Inloggen

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Auteur
Frans stukje vertalen HELP!!!!!!!!!!!
ninie

Let op! 12-01-2005, 19:47 Met citaat reageren

hey, wie wil dit ff vertalen voor mij? het gaat om een probleem, alleen ik snap het probleem niet k hoop dat iemand mij snel ff helpt!! alvast bedankt,
Ninie

coucou G une copine qui m'arrange un coup avec un gars qui s'apel Tristan mais le probleme c que je cherche juste un mec pour le fun mais ce qui ne ve pas dire que ne lui donnerais pas d'amour et d'affection mais maintenant que faire aidez moi s'il vous plait je vous en pris repondez a mon message merci d'avance bisous a tous je vous adore

dit heb ik ervan vertaald, maar ik snap het niet wahahah! wat is nou het probleem dan????? hellup!
Coucou G een vriendin heeft voor mij een slag geslagen met een jongen die tristan heet. Maar het probleem is dat ik slechts een jongen zoek voor het plezier maar dat die niet zegt dat hij geen liefde en affectie zou geven, Maar hoe moet ik dat doen
ninie is offline  
faan

Standaard 12-01-2005, 20:06 Met citaat reageren

Ja volgens mij heb je 'm wel een beetje vertaald zo. "G" betekent "j'ai" (ik heb).
Is dit een dating-berichtje ofzo? Dat meisje zoekt gewoon een jongen die blablabla is en nu wil ze graag horen dat er wel zo'n jongens zijn en die shit. Meisjes-praat
faan is offline  

Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 20:10.

ninie

Standaard 12-01-2005, 20:19 Met citaat reageren

kun je nog wat specifieker zijn??
ninie is offline  
ninie

Standaard 12-01-2005, 20:23 Met citaat reageren

want wat betekend: mais ce qui ne ve pas dire que ne lui donnerais pas d'amour et d'affection mais maintenant que faire ???????
ninie is offline  
perfectme

Standaard 12-01-2005, 20:24 Met citaat reageren

un coup (on va boire un coup = laten we iets gaan drinken) : iets
arranger: geregeld

dat betekent niet dat ik hem geen liefde of affectie zal geven, maar nu wat te doen.
perfectme is offline  
ninie

Standaard 12-01-2005, 20:24 Met citaat reageren

ze wil dus weten of er jongens zijn die bevriend zijn met een meisje zonder dat er sprake is van liefde enzo? gewoon jongens waarmee ze kan praten
ninie is offline  
perfectme

Standaard 12-01-2005, 20:31 Met citaat reageren

Citaat:

ninie schreef op 12-01-2005 @ 20:24 :
ze wil dus weten of er jongens zijn die bevriend zijn met een meisje zonder dat er sprake is van liefde enzo? gewoon jongens waarmee ze kan praten

Ze heeft een vriendin die iets voor haar geregeld heeft met een jongen, maar ze zoekt geen vaste relatie.
perfectme is offline  
Liesjeuh

Standaard 13-01-2005, 17:02 Met citaat reageren

hey (dat is die coucou)
IK heb een vriendin die voor mij een afspraakje heeft geregeld met een jongen die Tristan heet, maar het probleem is dat ik alleen maar een jongen zoek voor het plezier, maar dat wil niet zeggen dat ik hem geen liefde en affectie (genegenheid) zou geven.
Maar wat moet ik nu doen? Help mij alstublieft, ik smeek u, beantwoord mijn boodschap.
Alvast bedankt, de groeten aan iedereen
Ik zie je graag (kan ook op te vatten zijn als louter vriendschappelijk)
Liesjeuh is offline  
Liesjeuh

Standaard 13-01-2005, 17:04 Met citaat reageren

Citaat:

ninie schreef op 12-01-2005 @ 20:23 :
want wat betekend: mais ce qui ne ve pas dire que ne lui donnerais pas d'amour et d'affection mais maintenant que faire ???????

Mais cela ne veut pas dire que je ne lui donnerais pas d'amour et d'affecion. Mais maintenant: que faire?

het nadeel van het tekstje is dat er vantijd woorden ontbreken, ook staan er nergens leestekens, afgezien van die serie vraagtekentjes dan...
Liesjeuh is offline  

Reageren

Regels voor berichten