Advertentie | |
|
![]() |
|
Mooi!
![]() Wow, dit is echt een van de betere verhalen hier. Heel knap hoe je met weinig woorden veel kunt zeggen! Ik zou graag de rest willen lezen als dat zou mogen. Als je het niet wil posten, zou je het dan prive naar me kunnen sturen? (Als je het wilt!)
|
wow echt leuk dat ik zulke positieve reacties krijg! had ik eigenlijk niet verwacht
![]() maar als je meer wilt lezen, het meerendeel heb ik op mijn homepage staan (ik moet het nieuwste deel nog op inet zetten): http://hosting.downloaden.com/amusing/Engel.html |
![]() |
|
Wow, echt geweldig mooi! Werd er helemaal stil van, zeker toen ik de rest las op je homepage. Echt super goed van je! Vooral mee door gaan zou ik zeggen....
|
ik heb weer een nieuw verhaaltje erbij. Maar ik weet het zelf niet echt. Ik wilde een x een stuk schrijven waar niet de dood in centraal staat, mar ik weet niet, vind het zelf niet echt denderend. Dus meningen (en evt adviezen
![]() Vandaag is niet de dood, maar het leven een keer aan de beurt. Alhoewel ik ook de dood iets moois vind, kan ook het leven mij met vreugdevolle energie vervullen. Bij ons op de begraafplaats is de urn van een vrouw begraven. Ze was nog maar in de veertig toen ze, twee jaar na haar man, stierf aan de verwondingen van een auto-ongeluk. Ze liet een dochter van 20 achter. Sinds de crematie drie jaar geleden komt die dochter wekelijks het graf van haar moeder bezoeken. Ik heb veel gesprekken met haar gehad, de afgelopen jaren en ik heb haar geestelijk ontzettend zien groeien. Na de dood van haar moeder was ze psychisch de weg kwijt. Ze wist het niet meer, begreep het leven niet langer. Maar rijdens onze gesprekken merkte ik dat het langzaam maar zeker beter met haar ging. Ze werd sterker en kreeg weer hoop. Ruim een jaar geleden trouwde ze en niet lang daarna raakte ze in verwachting. En vanmorgen bracht ze voor de eerste keer haar dochtertje mee naar het graf. Het kind draagt de naam van haar oma. Ze straalt zoveel levenskracht uit, ze omarmt het leven uitbundig en maakt dat haar moeder dat ook doet. Ik kreeg tranen in mijn ogen toen ik ze samen zag staan. Sommige dagen stromen over van leven en vreugde, je moet het alleen willen en kunnen zien. dus. wat vind men er van?? Zelf heb ik enigzins het gevoel dat het een beetje té is. Ik kan het niet goed uitleggen. Dus kom maar gewoon op met de kritieken ![]() ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Nieuwe Nicci French RockaholiC | 11 | 31-01-2005 00:38 | |
Verhalen & Gedichten |