Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2004, 16:33
SuperSanne
SuperSanne is offline
Ja, uhm... Ik heb ooit gaatjes laten schieten (lang lang geleden ). Maar ze zijn dictgegroeid, altans dat dacht ik. M'n linkeroor is nog open, maar mn rechter zit helaas dicht. Voor de helfd tenminste. ik krijg de oorbel er half in maar hij kan echt niet verder dus moet ik 'm opnieuw laten schieten. Nou vroeg ik me af: is het mogenlijk om (bij de juwelier) het nieuwe gaatje op precies dezelfde pken als het oude gaatje te doen? en als dat niet ou kunnen... word het dan erg lelijk?
Oud 25-02-2004, 16:37
Maarten
Maarten is offline
Denk je niet dat hij dat ook weet?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 16:52
leucomelas
leucomelas is offline
of je zet even je tanden op elkaar en drukt je oorbel er doorheen.... half oorlelletje kan toch wel? ijsklontje van tevoren erop..... en zoiezo, de juwelier zal toch zelf ook wel in de gaten hebben dat het gaatje over het oude heen moet?
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 16:53
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-02-2004 @ 17:33:
Ja, uhm... Ik heb ooit gaatjes laten schieten (lang lang geleden ). Maar ze zijn dictgegroeid, altans dat dacht ik. M'n linkeroor is nog open, maar mn rechter zit helaas dicht. Voor de helfd tenminste. ik krijg de oorbel er half in maar hij kan echt niet verder dus moet ik 'm opnieuw laten schieten. Nou vroeg ik me af: is het mogenlijk om (bij de juwelier) het nieuwe gaatje op precies dezelfde pken als het oude gaatje te doen? en als dat niet ou kunnen... word het dan erg lelijk?
Kan gewoon op dezelfde plaats.

Maar je zegt dat hij voor de heft dicht is; dat had ik ook, na een tijdje draaien met een oorbel kreeg ik hem steeds verder, tot hij er helemaal doorkwam. Geen bloed, niets... Probeer dat eens, gewoon flink poeren met een scherpe oorbel En als het niet meteen lukt, even wachten en vervolgens nog eens proberen
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 17:00
Miracle
Miracle is offline
Heb ik laatst ook gedaan met een naald
Ik heb dat gaatje heel lang niet 'gebruikt', dus dat meot wel te doen zijn. (Ik heb het met een ontsmette naald gedaan, leek me beter omdat het bij mij nogal snel ontsteekt.)
Oud 25-02-2004, 19:25
SuperSanne
SuperSanne is offline
bedankt voor de tip mensen . Ik (Sanne de Heldhaftige, ahum) heb m'n ma gevraagd of ze iets kon doen. Ze had nog een steriele injectienaald (ze is verpleegster) liggen en naarmee m'n oor gedaan (uiteindelijk bleek ie niet voor de helfd maar voor iets van driekwart dicht te zitten...auw!) Heb nu ringetjes
Oud 25-02-2004, 19:44
Verwijderd
Citaat:
SuperSanne schreef op 25-02-2004 @ 20:25:
bedankt voor de tip mensen . Ik (Sanne de Heldhaftige, ahum) heb m'n ma gevraagd of ze iets kon doen. Ze had nog een steriele injectienaald (ze is verpleegster) liggen en naarmee m'n oor gedaan (uiteindelijk bleek ie niet voor de helfd maar voor iets van driekwart dicht te zitten...auw!) Heb nu ringetjes
Ach, gewoon goed ontsmetten en dan blijft hij wel goed
*wil nu ook ringetjes*
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 19:56
alguien
alguien is offline
Ja zelf doorprikken moet ook wel lukken. Als het al voor de helft lukt... gewoon even doordrukken
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 13:32
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 25-02-2004 @ 20:44:
Ach, gewoon goed ontsmetten en dan blijft hij wel goed
*wil nu ook ringetjes*
dat ontsmetten = niet leuk (prik!), maar wie mooi wil zijn .
Oud 26-02-2004, 16:16
Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
hm, ik heb ook een dichtgegroeid oor!
Maar is eigenlijk wel errrg vervelend hoor, want daardoor doe ik nooit oorbellen in, omdat dat oor helemaal gaat bloeden als ik de oorbel er doorheen probeer te halen..
maar dat naaldenidee zie ik ook niet zo ziten
Oud 26-02-2004, 16:23
marrel
marrel is offline
ik heb 3x mijn gaatjes opnieuw laten schieten en je ziet er niks van
Oud 26-02-2004, 20:52
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
precies op de zelfde plek is denk ik heel moeilijk maar je kan het misschien vragen bij een piercing shop, misschien kunnen ze daar iets met een soort naald doen inplaats van met een schietpistooltje

Regels voor berichten