Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2005, 18:47
ninie
ninie is offline
hey, wie wil dit ff vertalen voor mij? het gaat om een probleem, alleen ik snap het probleem niet k hoop dat iemand mij snel ff helpt!! alvast bedankt,
Ninie

coucou G une copine qui m'arrange un coup avec un gars qui s'apel Tristan mais le probleme c que je cherche juste un mec pour le fun mais ce qui ne ve pas dire que ne lui donnerais pas d'amour et d'affection mais maintenant que faire aidez moi s'il vous plait je vous en pris repondez a mon message merci d'avance bisous a tous je vous adore

dit heb ik ervan vertaald, maar ik snap het niet wahahah! wat is nou het probleem dan????? hellup!
Coucou G een vriendin heeft voor mij een slag geslagen met een jongen die tristan heet. Maar het probleem is dat ik slechts een jongen zoek voor het plezier maar dat die niet zegt dat hij geen liefde en affectie zou geven, Maar hoe moet ik dat doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2005, 19:06
faan
faan is offline
Ja volgens mij heb je 'm wel een beetje vertaald zo. "G" betekent "j'ai" (ik heb).
Is dit een dating-berichtje ofzo? Dat meisje zoekt gewoon een jongen die blablabla is en nu wil ze graag horen dat er wel zo'n jongens zijn en die shit. Meisjes-praat

Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 19:10.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:19
ninie
ninie is offline
kun je nog wat specifieker zijn??
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:23
ninie
ninie is offline
want wat betekend: mais ce qui ne ve pas dire que ne lui donnerais pas d'amour et d'affection mais maintenant que faire ???????
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:24
perfectme
perfectme is offline
un coup (on va boire un coup = laten we iets gaan drinken) : iets
arranger: geregeld

dat betekent niet dat ik hem geen liefde of affectie zal geven, maar nu wat te doen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:24
ninie
ninie is offline
ze wil dus weten of er jongens zijn die bevriend zijn met een meisje zonder dat er sprake is van liefde enzo? gewoon jongens waarmee ze kan praten
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 19:31
perfectme
perfectme is offline
Citaat:
ninie schreef op 12-01-2005 @ 20:24 :
ze wil dus weten of er jongens zijn die bevriend zijn met een meisje zonder dat er sprake is van liefde enzo? gewoon jongens waarmee ze kan praten
Ze heeft een vriendin die iets voor haar geregeld heeft met een jongen, maar ze zoekt geen vaste relatie.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 16:02
Liesjeuh
Liesjeuh is offline
hey (dat is die coucou)
IK heb een vriendin die voor mij een afspraakje heeft geregeld met een jongen die Tristan heet, maar het probleem is dat ik alleen maar een jongen zoek voor het plezier, maar dat wil niet zeggen dat ik hem geen liefde en affectie (genegenheid) zou geven.
Maar wat moet ik nu doen? Help mij alstublieft, ik smeek u, beantwoord mijn boodschap.
Alvast bedankt, de groeten aan iedereen
Ik zie je graag (kan ook op te vatten zijn als louter vriendschappelijk)
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 16:04
Liesjeuh
Liesjeuh is offline
Citaat:
ninie schreef op 12-01-2005 @ 20:23 :
want wat betekend: mais ce qui ne ve pas dire que ne lui donnerais pas d'amour et d'affection mais maintenant que faire ???????
Mais cela ne veut pas dire que je ne lui donnerais pas d'amour et d'affecion. Mais maintenant: que faire?

het nadeel van het tekstje is dat er vantijd woorden ontbreken, ook staan er nergens leestekens, afgezien van die serie vraagtekentjes dan...
Reageren

Regels voor berichten