Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik eet ook in de trein. en in de bus. eigenlijk zo'n beetje overal ![]() Eten in winkels doe ik nooit. En wat ik eigenlijk wel stom vind: mensen die in een supermarkt al dingen aan het eten zijn, die ze nog niet eens betaald hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: als ik me daar aan zou moeten ergeren... Wat is daar nou zo erg aan? ![]()
||
Citaat:
ofzo.
||
Citaat:
Ga je speciaal in zo'n halletje zitten helemaal voor of achter in de trein zodat zo min mogelijk mensen last van je hebben en dan nog krijg je gezeik. ![]() Ga je in een rokerscoupe zitten (wat helaas niet meer kan ![]() Zo... Dat is eruit.. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je echt helemaaaaal geen last van mensen wil hebben ga je maar met de auto of de fiets. Intolerant gebazel ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ehm, meestal eten mensen niet in winkels, het zijn hun kleine bengels die reeds een wafel of zo krijgen toegestopt om hen de mond te snoeren, dus heb ik niet zo'n problemen mee. Zelf zou ik ook een pak frieten eten in de trein, maar stoor me er eigenlijk wel aan als anderen dat doen. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ze zouden beter nog een wagon minder besteden aan die eerste klas, ik erger me eraan dat er maar twee mensen in zo'n wagon zitten, terwijl de arme studentjes op elkaar moeten kruipen wegens plaats tekort, terwijl zij evengoed hun ticketje betaald hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik moet wel toegeven dat ik eens van die onionrings had genomen (die zaten gratis bij een menu) toen ik de trein in dook en dat spul kan echt enorm stinken, dus als iemand dan had geklaagd okee... gek genoeg gebeurde dat voor de verandering niet |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ook zo'n idealist? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En als die kindjes blijven krijsen om een snoepje, dan moet je ze gewoon beter opvoeden. Niet meteen hun zin geven. Ik heb nooit gezeurd vroeger om een snoepje als ik in een winkel was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Offtopic: Het valt mij nu pas op dat je sig 'rogue=PC' heeft. D&D Geek... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
"We stuitten op straten van de kaart..." Elfe | 7 | 20-09-2007 12:57 | |
Eten & Drinken |
Centraal topic: Kan jij nog ongeremd genieten van eten? murwari | 72 | 27-01-2006 16:20 | |
Algemene schoolzaken |
Enquête, is wel serieus voor werkstuk Pim_Bond | 50 | 10-11-2004 22:21 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
TEST: Hoe asociaal ben jij? Verwijderd | 107 | 28-06-2002 11:23 | |
Verhalen & Gedichten |
m'n eerste verhaal naar aanleiding van een opdracht op school: ekki | 10 | 22-02-2002 16:24 |