Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-03-2005, 14:42
Jolt
Jolt is offline
Met die moderators stuff.
Geen meer nodig, of wilde nare man niet?
Geen geschikte mensen meer gevonden?

Het zou enkele weken duren, zei men.....

Leuk als de mensen die daar komen ook eens wat verteld worden.

Dus, hoe zit dat nu precies?
Oud 23-03-2005, 14:50
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ben ook wel benieuwd wat men van mijn sollicitatie vond en hoe het nu verder gaat

Al denk ik dat een nieuwe FB op sport bijvoorbeeld ook niet zou misstaan, meer nog dan op hardware...
Oud 23-03-2005, 15:16
grensgeval
grensgeval is offline
Er is blijkbaar iets anders tussengekomen, een beetje geduld kun je toch wel hebben? En anders zijn er ook nog andere manieren om te vragen waar die informatie blijft, PM IM enz...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 15:41
Jolt
Jolt is offline
En waarom geen topic op beleidszaken, eventueel een discussie houden?

Mag dat niet?Ik denk wel dat meer dat willen weten dan alleen ik en Geef Meer Bier.

Beetje duidelijkheid is toch niks mis mee?
Oud 23-03-2005, 15:48
M@rco
M@rco is offline
Ik vind het ook wel interessant, op 17 februari wordt er gezegd "enkele dagen geduld" en vervolgens hoor je niks meer. Beetje wazig
Oud 23-03-2005, 16:05
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
grensgeval schreef op 23-03-2005 @ 16:16 :
Er is blijkbaar iets anders tussengekomen, een beetje geduld kun je toch wel hebben? En anders zijn er ook nog andere manieren om te vragen waar die informatie blijft, PM IM enz...
Wat is er nou weer mis met een topic als deze?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 21:08
Enlightenment
Enlightenment is offline
Sorry jongens, een excuus is wel op z'n plaats. Grensgeval PMde me er ook al over.

De beslissing was al wel gemaakt: op Hardware wordt voorlopig geen extra iemand aangesteld. Op Games is al wel een nieuwe forumbaas (Q) aangesteld, en eentje uit het huidige team (Halogeen).

Dat er voor Hardware niemand is aangesteld komt omdat er maar weinig kandidaten waren die geschikt waren. En de enige kandidaat/kandidaten die geschikt zou(den) kunnen zijn, vielen af door enkele bezwaren binnen de groep. Op zich niet erg, Hardware loopt prima. Het sollicitatietopic was meer als een verkenning of er geschikte kandidaten tussen zouden zitten, en als voorzichtige peiling wie van de vaste Hardware-leden wel interesse hadden.

Ik zal iedereen nu een email sturen in elk geval (beter laat dan nooit).
Oud 23-03-2005, 21:10
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
M@rco schreef op 23-03-2005 @ 16:48 :
Ik vind het ook wel interessant, op 17 februari wordt er gezegd "enkele dagen geduld" en vervolgens hoor je niks meer. Beetje wazig
De discussie was wat moeilijk. Dat het daarna nog langer duurde komt door wat andere ingewikkelde discussies, die nu bijna afgerond zijn. Het (ingrijpende) resultaat daarvan zal binnen enige tijd op M&M/BZ bekend worden gemaakt.
Oud 23-03-2005, 21:43
Jolt
Jolt is offline
Krijgen wij ook de bezwaren te horen, zodat wij ons eventueel zouden kunnen verbeteren?

Of is dat geheim?
Of spreek men daar liever niet over?
Oud 23-03-2005, 22:05
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-03-2005 @ 22:43 :
Krijgen wij ook de bezwaren te horen, zodat wij ons eventueel zouden kunnen verbeteren?

