Advertentie | |
|
![]() |
|
ik ben depressief sinds lang lang geleden wnr het begonnen is weetk niet, bijna iedere depressie heeftn oorzaak, dusn depressie (meestal) heb je wnr je moeilijk iets kunt verwerken of plaatsen of aanvaarden...
ik ben nu 5weken in opname groepstherapie enzo ma pfff, this isnt easy, en tip: volgens mij nooit goed om anti-depressiva te nemen er is bijvoorbeeld maar 1 iets die helpt om te stoppen met roken en dat is karakter en negatief denken isn verslaving op zich tzitm allemaal in het hoofd... maar dat besef maakt het er niet makkelijker op natuurlijk
||
![]() |
Citaat:
Die tip over geen anti-depressiva vind ik de grootste bull-shit. Voor sommige mensen werkt het inderdaad niet, maar er zijn ook mensen waarbij een depressie te wijten is aan een biologische oorzaak: te kort aan bepaalde neurotransmitters. Dan kun je therapieën volgen wat je wil maar dat gaat dan gewoon niet werken omdat de oorzaak niet word aangepakt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Leven met depressie en een verslaving. HBO-V | 3 | 31-05-2014 20:42 | |
Psychologie |
Leven met depressie en een verslaving. HBO-V | 1 | 14-05-2014 18:36 | |
Drugs & Alcohol |
blowen met psychische problemen Patataap | 6 | 18-06-2013 13:06 | |
Psychologie |
Depressief. Hoe groot schat jij de kans dat je in een 2e heftige depressie kan raken? YellowTomato | 15 | 22-01-2007 10:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[serieus manifest met lichte ironie] Zat Van De Wereld En Alle Mensen Erin juliettebinoche | 11 | 04-03-2004 18:16 | |
Psychologie |
Tekst kaart voor mensen met depressie? Wilmy | 21 | 31-03-2003 20:52 |