Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb er zelf geen ervaring mee maar het lijkt me enorm vervelend, k snap niet dat mensen vaak zo geschokt reacheren als iemand met zo iets naar buiten komt.
Miss heb je iets aan dit topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=967992 K weet niet of je er al bent geweest maar ik herken wel iets van je verhaal daarin terug heel veel succes!
||
![]() |
Citaat:
Ik weet het niet, als ik het reëel zou bekijken zou ik denken dat je als moeder zijnde toch wel ziet aan een kind hoe het is, en welke geaardheid het kind heeft. Ik kan zelf makkelijk homo- of biseksuelen herkennen die ik amper ken. In praktijk blijkt het nogal vaak niet zo te zijn... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Soms heb ik de behoefte om het uit te schreeuwen, dan is er toch al ruzie, het kan er dan toch wel bij, maar ondertussen wordt er continu over m'n hart gewalst, ik wil het haar dus liever rustig brengen. En met mijn moeder zit ik niet zozeer - ik hecht veel waarde aan mijn vader's mening, hij heeft hoge verwachtingen van me - en mijn moeder haar beste vriendin is lesbisch, dus neem ik aan dat ze er niet een sterk probleem van zal maken. Ik hoop eigenlijk dat ze zegt dat ze dat "altijd al gezien" zou hebben, maar ik denk niet dat ze dat doet... Ik moet hier nog wel dit jaar wonen, ik zit in het examenjaar en ik kan er weinig stress bij hebben, als het negatief uitpakt ben ik bang dat dit te veel invloed zal hebben op m'n prestaties... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Mijn excuses ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #95.1 Spelleider | 500 | 27-11-2013 20:13 | |
Psychologie |
gedrag psycholoog experimenteel? AnoNatalie | 32 | 03-01-2010 18:17 | |
Verhalen & Gedichten |
elvenverhalen - het verhaal van het gevecht om de aarde Dattitude | 8 | 24-05-2005 09:39 | |
Lifestyle |
Invloeden uit je jeugd Verwijderd | 80 | 18-04-2005 21:57 | |
Psychologie |
vervangbaar/onbelangrijk Verwijderd | 6 | 04-10-2004 15:49 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |