Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 20:06
liz007
liz007 is offline
hooi..

ik euhm.. ik durf voor dit niet echt naar de dokter, ik ben bang dat het erg is ofso, of dat het raar is.. maar..

ik heb al tijden last van een bobbeltje, in me oorschelp, en dan niet waar je een oorstokje insteekt, maar daarboven, in dat kuiltje zal maar zeggen.. en als ik het aanraak ddoet het vreselijk pijn!! en ik weet niet wat ik ermee aan moet.. een vriendin zei dat zo'n bobbeltje kanker kan zijn.. ik weet niet wat ik moet doen!!

help!!!

lizzie
Oud 23-02-2005, 20:08
Balance
Balance is offline
puistje misschien?
Oud 23-02-2005, 20:11
liz007
liz007 is offline
nee ik weet bijna zeker dat het geen puistje is,, hij is zooo enorm, en er komt gene pus uit en hij is ook niet wit puntje ofso maar hij doet wel heel erg pijn, en bij andere puistjes heb ik nooit last van,, !
Oud 23-02-2005, 20:17
Verwijderd
Wel grote kans dat het een puistje is, volgens mij is die kans groter dan kanker...

En voelt die groot of ziet die er ook groot uit? Verder een puist kan ook onderhuids zitten, en dan hoef je er dus niks aan te zien. Laat anders je moeder ofzo er even naar kijken/ voelen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:18
Verwijderd
Ik heb ook zo vaak "bobbeltjes" in mijn oor die soms ook enorm veel pijn doen, soms zijn ze ook enorm en er komt ook niet altijd pus uit en/of er zit ook zelden een wit puntje op. En toch is het vaak gewoon een puistje. Dat het in je oor wel pijn doet en ergens anders niet zo, kan liggen aan dat er bij je oor amper vet zit en het dus meteen op bot, zenuwen en weet ik het wat allemaal meer drukt en dat doet meer pijn dan wanneer het op vet drukt. Plus dat de grote ook mee speelt.

Als je het niet vertrouwt: ga dan naar de dokter.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Puistje denk ik hoor. Heb ik ook wel eens, die vallen niet uit te drukken. Doen wel erg pijn als je erop drukt, dus even niet teveel aankomen en dan trekt het, als het goed is, vanzelf weg.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 20:52
Mara
Mara is offline
Denk ook een puistje.

Als dat zo is kan je dit doen: Dit klinkt eng, maar pak een (dunne) naald en maak 'm goed schoon en ontsmet hem. Steek hem erin (snel doet minste pijn ). De pus zal er dan uitlopen en dan is de druk eraf en doet 't veel minder pijn
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 21:19
ekki
ekki is offline
Hoe lang zit dat er al?
Oud 23-02-2005, 21:25
nursexx
nursexx is offline
veel mensen hebben die bobbeltjes. Het zijn geen puistjes. Maar ze gaan vanzelf over, niks om je zorgen over te maken.
En als je het echt niet vertrouwd even naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:15
Luminous
Luminous is offline
ik hep dat vettjes vaak.. en ik leef nog.. nix om je zorge over te make
Oud 24-02-2005, 14:27
heavyukkie
heavyukkie is offline
Citaat:
liz007 schreef op 23-02-2005 @ 21:06 :
hooi..

ik euhm.. ik durf voor dit niet echt naar de dokter, ik ben bang dat het erg is ofso, of dat het raar is.. maar..

ik heb al tijden last van een bobbeltje, in me oorschelp, en dan niet waar je een oorstokje insteekt, maar daarboven, in dat kuiltje zal maar zeggen.. en als ik het aanraak ddoet het vreselijk pijn!! en ik weet niet wat ik ermee aan moet.. een vriendin zei dat zo'n bobbeltje kanker kan zijn.. ik weet niet wat ik moet doen!!

help!!!

lizzie
ik heb precies het zelfde, en de ene keer word dat groot en is het pijnlijk en dan is het weer een tijdje klein en niet zo gevoelig..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 14:51
Verwijderd
Lekkere vriendin om meteen met kanker aan te komen. Ga gewoon naar de dokter, daar zijn die mensen voor.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 21:15
MyrnaMeiszje
MyrnaMeiszje is offline
Citaat:
liz007 schreef op 23-02-2005 @ 21:11 :
nee ik weet bijna zeker dat het geen puistje is,, hij is zooo enorm, en er komt gene pus uit en hij is ook niet wit puntje ofso maar hij doet wel heel erg pijn, en bij andere puistjes heb ik nooit last van,, !

Ja maar die in je oor zijn hele rare puistjes, Keb het laatst ook gehad ik ging naar de dokter ermee en ik kreeg soort zalfje en binnen een week was het weer foetsie.
Ga er ook echt niet aan zitten wordt het alleen maar erger. Ik zou gewoon ff naar de dokter gaan.....die ziet wel vaker nare en vreemde dingen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 21:49
heavyukkie
heavyukkie is offline
het is waarschijnlijk wel een puistje of een irritatie van je oor. gaat vanzelf weg.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 22:57
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
liz007 schreef op 23-02-2005 @ 21:06 :

Er zijn wel raardere dingen om naar de dokter voor te gaan, dus maak je geen zorgen. Hij kan je in ieder geval geruststellen.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2005, 23:32
netram
netram is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 24-02-2005 @ 23:57 :
Er zijn wel raardere dingen om naar de dokter voor te gaan, dus maak je geen zorgen. Hij kan je in ieder geval geruststellen.
ik ken iemand die een keer midden in de nacht naar de eerste hulp is gegaan omdat ie pluisjes in zn navel had
Oud 25-02-2005, 07:31
Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
op mn 12/13e jaar had ik alleen maar puistjes in mn oren
echt dood van de pijn!
gwn niks aan doen, niet aanzitten oid
gaat vanzelf wel weer weg
en als je er niet aan zit en niet aan denkt dan voel je het ook niet zo

Regels voor berichten