Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Op een leertechniek gedoe cursus draaide die man steeds muziek uit de barok.
Citaat:
En in de bieb vandaag zag ik er wel een boek over dus ik denk dat het echt werkt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je inderdaad beter Mozart als achtergrond kan hebben dan Eminem of Tiesto.. maar of het echt je concentratie *verbetert* vraag ik me af. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb het wel eens geprobeerd.. Mozart op de achtergrond. 't Werkte niet. Bij de stukken die ik kende ging ik met de muziek mee neurieen wat niet erg hielp bij het concentreren. Bij stukken die ik niet kende, wilde ik naar de muziek luisteren en was m'n aandacht daar ipv bij m'n schoolwerk. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() hoewel schrijven op de grond vandaag ook prima ging.. want ja, ik heb toch maar wat huiswerk gemaakt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En nee, ik heb het niet uitgeprobeerd alhoewel ik Bach erg kan waarderen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je bijvoorbeeld dezelfde gewoontes aanneemt iedere dag en dit ook toepast tijdens het afleggen van je examen/toets... dan zou het vlotter moeten gaan. Neem nu bv. elke dag een vitamine nemen voor je begint. Of steeds muziek opleggen. Of eerst wat rekken en strekken. Of uw bureau hetzelfde indelen... maakt niet uit wat. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarom helpt samenvatten in je eigen woorden ook zo goed. Als je iets kunt formuleren in een compleet andere zin, als je het op een andere manier duidelijk kunt maken maar toch dezelfde kennis kunt overdragen, dan sta je goed 'boven' de stof. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |