Advertentie | |
|
![]() |
|
1-) Merk voetbalschoen, waarom dat merk?
2-) Kleur voetbalschoen? 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? 1- Nike Total 90, die heb ik meestal want ik heb nogal smalle voeten en die zitten het lekkerste. 2- zwart en bij de schuine veter en achter wit. 3-Vanaf begin dit seizoen. 4-één seizoen meestal. 5- bijna niet, af en toe maak ik ze even schoon en vet ik ze in. 6- puma's zien er altijd wel cool uit maar zijn meestal te breed, zal dus wel weer Nike worden |
![]() |
||
Citaat:
Zijn wel fijn, en af en toe pijnlijk voor de tegenstander ![]() Maar het nadeel is dat ik die ieder half jaar moet vervangen, ze slijten vrij snel. Ik vind dat je met 'rubberen/plastic' noppen minder grip hebt op een nat veld |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
1-) Ik scoor met alle schoenen wel
![]() Mara heb Umbro, Nike en Adidas gehad en alle 3 geen kl8en 2-)Zilvergrijs, Rood-Zwart en Blauw-Zwart 3-)1,5 1 en 0,5 jaar 4-)1,5 jaar 5-)Ik klop ze uit en eens in de zoveel tijd ff goed schoonmaken 6-)Maak niet uit zolang het maar geen ronde noppen zijn ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
[QUOTE]Co schreef op 15-01-2004 @ 22:58:
[B]1-) Merk voetbalschoen, waarom dat merk? 2-) Kleur voetbalschoen? 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? 1. Adidas, al heel m'n leven. zit gewoon lekker. 2. zwart-rood-wit 3. half jaartje nu 4. hopelijk 1 seizoen. maar kan variëren. 5. achter training/wedstrijd onder kraan afspoelen. drogen, en evt. beetje vet erop. (maar zelden) 6. die nieuwe nikes (zwart-geel) zien er wel heeeel lekker uit! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Welke Voetbalschoenen? peter_043 | 1 | 04-08-2014 21:36 | |
Seksualiteit |
[Fetish] Voetbalschoenen Ikke98 | 4 | 21-06-2014 12:50 | |
Vrije tijd |
[Hockey] Wat voor merk stick soort ; soort voetbalschoen gebruik jij? JonathanMJ | 5 | 02-11-2009 21:21 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voetbalschoenen- voeten kappot na 2 uur Boy | 7 | 04-09-2004 09:51 | |
Vrije tijd |
Voetbalschoenen dr dribble | 23 | 24-08-2004 19:27 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan (deel III) the continueing saga Lievelotje | 753 | 22-06-2002 17:47 |