| Inloggen |
![]() |
||
Frans stukje vertalen HELP!!!!!!!!!!!
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Frans stukje vertalen HELP!!!!!!!!!!! |
|
|
Ja volgens mij heb je 'm wel een beetje vertaald zo. "G" betekent "j'ai" (ik heb).
Is dit een dating-berichtje ofzo? Dat meisje zoekt gewoon een jongen die blablabla is en nu wil ze graag horen dat er wel zo'n jongens zijn en die shit. Meisjes-praat
|
||||
|
|
Fy fan fitta! Jag behöver kuk! Laatst gewijzigd op 12-01-2005 om 20:10. |
||||
|
|
Citaat:
ninie schreef op 12-01-2005 @ 20:24 :
ze wil dus weten of er jongens zijn die bevriend zijn met een meisje zonder dat er sprake is van liefde enzo? gewoon jongens waarmee ze kan praten |
||||
|
|
|
||||
|
|
hey (dat is die coucou)
IK heb een vriendin die voor mij een afspraakje heeft geregeld met een jongen die Tristan heet, maar het probleem is dat ik alleen maar een jongen zoek voor het plezier, maar dat wil niet zeggen dat ik hem geen liefde en affectie (genegenheid) zou geven. Maar wat moet ik nu doen? Help mij alstublieft, ik smeek u, beantwoord mijn boodschap. Alvast bedankt, de groeten aan iedereen Ik zie je graag (kan ook op te vatten zijn als louter vriendschappelijk) |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
ninie schreef op 12-01-2005 @ 20:23 :
want wat betekend: mais ce qui ne ve pas dire que ne lui donnerais pas d'amour et d'affection mais maintenant que faire ??????? het nadeel van het tekstje is dat er vantijd woorden ontbreken, ook staan er nergens leestekens, afgezien van die serie vraagtekentjes dan... |
||||
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Spoed - NL > Frans vertalingshulp nodig | Martijnie | Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen | 0 | 11-07-2011 10:31 |
| Frans stukje tekst; vertalen?? | Lauraaaa | Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen | 3 | 07-01-2009 19:43 |
| Frans hoe vertaal je dit? | Gast1234 | Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen | 4 | 10-12-2007 22:27 |
| Mondeling Frans | Verwijderd | Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen | 1 | 20-04-2007 21:10 |
| Vertaling van: Het land van | XmayaX | Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen | 10 | 05-11-2005 14:25 |
| Frans (verbetering vertaling) | Stoetel | Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen | 5 | 10-08-2004 19:23 |