Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2002, 22:16
Janet
Janet is offline
laatst is bij ons de spiegel in de gang van de muur gekomen zowel die er al 5 a 6 jaar hangt,nooit iets geweest (verzakkingen ofzo)
toen ik ging kijken wat er allemaal gebeurde(rond 3 uur snachts)zag ik iemand staan in de gang die naar me keek en naar me lachte(gemeen) maar me ouders waren het niet.....heb ik het me verbeeld???? of is het echt?
Oud 26-06-2002, 22:25
Yule
Yule is offline
KAN ik me verbeeld hebben ? tja, da kan altijd, KAN et egt zijn, kan ook altijd...de vraag is alleen, wat zegt je gevoel...

Ik heb et nie meegemaakt, ik lees et alleen, maar alleen et lezen ervan geeft me al een naar gevoel en rillingen, terwijl ik normaal juist iemand ben die egt alles en iedereen van "bovennatuurlijke" dingen wil weten/kennen....
Oud 27-06-2002, 09:05
Moonnature
Moonnature is offline
Misschien ken je iemand *degene op de gang dus * die er zo uitziet of het kan ook gewoon een boze geest zijn die expres de spiegel van de muur heeft gegooid. Als dit vaker voorkomt weet ik niet wat je moet doen maar ik weet dat het niet goed is

Veel succes Greetszz...
Oud 27-06-2002, 09:30
Verwijderd
Als je vaker aanwezigheden voelt/ziet/hoort is het het slimste om een verlosser te bellen...
Oud 27-06-2002, 09:57
Janet
Janet is offline
Citaat:
[AuC] schreef:
Als je vaker aanwezigheden voelt/ziet/hoort is het het slimste om een verlosser te bellen...
ja daar was ik al an over an het nadenken,me ouders denken dat het gewoon een ongeluk was,maar ik durf niet te vertelle dat het duidelijk iemand was,ook heb ik steeds dat iemand me kamer rond loopt,ik heb al 3 geesten bij me weg laten halen omdat ze energie van me vraten (heb ik ook op jhet forum gezet....)
maar nu is dit weer en dan dat door me kamer,on verklaar bare geluiden snachts die ik nog nooit heb gehoort en ik woon er al 17 bijna 18 jaar,wij zijn de eerte bewooners van het huis......ik snap het niet.....
Oud 27-06-2002, 15:44
pe
pe is offline
Janet,

Op http;//www.jotin.nl vind je een paranormaal forum met een heldervoelende, daar kun je gratis vragen. Misschien heeft hij een fotootje van je nodig om zich op te concentreren.

En op http://www.bovennatuurlijk.com kun je ook gratis advies vragen. Daar zitten ook paranormaal begaafde mensen.

Je kunt t proberen, je weet nooit wat ze zeggen.
Oud 27-06-2002, 22:14
Janet
Janet is offline
Citaat:
pe schreef:
Janet,

Op http;//www.jotin.nl vind je een paranormaal forum met een heldervoelende, daar kun je gratis vragen. Misschien heeft hij een fotootje van je nodig om zich op te concentreren.

En op http://www.bovennatuurlijk.com kun je ook gratis advies vragen. Daar zitten ook paranormaal begaafde mensen.

Je kunt t proberen, je weet nooit wat ze zeggen.
is dat niet te dan??? ik bedoel,verkopen ze geen onzin,je word vaak niet serieus genomen door mensen......
Oud 28-06-2002, 12:36
pe
pe is offline
Deze adressen zie ik als serieus. Maar je kunt natuurlijk niet zomaar blind gaan vertrouwen wat iemand zegt.

Ikzelf zou de vraag nooit op 1 adres stellen, maar altijd aan meer personen. Als je dan andere antwoorden krijgt dan hoef je ze allebei niet te vertrouwen. En misschien kun je wat controlevragen stellen waar je zelf het antwoord al van weet.

