders zoeken.
||
![]() |
Citaat:
Geen ramp, ik ook niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Misschien is dit iets: *Architectuur/Bouwkunde *Beta-Gamma *Pedagogiek *Media en entertainment management *Toerisme NHTV (verkorte vwo-route) *Communicatiewetenschap
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Hoi, wat duurt dat lang! #1894 Haubenmeise | 500 | 14-10-2016 23:18 | |
Studeren |
Sprintopleidingen welzijn mbo 4 Infinity_0 | 0 | 22-01-2013 16:39 | |
Verkeer & Vervoer |
oplossing files vtxm | 267 | 01-02-2007 18:03 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |