Citaat:
T_ID schreef op 22-12-2004 @ 11:24 :
nou.... ziehier:
uhm? juist, dat is dus aan de ene kant.
|
Ik ben van mening dat het topic kinderachtig was (en volgens mij was jij van mening dat het nutteloos was). Er zijn nl. ook andere manieren om te laten zien dat het niet werkt, nl in dit topic posten en ons erop wijzen.
Citaat:
en dit dus de anderen kant. het soort post zoals ik hier quote irriteer ik me mateloos aan.
|
Ja ik zie wat je bedoelt. De meeste posts hiervan halen we er wel uit, maar we kunnen niet alles zien. Stuur gerust een pm.
Citaat:
aan de ene kant wordt iemand verweten (soms zelfs met onderbouwing, in tegenstelling tot dit soort posts) dat hij gelovigen per definitie dom noemt.
maar iemand die ongelovigen per definitie zondaars en onmorele mensen noemt komt daar vervolgens wel mee weg?
wat ik zeg, grijp in bij allebei, of niet bij beiden.
persoonlijk prefereer ik het laatste.
Als ik bijvoorbeeld kijk hoe lang Realmoslim zijn oeverloos gescheld en arrogantie ten toon heeft kunnen spreiden (getuige een aantal posts een week of wat geleden heeft hij dus nog steeds geen permban) is het me dan kwalijk te nemen dat ik af en toe vraagtekens laat rijzen bij het bestraffingsbeleid?
|
tsja ik kan alleen actie ondernemen als hij post op religie en dat is niet zo vaak

Maar nogmaals als je je twijfels hebt bij een post oid mag je gerust ons een pm sturen. We zien nl niet alles, hoewel we wel zo veel mogelijk proberen te lezen.