| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
1-) Merk voetbalschoen, waarom dat merk?
2-) Kleur voetbalschoen? 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? 1- Nike Total 90, die heb ik meestal want ik heb nogal smalle voeten en die zitten het lekkerste. 2- zwart en bij de schuine veter en achter wit. 3-Vanaf begin dit seizoen. 4-één seizoen meestal. 5- bijna niet, af en toe maak ik ze even schoon en vet ik ze in. 6- puma's zien er altijd wel cool uit maar zijn meestal te breed, zal dus wel weer Nike worden |
|
|
|
||
|
Citaat:
Zijn wel fijn, en af en toe pijnlijk voor de tegenstander Maar het nadeel is dat ik die ieder half jaar moet vervangen, ze slijten vrij snel. Ik vind dat je met 'rubberen/plastic' noppen minder grip hebt op een nat veld |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
1-) Ik scoor met alle schoenen wel
![]() Mara heb Umbro, Nike en Adidas gehad en alle 3 geen kl8en 2-)Zilvergrijs, Rood-Zwart en Blauw-Zwart 3-)1,5 1 en 0,5 jaar 4-)1,5 jaar 5-)Ik klop ze uit en eens in de zoveel tijd ff goed schoonmaken 6-)Maak niet uit zolang het maar geen ronde noppen zijn
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
[QUOTE]Co schreef op 15-01-2004 @ 22:58:
[B]1-) Merk voetbalschoen, waarom dat merk? 2-) Kleur voetbalschoen? 3-) Hoe lang heb jij die voetbalschoenen? 4-) Hoel lang doe je gemiddeld met een paar voetbalschoenenen? 5-) Hoe verzorg jij je voetbalschoenen? 6-) Welke voetbalschoenen zou je graag als 'volgend paar' willen heben? 1. Adidas, al heel m'n leven. zit gewoon lekker. 2. zwart-rood-wit 3. half jaartje nu 4. hopelijk 1 seizoen. maar kan variëren. 5. achter training/wedstrijd onder kraan afspoelen. drogen, en evt. beetje vet erop. (maar zelden) 6. die nieuwe nikes (zwart-geel) zien er wel heeeel lekker uit!
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Vrije tijd |
Welke Voetbalschoenen? peter_043 | 1 | 04-08-2014 22:36 | |
| Seksualiteit |
[Fetish] Voetbalschoenen Ikke98 | 4 | 21-06-2014 13:50 | |
| Vrije tijd |
[Hockey] Wat voor merk stick soort ; soort voetbalschoen gebruik jij? JonathanMJ | 5 | 02-11-2009 22:21 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Voetbalschoenen- voeten kappot na 2 uur Boy | 7 | 04-09-2004 10:51 | |
| Vrije tijd |
Voetbalschoenen dr dribble | 23 | 24-08-2004 20:27 | |
| Lifestyle |
Wat heb je aan (deel III) the continueing saga Lievelotje | 753 | 22-06-2002 18:47 | |