Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ben je zeker dat het MP3-bestanden zijn en geen WMA's (of OGG's of ik weet niet wat)? Heb je de MP3-speler al gedeconnecteerd (hoe zeg je dat in het Nederlands?) van je pc en dan geprobeerd? Leg het liefst alles uit wat je doet, dan weten wij tenminste waar we het niet moeten gaan zoeken of waar juist wel. "Just explain to me as if I were a five year old", oftewel: gewoon simpel uitleggen wat je doet dus bijvoorbeeld (gebaseerd op Windows XP en de meeste courante MP3-spelers): 1. ik hang mijn MP3 aan het kabeltje 2. pc zegt "MP3-speler gevonden!" 3. open het venstertje "Deze Computer" en ik ga naar "F:" (de letter van mijn MP3-speler) 4. ik sleep mijn MP3-bestanden van Mijn Muziek naar F: 5. ik ga naar de taakbalk naast het klokje en klik op het "hardware ontkoppelen"-icoon, kies mijn MP3-speler uit en mijn computer zegt dat ik hem mag weghalen en dat doe ik 6. als ik dan mijn mp3-speler aanzet, laat niets zien op het schermpje Ik heb het zelf nog niet voorgehad dat ik mijn MP3-speler moest formatteren, maar dat is natuurlijk steeds mogelijk dat je dat moet doen: Deze Computer > rechtsklikken op de letter van je MP3-speler > formatteren > !! FAT !! kiezen > Formatteren (en dan wachten)
||
Citaat:
Maar we hebben ook het type van je mp3-speler nodig, Donald Duck. (want er zijn +/- 19 types dat marquant maakt)
||
Citaat:
Ik heb alleen WMA erbij gezet omdat de problemen met MP3 onderling bij mij niet zo frequent voorgekomen zijn, terwijl Donald Duck misschien wel muziek met Windows Media Player heeft geript en die op haar MP3-speler probeert te gooien (terwijl WMP normaal in WMA ript, slechts met wat geklooi kun je er ook MP3 rippen, naar het schijnt).
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem met MP3 speler Risisekoe | 4 | 09-05-2012 13:21 | |
Software & Hardware |
Philips Go Gear problemen Dark Phoenix | 5 | 22-01-2008 16:03 | |
Software & Hardware |