Wat voor hun allebei pleit is dat ze gratis antwoorden, dus ze worden er niet rijker van (er is ook geen reclame op hun sites). Zoveel moeite doen mensen niet die je voor de gek willen houden. Maar dan nog kunnen ze goedbedoeld fouten maken zonder het te weten. Dus je moet altijd voorzichtig zijn met of je het gelooft of niet. Op die site van bovennatuurlijk.com staan verschillende voorbeelden van vragen die mensen hebben gesteld en de antwoorden die erbij gegeven worden. Die kun je doorlezen en zo krijg je een beetje een indruk van hoe het gaat.

Maar je moet wel zorgen dat je altijd voorzichtig bent. Niet zomaar blind geloven wat ze zeggen. Maar misschien zit er iets bij waarvan je zegt: 'ja, zou kunnen...' Soms kun je het vertrouwen omdat sommige dingen die ze zeggen tegen je en die ze normaal niet kunnen weten, gewoon waar zijn. Dan weet je dat ze dat in ieder geval goed hebben gezien.

Als zij zeggen dat ze op afstand de problemen minder kunnen zouden maken (ik weet niet of ze dat zeggen, maar goed..) - dan kan het waarschijnlijk alleen maar beter worden. Soms moeten mensen vaker zoeken voor ze een geschikt adres voor hulp hebben gevonden maar ik weet dat zulke mensen wel vaker successen hebben of goede adviezen kunnen geven.

Maar je moet zoiets natuurlijk alleen gaan proberen, als je eigen gevoel zegt dat het goed is om het te proberen, niet eerder. En als je dingen aan ze vraagt, dan hoef je ze niet meteen je vertrouwen te geven.
Oud 29-06-2002, 14:19
Amuwébee
Amuwébee is offline
ik heb ook zoiets gehad, eigelijk totaal niewant ik denk dat ik erachterben gekomen.
Ik keek in de spiegel en ik zag echt een versie van mij maar donker, donkere kleren wat niet echt raar is maar, mijn ogen, vuur rood
ik denk dat het mijn schizofrenische ik was ofzo
Oud 29-06-2002, 17:13
pukeitallup
pukeitallup is offline
Klinkt misschien een beetje lullig
Maar zou het geen inbreker geweest kunnen zijn?
Oud 29-06-2002, 19:13
Amuwébee
Amuwébee is offline
Da zou leuk geweest zijn voor haar.
Oud 30-06-2002, 20:52
Janet
Janet is offline
Citaat:
pukeitallup schreef:
Klinkt misschien een beetje lullig
Maar zou het geen inbreker geweest kunnen zijn?
neej schat,want het was heel vaag en anders had ie ons wel iets aan gedaan,toch?
Oud 01-07-2002, 20:45
pukeitallup
pukeitallup is offline
Citaat:
Janet schreef:

neej schat,want het was heel vaag en anders had ie ons wel iets aan gedaan,toch?

mmmmm
ik was er niet bij.
het was gewoon een sugestie.
Oud 04-07-2002, 12:49
Janet
Janet is offline
Citaat:
pukeitallup schreef:

mmmmm
ik was er niet bij.
het was gewoon een sugestie.
ja,dat snap ik ,maar een inbreker zekers niet...
Oud 11-07-2002, 13:08
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb zelf ook hele aparte dingen gezien, maar niet in spiegels. Een vrouw door de muur lopen, voorspellende dromen en visioenen ed. Het gaat erom hoe je ermee omgaat, je moet er gebruik van maken, en eng hoeft t helemaal niet te zijn.
Oud 14-07-2002, 14:00
Janet
Janet is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Ik heb zelf ook hele aparte dingen gezien, maar niet in spiegels. Een vrouw door de muur lopen, voorspellende dromen en visioenen ed. Het gaat erom hoe je ermee omgaat, je moet er gebruik van maken, en eng hoeft t helemaal niet te zijn.
dat heb ik ook mee gemaakt(het ''verhaal'' over me opa's en me oma.....)maar het is gewoon zo raar.....heel dreigent...

Regels voor berichten