Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Je zit immers in de puberteit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Wanneer je er niks van aantrekt, is er vrij weinig aan de hand denk ik. Ik heb het ook wel vaker en dat is absoluut niet leuk. Maar als ik dan erover nadenk... het is gewoon ontzettend kinderachtig gedrag. Wanneer ik klaar ben met de middelbare school, zal dat veel minder zijn ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar wat ik bedoel is dat ze dan alleen rotcontacten kent. En ja, dan verkies je natuurlijk het alleen-zijn boven het "sociale" contact. Maar het lijkt me belangrijk dat ze leuke sociale contacten opzoekt. En ik vraag me dus af of ze dat doet. Sorry, @ thedarkangel: vervang "ze" maar door "je", want het staat natuurlijk stom dat ik zo over jou met iemand anders praat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik heb wel een goede vriendin die ik al vanaf de basisschool ken, en waar ik nog wel eens mee optrek. Verder heb ik vaak een iemand, waarmee ik in de klas optrek en na dat jaar breken we dan gewoon op, omdat we allebei een andere richting kiezen. Het probleem is: blijkbaar is dit NIET GENOEG contact. (volgens mijn moeder en mijn oma's)
||
Citaat:
![]() Bovendien heb ik zo veel meer tijd voor art. Ik ben namelijk behoorlijk vaak op dat gebied bezig. Dichten, tekenenen verhalen schrijven vooral. ![]() Volgens mij lijkt jouw probleem wel een beetje op dat van mij trouwens. Ik wordt gek van die 'populaire' gesprekken! Enne, het weer is inderdaad niks nee, haha ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En die twee persoonlijkheden... Ach, ik heb er dan wel tien, want ik gedraag me bij ieder persoon die ik ken anders. Het ligt eraan hoe die persoon voor mij staat. De rest die ik niet ken, daar zit ik een beetje stil bij. Totdat er iets gebeurt dat me echt niet zint, want dan kan ik een behoorlijke kwaaie worden!
||
Citaat:
Proberen mee te doen met anderen zal dus altijd wel moeite kosten, maar als ik geen andere optie zie (bijv. met schoolopdrachten), pas dan kruip ik wel eens uit mijn schulp.
||
![]() |
Citaat:
Hoi thedarkangel, Als JIJ je goed voelt op je eentje in je klas, waarom zou je je dan iets aantrekken van wat de anderen over je denken? Ze hebben je tenslotte zelf 'buitengesloten', is het niet? En je bent ècht niet de enige die liever wat op zichzelf is, ik ken er genoeg die ook liever wat alleen zijn in hun klas ![]() Vele lieve groetjes, Sylvie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als je er eens met iemand over wil praten, een PM duurt niet lang, oké? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Buitengesloten door "vrienden" mrAnonymous | 5 | 07-05-2015 09:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Als Fortuyn buitengesloten wordt... Dikkie | 34 | 03-05-2005 18:58 | |
Psychologie |
wat is het nut van pesten? Tjaslon | 58 | 06-05-2003 14:52 | |
Software & Hardware |
IRC-funnies Verwijderd | 90 | 09-05-2002 13:08 | |
Psychologie |
probleempje radiofreek | 1 | 15-04-2002 10:20 | |
Algemene schoolzaken |
Na schooltijd les in gebarentaal ? Ja of Nee? Bikinie-meisje | 35 | 14-02-2002 21:14 |