Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2004, 21:53
Verwijderd
ik stoor me aan mensen die eten op straat... eten hoor je aan tafel te doen en ik vind het onfatsoenlijk om op straat te lopen proppen met eten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 21:56
L1
L1 is offline
Citaat:
bertbart schreef op 31-03-2004 @ 22:53 :
ik stoor me aan mensen die eten op straat... eten hoor je aan tafel te doen en ik vind het onfatsoenlijk om op straat te lopen proppen met eten
zolang het niet onsmakelijk is...waarom niet ? met onsmakelijk bedoel ik onbeschoft eten.
Oud 31-03-2004, 21:59
Verwijderd
Ik eet zo vaak op straat. Nja, geen hele maaltijd, maar ijsjes, milkshakes, wafels. Zulke dingetjes. Niks onbeschofts of onfatsoenlijks aan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:00
Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 31-03-2004 @ 22:59 :
Ik eet zo vaak op straat. Nja, geen hele maaltijd, maar ijsjes, milkshakes, wafels. Zulke dingetjes. Niks onbeschofts of onfatsoenlijks aan.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:09
frozenfountain
frozenfountain is offline
Chupa chup lolly's of een ijsje weleens.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:11
Verwijderd
Ik zal eens speciaal voor jou midden voor je neus een broodje bapao in m'n hoofd stoppen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:14
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 31-03-2004 @ 22:59 :
En dan nog een toevoeging die dan ook tot walging zal leiden speciaal voor de tp : Ik eet ook in de trein
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:17
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 31-03-2004 @ 23:14 :
En dan nog een toevoeging die dan ook tot walging zal leiden speciaal voor de tp : Ik eet ook in de trein

ik eet ook in de trein. en in de bus. eigenlijk zo'n beetje overal

Eten in winkels doe ik nooit. En wat ik eigenlijk wel stom vind: mensen die in een supermarkt al dingen aan het eten zijn, die ze nog niet eens betaald hebben
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:22
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2004 @ 23:11 :
Ik zal eens speciaal voor jou midden voor je neus een broodje bapao in m'n hoofd stoppen.
in m'n hoofd stoppen
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 31-03-2004 @ 23:22 :
in m'n hoofd stoppen
Plastische omschrijving van eten he
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:30
Verwijderd
Ik heb niet altijd uitgebreid de tijd om netjes aan tafel te eten, en daar hebben ze lang geleden iets voor uitgevonden: fastfood/take away.

Leer er maar mee leven

@nare:
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:30
Ketjing
Ketjing is offline
dus iedereen moet voortaan een tafel mee gaan sjouwen als hij wilt eten op straat?
Oud 31-03-2004, 22:32
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 31-03-2004 @ 23:17 :

En wat ik eigenlijk wel stom vind: mensen die in een supermarkt al dingen aan het eten zijn, die ze nog niet eens betaald hebben
Ik heb dat zelf nog nooit zien gebeuren, maar ik ben het wel met je eens.

Citaat:
Ketjing schreef op 31-03-2004 @ 23:30 :
dus iedereen moet voortaan een tafel mee gaan sjouwen als hij wilt eten op straat?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:32
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
hmm Ik geneer me eigenlijk wel een beetje als ik weer eens fietsend even snel wat naar binnen prop. Lopend eten en vooral drinken doe ik niet want dan knoei ik veel te veel. Waar zijn de restauratiecoupés van de treinen gebleven?
Oud 31-03-2004, 22:33
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
ik irriteer me enorm aan mensen die eten in de trein, dat is toch wel mijn grootste ergenis Bah, en dan stinkt die hele coupe naar de pizzahut
Oud 31-03-2004, 22:36
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
In de trein kan het wel vervelend zijn. Maar op straat eten vind ik geen probleem, je loopt toch alleen langs zo'n persoon, 't is niet dat je er urenlang naar loopt te kijken, ik niet iig..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:38
YPrue
YPrue is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 31-03-2004 @ 23:30 :

Ontopic: als ik me daar aan zou moeten ergeren... Wat is daar nou zo erg aan?
Oud 31-03-2004, 22:39
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Eten in winkels doe ik nooit. En wat ik eigenlijk wel stom vind: mensen die in een supermarkt al dingen aan het eten zijn, die ze nog niet eens betaald hebben
Nouja, misschien zijn het wel mensen die al dagen vergeten zijn te eten. Als een winkel dichtgaat zou je ook gaan zeuren als je toiletpapier nodig zou hebben.
ofzo.
Oud 31-03-2004, 22:40
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef op 31-03-2004 @ 23:33 :
ik irriteer me enorm aan mensen die eten in de trein, dat is toch wel mijn grootste ergenis Bah, en dan stinkt die hele coupe naar de pizzahut
Ik irriteer me enorm aan mensen die zich aan gaan lopen stellen als er gegeten wordt in de trein. In plaats van te genieten van de geuren gaan ze hyperactief met hun handjes wapperen en heel overdreven luid protesteren enzo. Dat zulk gezeur andere reizigers die rustig hun krantje willen lezen stoort, kan deze groep dat weer NIET schelen..

Ga je speciaal in zo'n halletje zitten helemaal voor of achter in de trein zodat zo min mogelijk mensen last van je hebben en dan nog krijg je gezeik.
Ga je in een rokerscoupe zitten (wat helaas niet meer kan ) en NOG gaan mensen zeiken. Jongens het is een rokerscoupe het HOORT te stinken daar!

Zo... Dat is eruit..
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:43
Verwijderd
Sommige mensen zijn gewoon enorme zeikerds. Ik kan dan ook mijn lol niet op als ik tegenover zo'n elitaire trut in de trein zit, heerlijk ranzig een frietje te eten
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:46
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef op 31-03-2004 @ 23:33 :
jaaa of de burger king....hmmm lekker

Als je echt helemaaaaal geen last van mensen wil hebben ga je maar met de auto of de fiets.

Intolerant gebazel
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:50
Verwijderd
Of ga gewoon eerste klas zitten. Ik erger me vooral aan die zeikmensen die lopen te miepen over gepraat, getelefoneer, of etensluchtjes terwijl ze wel lekker goedkoop willen reizen. Wil je je elitair voelen en geen last hebben van plebs, ga dan eerste klas zitten, schapers!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:53
Verwijderd
die elitaire apen willen gewoon last hebben van anderen, en als je niks meer hebt om last van te hebben, dan verzinnen wel wat.

Er is voldoende airco, en anders kan er wel een raampje open.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:56
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2004 @ 23:11 :
ZOnde van het broodje
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 31-03-2004 @ 23:56 :
ZOnde van het broodje
Wat wou je anders met dat broodje doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-03-2004, 23:02
meisje
meisje is offline
Haha ik vat 'm nou pas, traag van begrip he
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:02
Verwijderd
Ik vat 'm nog steeds niet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:03
phensicske
phensicske is offline
Citaat:

ik eet ook in de trein. en in de bus. eigenlijk zo'n beetje overal

Ja, ik laat ook niet van eten.

Maar ehm, meestal eten mensen niet in winkels, het zijn hun kleine bengels die reeds een wafel of zo krijgen toegestopt om hen de mond te snoeren, dus heb ik niet zo'n problemen mee.

Zelf zou ik ook een pak frieten eten in de trein, maar stoor me er eigenlijk wel aan als anderen dat doen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:04
Verwijderd
En misschien een hele stomme vraag, maar waar denk je dat al die fastfood restaurants op stations en langs de straten voor zijn??
Juist om het snel op te eten en verder te kunnen. ( Desnoods in treinen)
Dus iedere minuut die je in dit gejiremieer steekt is verloren tijd
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:06
phensicske
phensicske is offline
Waar ik nu ook juist aan denk, in Engeland is het een nationale gewoonte om op straat te lunchen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:12
PV
PV is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2004 @ 23:50 :
Of ga gewoon eerste klas zitten. Ik erger me vooral aan die zeikmensen die lopen te miepen over gepraat, getelefoneer, of etensluchtjes terwijl ze wel lekker goedkoop willen reizen. Wil je je elitair voelen en geen last hebben van plebs, ga dan eerste klas zitten, schapers!
tweede klas goedkoop zeg je?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:40
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
nare man schreef op 31-03-2004 @ 23:50 :
Zever. 't Is niet omdat je in tweedeklas zit dat het zo goedkoop is. Tuurlijk is eerste klas stiller en bla... maar da's misschien omdat er bijna niemand inzit??

