Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2002, 14:21
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
2 Vrienden zeggen dat ik tijdens carnaval met een meisje heb staan zoenen, maar ik heb dus al een vriendin. We waren alledrie behoorlijk dronken, dus ik weet niet of het waar is. Ikzelf was (en ben eigenlijk nog steeds) in de overtuiging dat ik niks verkeerds heb gedaan, ik heb alleen maar met haar gedanst. Wat moet ik nu doen? Moet ik het mijn vriendin vertellen? Ze maakt het dan zeker uit, terwijl ik heel veel om haar geef, en dus sterk betwijfel of er iets gebeurd is.
Oud 25-03-2002, 14:23
Piccola
Piccola is offline
Zolang je nix zeker weet zou ik het voor me houden!! Dadelijk zeg je het en maakt ze het uit en dan blijkt achteraf dat je dus nix hebt gedaan, maar dan kan je haar ondertussen wel voorgoed kwijt zijn. Zodra je zeker weet dat je wel bent vreemdgegaan, dan moet je het wel zeggen!! Suc6 en ik hoop dat je nix hebt gedaan..
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 14:25
stylo girl
stylo girl is offline
Ik vind drank dus echt geen excuus voor vreemdgaan. Ik bedoel al weet je dat je rare dingen gaat doen als je drinkt doe je zoiets toch niet. Ik vind het echt achterbaks om dat dan als excuus te zoeken. Zoiets doe je gewoon niet; als je écht van je vriendin houdt flik je zoiets gewoon niet(ik vind dat echt zielig voor haar).... Amen!
Oud 25-03-2002, 14:27
Verwijderd
zeggen hoe het zit,als jij denkt dat je alleen gedanst hebt en verders niks.en je vrienden,die dronken waren,beweren dat je gezoend hebt kun je dat ook niet helemaal serieus nemen.

Als mijn vriend met zo'n verhaal zou komen zou ik hem geloven.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2002, 16:57
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
stylo girl schreef:
Ik vind drank dus echt geen excuus voor vreemdgaan. Ik bedoel al weet je dat je rare dingen gaat doen als je drinkt doe je zoiets toch niet. Ik vind het echt achterbaks om dat dan als excuus te zoeken. Zoiets doe je gewoon niet; als je écht van je vriendin houdt flik je zoiets gewoon niet(ik vind dat echt zielig voor haar).... Amen!

Hij zegt toch ook niet dat het een excuus is, hij zegt alleen dat ie het daardoor niet meer weet
Maar ik denk dat als je da gedaan hebt, je ergens diep van binnen het nog wel weet, zo niet, dan heb je het niet gedaan
Oud 25-03-2002, 17:37
Tofke_H
Tofke_H is offline
Is er een manier dat je vriendin het te weten zou kunnen komen wat die 2 vrienden van je tegen jou gezegd hebben (damn, vage zin).

Jij weet van niets, dus laten we het er bij houden dat er niets gebeurt is. Dat er zelfs geen meisje was, en dat je 2 vrienden je aan het lijntje houden. (Waren die 2 vrienden dan wel nuchter?)

Ik veronderstel dat je niet bent vreemd gegaan, maar praat er eerst nog eens over met je vrienden. Welk meisje? Waar? enzo. Misschien herinner je het opeens (laat ons hopen van niet). Of misschien vallen je vrienden uit de boot en betrap je hen op een leugetje waardoor hun (misplaatste) grap mislukt.

Misschien kan je toch beter iets tegen je vriendin zeggen, want misschien wordt er in je omgeving over geroddeld en komt je vriendin het zo te weten (slaat terug op die eerste vage zin). En ik denk als je vriendin het op die manier te horen krijgt, je totaal geen verhaal meer hebt. En als je nu verteld dat er verteld wordt dat je zou vreemdgegaan zijn, maar dat jij zeker weten weet dat het niet zo is, en dat het leugens zijn, is der niets aan de hand.
Oud 25-03-2002, 18:51
Sikamikanico
Sikamikanico is offline
Dankjulliewel, echt..
Ik gebruik het niet als excuus, het was gewoon stom, weet ik..

Citaat:
tofke_H schreef:
Is er een manier dat je vriendin het te weten zou kunnen komen wat die 2 vrienden van je tegen jou gezegd hebben (damn, vage zin).

Dat is probleem 2..we gaan binnenkort met een grote groep naar een festival, en daar worden ze weer zat (net als andere jaren), ik ga dan niet drinken btw. We blijven allemaal in 1 huis slapen, dus er is wel een kans dat ze de zaak gaan opnaaien..Ze hebben zelfs gezegd dat als ik me niet ga bezatten, ze 'het' tegen haar gaan zeggen, want ze willen dat ik zat word. (ja, leuke vrienden..)

Citaat:
Jij weet van niets, dus laten we het er bij houden dat er niets gebeurt is. Dat er zelfs geen meisje was, en dat je 2 vrienden je aan het lijntje houden. (Waren die 2 vrienden dan wel nuchter?)
Er was wel een meisje, maar we hebben alleen maar gedanst, en daar heeft mijn vrienin geen problemen mee. Ze waren zelf net zo ver weg als ik..

[quote]Ik veronderstel dat je niet bent vreemd gegaan, maar praat er eerst nog eens over met je vrienden. Welk meisje? Waar? enzo. Misschien herinner je het opeens (laat ons hopen van niet). Of misschien vallen je vrienden uit de boot en betrap je hen op een leugetje waardoor hun (misplaatste) grap mislukt.[quote]

Ik weet precies waar we waren, wanneer etc., en het enige wat ik me kan herinneren (echt waar), is dat we dansten, 2 minuten ofzo maar..

Citaat:
Misschien kan je toch beter iets tegen je vriendin zeggen, want misschien wordt er in je omgeving over geroddeld en komt je vriendin het zo te weten (slaat terug op die eerste vage zin).
Ze woont in Zutphen (ik in Eindhoven), dus we hebben een geheel andere vriendenkring, daar zal het dus niet aan liggen, maarja, dat festival..

Citaat:
En ik denk als je vriendin het op die manier te horen krijgt, je totaal geen verhaal meer hebt. En als je nu verteld dat er verteld wordt dat je zou vreemdgegaan zijn, maar dat jij zeker weten weet dat het niet zo is, en dat het leugens zijn, is der niets aan de hand
Ja, maar als ik het haar nu vertel, dan wordt ze gek, want ze kan daar echt niet mee leven, ze vertrouwt mij en ik haar..

Oud 25-03-2002, 19:00
Bienie
Bienie is offline

Hmm als je niet zeker weet of het wel of niet waar is, zal ik het niet zeggen...
Reageren

Regels voor berichten