Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij moet iig lang zijn, kledingstijl kan van alles zijn, pff. Skate (maar dan niet wannabe met een ketting ofzo, gewoon baggy), gematigd gothic (diegene moet zichzelf vooral niet gothic vinden, dat is walgelijk), casual, alternatief (maar zonder spikes, kettingen, halsbanden, overseas). We moeten wel gezamelijke interesses hebben zoals muziek, lifestyle, hobby's oid, maar niet alles hoeft persé. Het is wel leuk om samen uit te kunnen gaan, naar concerten te kunnen gaan enzo, maar het is geen eis. Hij moet geen verwend rijkeluisjochje zijn maar voor zichzelf kunnen zorgen en werken. Hij mag wel thuis wonen maar dan heeft-ie wel ambities om op zichzelf te gaan wonen. Hij moet niet te lui zijn, hij moet wel moeite voor me willen doen. Hij moet studeren of werken, of iig ambities hebben om iets te doen. En uiteraard intelligentie, anders ben je snel uitgepraat. En verder moet ie vooral arrogant én lief, onbereikbaar en bezet zijn, anders val ik er niet op. Dit is natuurlijk heel handig in de praktijk. ![]() ![]() En daarom ben ik vrijgezel. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jongens die echt echt echt leuk zijn vinden mij toch niet leuk (genoeg) en daarom doe ik voorlopig alleen aan inhoudloos bumsen ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En bovendien ben ik niet op zoek en zit ik niet te wachten op een vaste relatie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Verder boeit het me niet. Maar ik zie dat je in Blaricum woont, dan moet je er toch wel aan gewend zijn onderhand ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben niet zo creatief met werkwoorden..
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Geld (en looks) maakt niet gelukkig!?! Verwijderd | 99 | 15-09-2008 00:07 | |
Lifestyle |
Lifestyle Love muckymouse | 69 | 10-11-2005 09:10 | |
Beleidszaken |
WD en Avelon zijn belachelijk streng op lifestyle. Party_Bunny | 58 | 31-07-2003 02:37 | |
Lifestyle |
lifestyle en liefde Avelon | 52 | 29-10-2002 14:31 | |
Lifestyle |
‘Veiligheid en zekerheid’ of ‘spanning en avontuur’? Verwijderd | 13 | 05-08-2002 23:23 |