Ze zouden beter nog een wagon minder besteden aan die eerste klas, ik erger me eraan dat er maar twee mensen in zo'n wagon zitten, terwijl de arme studentjes op elkaar moeten kruipen wegens plaats tekort, terwijl zij evengoed hun ticketje betaald hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:42
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
trumpetlover schreef op 01-04-2004 @ 00:04 :
En misschien een hele stomme vraag, maar waar denk je dat al die fastfood restaurants op stations en langs de straten voor zijn??
Juist om het snel op te eten en verder te kunnen. ( Desnoods in treinen)
Dus iedere minuut die je in dit gejiremieer steekt is verloren tijd
Deze discussie heb ik al eens met iemand gehad. Dan zeggen ze: Die ketens zijn er om eten op het station NIET in de trein! Ik verdedig mij dan met dat ik vaak genoeg heb dat ik zelf eten moet regelen en mijn trein net vertrekt en ik snak van de honger. Dan kan ik rekenen op de reactie: dan neem je toch de volgende trein?

Ik moet wel toegeven dat ik eens van die onionrings had genomen (die zaten gratis bij een menu) toen ik de trein in dook en dat spul kan echt enorm stinken, dus als iemand dan had geklaagd okee... gek genoeg gebeurde dat voor de verandering niet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2004, 23:48
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
phensicske schreef op 01-04-2004 @ 00:40 :
Zever. 't Is niet omdat je in tweedeklas zit dat het zo goedkoop is. Tuurlijk is eerste klas stiller en bla... maar da's misschien omdat er bijna niemand inzit??

Ze zouden beter nog een wagon minder besteden aan die eerste klas, ik erger me eraan dat er maar twee mensen in zo'n wagon zitten, terwijl de arme studentjes op elkaar moeten kruipen wegens plaats tekort, terwijl zij evengoed hun ticketje betaald hebben.
Of beter: gebruik die coupe's als niet eten, niet kleppen, niet drinken, niet storen coupe's. Gewoon dezelfde prijs houden. Dan hoeven licht geirriteerde figuren zich niet aan mij en anderen te storen en dan hoeven wij ons niet aan hun te storen. Iedereen happy (behalve de NS, want die maakt er dan geen winst op )
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 01:21
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 01-04-2004 @ 00:48 :
Of beter: gebruik die coupe's als niet eten, niet kleppen, niet drinken, niet storen coupe's. Gewoon dezelfde prijs houden. Dan hoeven licht geirriteerde figuren zich niet aan mij en anderen te storen en dan hoeven wij ons niet aan hun te storen. Iedereen happy (behalve de NS, want die maakt er dan geen winst op )

Ook zo'n idealist?
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 01:23
phensicske
phensicske is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 01-04-2004 @ 00:42 :
Ik moet wel toegeven dat ik eens van die onionrings had genomen (die zaten gratis bij een menu) toen ik de trein in dook en dat spul kan echt enorm stinken, dus als iemand dan had geklaagd okee... gek genoeg gebeurde dat voor de verandering niet
Frieten rieken ook over de hele wagon...dat heb ik doorgehad toen ik eens een laatste trein nam (weinig volk) en er nog een paar oude deftige dames bij me in de wagon zaten. Ze bleven me maar aangapen en me afkeurende blikken toewerpen en zo...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 06:24
Lionheart
Dat is dan jouw probleem.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 06:35
Silver rain
Silver rain is offline
Wat maakt dat nou weer uit. Laat ze lekker eten als ze heel de dag al in de stad hebben gelopen en niks gegeten
Oud 01-04-2004, 06:54
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Het is maar waar je leven om draait he.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 07:07
Qamra
Qamra is offline
Ja maar een tafel past niet in mijn tas en als ik honger heb moet ik toch echt eten.
Oud 01-04-2004, 07:18
Machiavelli
Machiavelli is offline
Laat ik me daar voor de verandering nou eens niet aan storen.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 08:49
hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 01-04-2004 @ 08:18 :
Laat ik me daar voor de verandering nou eens niet aan storen.
Oud 01-04-2004, 09:05
Daan
Daan is offline
Citaat:
Je lijkt net m'n moeder. Die zegt altijd: "Daan het is not-done om op straat te eten".
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 10:25
Verwijderd
Citaat:
kakker4life schreef op 01-04-2004 @ 10:05 :
Je lijkt net m'n moeder. Die zegt altijd: "Daan het is not-done om op straat te eten".
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 11:21
Verwijderd
Vind ik soms ook, maar ik doe het zelf ook wel eens... ah well.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Sponstanietje schreef op 31-03-2004 @ 23:32 :
Ik heb dat zelf nog nooit zien gebeuren, maar ik ben het wel met je eens.

Nou, ik werk in een supermarkt. Vaak zijn het kindjes die al wafels of broodjes of snoepjes. Maaaaar het zijn ook regelmatig volwassenen die al een fles sinas hebben open gemaakt en half opgedronken, of een blikje cola leeg hebben, of twee broodjes gegeten

En als die kindjes blijven krijsen om een snoepje, dan moet je ze gewoon beter opvoeden. Niet meteen hun zin geven. Ik heb nooit gezeurd vroeger om een snoepje als ik in een winkel was
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:05
Nona
Nona is offline
Een uitgebreide maaltijd nuttig ik liever zittend, in alle rust. Maar waarom zou het fout zijn om een zak friet op een straathoek te kopen en daar lekker mee de stad rond te gaan lopen? Of een ijsje of milkshake op straat eten/drinken, wat is daar nou mis mee?
In de trein is het een ander verhaal. Kijk, dat je iets meeneemt tegen de lekkere trek is prima. Als het net iets meer wordt dat dat kan ik daar tegen, maar ga niet heel uitgebreid zitten eten. Ik word er niet boos om, maar waarom zou je? Thuis eten is veel fijner en nog socialer ook als je stinkspul eet.

Overigens, er zijn bepaalde dingen in het leven waar ik me echt aan kan irriteren, maar ik beperk die dingen het liefst zo veel mogelijk. De straat op lopen en je meteen aan alles ergeren is voor mij nu eemaal niet de ideale manier van leven.
Oud 01-04-2004, 13:09
light smiley
light smiley is offline
wat maakt het uit of je nou lopend eet? als je een frietje of zo koopt kun je dat toch ook gewoon lopend opeten?
doe ik in ieder geval wel
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 14:14
Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 01-04-2004 @ 14:05 :
Een uitgebreide maaltijd nuttig ik liever zittend, in alle rust. Maar waarom zou het fout zijn om een zak friet op een straathoek te kopen en daar lekker mee de stad rond te gaan lopen? Of een ijsje of milkshake op straat eten/drinken, wat is daar nou mis mee?
In de trein is het een ander verhaal. Kijk, dat je iets meeneemt tegen de lekkere trek is prima. Als het net iets meer wordt dat dat kan ik daar tegen, maar ga niet heel uitgebreid zitten eten. Ik word er niet boos om, maar waarom zou je? Thuis eten is veel fijner en nog socialer ook als je stinkspul eet.

Overigens, er zijn bepaalde dingen in het leven waar ik me echt aan kan irriteren, maar ik beperk die dingen het liefst zo veel mogelijk. De straat op lopen en je meteen aan alles ergeren is voor mij nu eemaal niet de ideale manier van leven.
Wat een nobel streven

Offtopic: Het valt mij nu pas op dat je sig 'rogue=PC' heeft.
D&D Geek...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 14:25
Nona
Nona is offline
Citaat:
Sponstanietje schreef op 01-04-2004 @ 15:14 :
Offtopic: Het valt mij nu pas op dat je sig 'rogue=PC' heeft.
D&D Geek...
Offtopic: Pft, ik ben de coolste D&D'er die er is.
Reageren

Regels voor berichten