Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag hebben mijn vriend (nu ex dus) besloten om uit elkaar te gaan na ruim een jaar.
Er kwamen steeds meer ergernissen over en weer, we kwamen er namelijk steeds meer achter dat we zo verschillend zijn. Ik ben wat meer van het uitgaan, reizen enz. Hij is wat stiller en blijft het liefste gewoon zo vaak mogelijk thuis.
Goed, daarom ging het dus de laatste tijd niet goed (in het begin wel veel beter!) en zijn we nu dus uit elkaar.
Maar, voordat we een relatie kregen met elkaar waren we al geruime tijd goed bevriend. Daarom besloten we nog wel goed met elkaar om te gaan dus spreken we nu nog steeds af om filmpjes te kijken, motorritjes te maken enz.
Maar het gestoorde is: de laatste tijd toen we nog met elkaar hadden raakte ik hem nooit meer echt aan enzo, omdat ik gewoon voelde dat het eind in zicht was, had er ook gewoon geen behoefte aan.
Maar nu sinds het uit is (wat dus nog maar 3 dagen is!) is het ineens allemaal zo anders en spannend.
Als hij me heel even aanraakt gaat er een hele trilling door me heen.
Misschien gewoon puur omdat het nu eigenlijk niet mag omdat het officieel uit is, of omdat dat verplichte er niet is.
Goed, ik ben gewoon radeloos! Wat kan dit nu betekenen?
Misschien dat we beiden even die druk nodig hadden om erachter te komen dat we allebei wel gek op elkaar zijn en niet zonder elkaar willen of....
Jemig, nou, gewoon mijn vraag: mensen die hier ervaring mee hebben? Ook wel eens meegemaakt? Toen weer opnieuw geprobeerd en bedrogen uitgekomen?
Geef me raad!!!!!!!