Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Jij trekt je de problemen van anderen ook teveel aan, geloof ik. ![]() Als je ouders weten van je vriendin, dat gedoe, snappen ze best dat je daarover wil praten. Want ik heb het idee dat het vooral daardoor komt, nu.. Al kan ik dat natuurlijk ook fout hebben. Hmm, en net als wat j3s zei, de reden komt niet op de rekening te staan, dus je hoeft je ouders niet álles te vertellen. ![]() Knuff. |
![]() |
||
Citaat:
Voor veel instanties heb je een verwijzing van je huisarts nodig, dit is dus de gebruikelijke eerste stap. Je geeft te kennen dat je perse niet wilt dat je ouders hiervan op de hoogte zullen zijn.. Denk je dat ze psychische hulp als een tekortkoming van hun opvoeding zien? Het zou toch fijn zijn als ze je kunnen steunen in je therapie? (..Tevens bestaan er vrijgevestigde psychologen, het nadeel hiervan is dat ze niet maandelijks overleg kunnen voeren met collegea om hun visie erover te horen.) Goodluck, Joyce PS. Veelal dienen je ouders/ opvoeders en school formulieren ten aanzien van jouw functioneren in te vullen... Kortom, ik denk dat je niet om je ouders heen kunt??
||
Citaat:
Sommige ouders zouden bijvoorbeeld het niet willen geloven en zich voor hun kind schamen. En zouden hun kind dus niet laten gaan. Of het huis uitschoppen. Klinkt vreemd, maar ja, je hebt van die ouders. |
![]() |
||
Citaat:
![]() omdat niet elke reden ook echt een reden is om je ervan te weerhouden hulp te zoeken... (in de meeste gevallen is er wel een tussenweg te vinden, dat je niet álles vertelt, het opschrijft of wat dan ook nl... Hoewel dat ook de inzet van jezelf eist om je daaroverheen te zetten ed.)
||
Citaat:
![]() @ Earendil: als ik zeg dat ik daarvoor naar de docter wil dan zullen ze zeggn dat ik ook wel met hun kan praten ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Dat is meestal ook zo, misschien zijn je ouders slim genoeg om dat in te zien. ![]() En weet je, dat droog reageren van je ouders, ik denk dat ze er gewoon niet mee om kunnen gaan, dat soort dingen. Van je vriendin. Vroeger had je dat nog niet, het was iig niet bekend ofzo, alsjebegrijptwatikbedoel, dus ze hebben het zelf lijkt me ook nooit meegemaakt. Ergens dus best logisch als ze er niet mee om kunnen gaan. ![]() En dat ze daardoor droog reageren. Maar ik denk dat het ze meer doet dan ze laten blijken. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb een afspraak bij de dokter gemaakt ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar anders kan je met jezelf een afspraak maken met: Vandaag sijd ik mezelf niet en maak ik een lijstje met goede kanten van mezelf" het werkt echt!. En als je je alleen snijdt als je boos op jezelf bent, doe dan iets anders. Bijv: een dag niet computeren, tv kijken etc. Dan stop je ook met snijden enzo. Ook een psygoloog is een oplossing; ga wel naar een goeie waar je meteen terecht kan. ik heb sinds mn intake in september maar 1 gesprek gehad, een 'noodgesprek" omdat ze erachter kwamen. nou veel suc7! ---xxx--- me p.s. ik herken het echt heel erg. het lijkt net alsof ik dat ben (dat is niet zo maarja) en mn ouders weten het al dus... ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-11-2004 om 20:15. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Dus dat is op zich geen probleem meer, geloof ik. Hoop ik. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Hoe vertel ik het mijn ouders? !anoniempje! | 23 | 07-05-2014 15:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg ik mijn vriendin terug? Oldfag | 22 | 13-02-2011 17:44 | |
Software & Hardware |
Hoe krijg ik smilies in mijn e-mails? Severus | 8 | 16-12-2003 22:31 | |
Software & Hardware |
CPP hulp nodig -- Niodem -- | 46 | 30-07-2003 15:42 | |
Software & Hardware |
[PhotoShop] Hoe wegwerken van randen in fotocollage? Verwijderd | 5 | 15-05-2003 20:49 | |
Software & Hardware |
flash menu! hoe dit te maken? Rembo | 3 | 18-04-2002 12:20 |