Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2011, 16:28
horribletimes
horribletimes is offline
Dit is echt heel raar, ik smoor nu al 2 jaar en vroeger kon ik met gemak wat jointjes op mezelf smoren, terwijl ik heel blij en opgewekt was. En sinds kort voel ik mij na 2 trekjes al misselijk en heb dan het gevoel dat ik moet braken. Ik heb wel nog nooit moeten braken, omdat ik meestal zo snel mogelijk naar huis ga zodat mijn vrienden niet met het probleem zitten dat een een hoopje braaksel voor hun voeten ligt.
Ergens in maart moest ik pillen tegen mijn maag nemen en sinds dan kreeg ik wagenziekte, ben ik ook supervaak misselijk smorgens en heb ik elke avond last van barstende koppijn. Dit kan niet zijn door te weinig slaap, want ik slaap echt lang in het weekend.
Maar ik wil gewoon weer kunnen smoren, telkens ik die geur ruik, krijg ik er weer zin in.
Maar ben gewoon heel bang dat het fout gaat aflopen...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2011, 17:11
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Smoren is een leuk woord .

Maar ontopic: zie het als een signaal van je lichaam, naar jou. Maak een kosten-batenanalyse en probeer erachter te komen of blowen je genoeg biedt in verhouding tot de lichamelijke klachten die je omschrijft.

Als je wilt blijven blowen, zelf weten uiteraard! Maar ga dan bijvoorbeeld naar de huisarts wanneer je je zorgen maakt, of accepteer de neveneffecten die het blowen met zich meebrengt en tsja, die zijn dan voor je eigen rekening!
Oud 12-06-2011, 17:19
Verwijderd
Je bent zwanger.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 17:24
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Bloody pills, vertrouw ze nooit. Medicijnen hebben vrijwel altijd wel ergens een bijeffect, meestal staat op de verpakking wat voor. In dit geval misschien dus een of ander effect op je maag zelf waardoor je sneller wagenziek raakt of misschien dus ook wel minder tegen wiet kan.
Uiteindelijk heb je er denk ik toch wel meer baat bij gehad, maar misschien moet je eerst nog even rustig aan doen met vreemde dingen als kruidig eten of teveel koffie/roken en blowen. Ik heb er natuurlijk ook maar weinig verstand van, een huisarts snapt er meer van.
(8)Ik smoor smorgens 2 joints..(8)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 18:08
horribletimes
horribletimes is offline
Citaat:
Je bent zwanger.
Ik denk dat je na 4 à 5 maand zwangerschap dan al een buik zou zien hoor.
En wat bijgekomen. Ik ben alleen maar afgevallen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 18:09
horribletimes
horribletimes is offline
Citaat:
Bloody pills, vertrouw ze nooit. Medicijnen hebben vrijwel altijd wel ergens een bijeffect, meestal staat op de verpakking wat voor. In dit geval misschien dus een of ander effect op je maag zelf waardoor je sneller wagenziek raakt of misschien dus ook wel minder tegen wiet kan.
Uiteindelijk heb je er denk ik toch wel meer baat bij gehad, maar misschien moet je eerst nog even rustig aan doen met vreemde dingen als kruidig eten of teveel koffie/roken en blowen. Ik heb er natuurlijk ook maar weinig verstand van, een huisarts snapt er meer van.
Maar het is heel raar, ik ben in maart gestopt met die pillen.
En het is nog altijd niet voorbij?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 17:58
Verwijderd
Hm, vreemd. Het is al best lang geleden dat je gestopt bent met die pillen en je zou zeggen dat die nu geen bijwerkingen meer moeten geven.

Je zegt dat je wel lang slaapt in het weekend... maar hoe is je slaapritme verder? Die paar uurtjes extra slaap in het weekend kunnen een hele week slecht slapen niet echt compenseren. Het kan wel verschil maken in de uitwerking van wiet, hoe uitgerust je bent. Als je al moe bent en dan nog gaat blowen, wordt je meestal alleen nog maar meer moe. Set&setting en drugs veranderen je emoties en bla. Als je echt wilt blowen, is het misschien verstandig om dat rustig aan te gaan proberen bv in het weekend als je vrij en uitgeslapen bent.

Maar toch raad ik je aan om gewoon even bij je huisarts om wijs advies te vragen. Je huisarts weet hoe wiet en die medicijnen op jouw lichaam werken, en hij weet nog veel beter dan wij allemaal bij elkaar, hoe die drie dingen samen combineren. Je hoeft er niet bang voor te zijn dat je huisarts je niet wilt helpen omdat je drugs hebt gebruik ofzo, net zomin als dat je hoeft te vrezen als dat hij het uit zichzelf aan je ouders ofzo zou vertellen.
Citaat:
Kun je me daarvan eens jouw kosten/baten-analyse geven?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 18:03
*oma*
*oma* is offline
Het kan ook zijn dat je misselijk wordt, omdat je verwacht misselijk te worden. Misschien kun je proberen om je er iets minder op te focussen
Oud 13-06-2011, 21:57
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Hoeveel blow je überhaupt, en in welke omstandigheden?
Citaat:
Kun je me daarvan eens jouw kosten/baten-analyse geven
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 14:56
Verwijderd
"smoren"
Met citaat reageren
Oud 16-06-2011, 21:32
horribletimes
horribletimes is offline
Citaat:
"smoren"
Tjaa, Belgische termen hé
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 00:02
Vice
Vice is offline
En als je het op een andere manier gebruikt zoals wietthee of een (lichte) spacecake. Word je daar ook misselijk van?
Reageren

Regels voor berichten