Of is dat geheim?
Of spreek men daar liever niet over?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:05
Enlightenment
Enlightenment is offline
Nee. Wie welke bezwaren had, en welke afwegingen er genomen werden wordt niet publiek gemaakt. Zelfs al zou iemand aangenomen worden, dan nog zou deze discussie geheim blijven en naar het "gesloten archief" verplaatst worden. Dit zodat bij de keuze voor een mogelijke forumbaas je in alle rust afwegingen moet kunnen maken, zonder op te passen voor je woorden omdat de persoon in kwestie deze wel eens zou kunnen lezen in de toekomst.
Oud 23-03-2005, 22:07
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 23-03-2005 @ 23:05 :
Nee. Wie welke bezwaren had, en welke afwegingen er genomen werden wordt niet publiek gemaakt. Zelfs al zou iemand aangenomen worden, dan nog zou deze discussie geheim blijven en naar het "gesloten archief" verplaatst worden. Dit zodat bij de keuze voor een mogelijke forumbaas je in alle rust afwegingen moet kunnen maken, zonder op te passen voor je woorden omdat de persoon in kwestie deze wel eens zou kunnen lezen in de toekomst.
Dus ze worden ook niet bij de persoon zelf bekend gemaakt, als ik het goed begrijp
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:12
Jolt
Jolt is offline
Nou nee dat is erg, kijk waarom niet gewoon eerlijk zijn. Je kan jezelf juist daarop verbeteren voor een beter forum gebruik. (Eventueel in de toekomst bij sollicitatie gesprekken.....if you know what i mean )

Wat boeit mij dat nu dat jantje mij een klootzak vindt, ik hoef toch niet met hem te leven of naast hem te slapen, en wat boeit henk mij nou dat hij mij te jong vind, ik ben eenmaal zou oud en kan ik niks aan doen.

Al die mensen hier zijn toch redelijk volwassen, waarom dan nog zo kinderachtig doen dat alles geheim moet blijven.
Oud 23-03-2005, 22:14
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
grensgeval schreef op 23-03-2005 @ 23:07 :
Dus ze worden ook niet bij de persoon zelf bekend gemaakt, als ik het goed begrijp
Niet bij een eventuele nieuwe forumbaas nee, die kan dus niet de discussie lezen over zijn eigen aanstelling, en eventuele forumbazen die tegen zijn aanstelling waren of andere bezwaren hadden. Dat zou ook een beetje vreemd zijn.
Oud 23-03-2005, 22:16
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 23-03-2005 @ 23:14 :
Niet bij een eventuele nieuwe forumbaas nee, die kan dus niet de discussie lezen over zijn eigen aanstelling, en eventuele forumbazen die tegen zijn aanstelling waren of andere bezwaren hadden. Dat zou ook een beetje vreemd zijn.
Daar heb je zeker gelijk in, het zou niet zo goed zijn voor de sfeer...

Offtopic: Waarom ben ik toch ook zo verdomde nieuwsgierig aangelegd?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:18
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
grensgeval schreef op 23-03-2005 @ 23:16 :
Daar heb je zeker gelijk in, het zou niet zo goed zijn voor de sfeer...

Offtopic: Waarom ben ik toch ook zo verdomde nieuwsgierig aangelegd?
Waarom zou dat niet goed voor de sfeer zijn?
Dus liever liegen?Elkaar niet vertrouwen?Dan de waarheid vertellen, als iemand toch niet met iemand kan opschieten laat hij dat heus wel merken, als is het via subtiele opmerkingen.

Ja, ik weet het, ik ben een pain in the ass. Kan er niks aan doen, kom van de street he.
Oud 23-03-2005, 22:18
grensgeval
grensgeval is offline
Citaat:
Jolt schreef op 23-03-2005 @ 23:18 :
Waarom zou dat niet goed voor de sfeer zijn?
Dus liever liegen?Elkaar niet vertrouwen?Dan de waarheid vertellen, als iemand toch niet met iemand kan opschieten laat hij dat heus wel merken, als is het via subtiele opmerkingen.
Wordt er gelogen dan?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:19
Enlightenment
Enlightenment is offline
Jolt, twee dingen:

- Iemand kan een prima lid zijn, maar toch minder geschikt zijn als forumbaas. Dat zijn nog twee heel verschillende dingen

- Het is niet zo dat iemand een schijthekel heeft aan je ofzo, zo moet je dat niet zien. Er zijn afwegingen gemaakt en een aantal afvallers, en bij de 'eindronde' evenzeer. Er wat geen noodzaak voor een extra forumbaas, maar we wilden wel onderzoeken of er geschikte forumbazen zouden zijn. Twee is altijd beter dan één. Maar niet als dat ten koste gaat aan de kwaliteit en eisen die aan zo'n forumbaas gesteld worden. Deze afweging is gemaakt, en daaruit is geen forumbaas aangesteld.

Jammer? Misschien voor jullie. Laat duidelijk zijn dat Hardware een aantal vaste leden hebben die veel toevoegen aan het forum en ik persoonlijk ook zeer waardeer, zie het dus alsjeblieft niet als een afkeuring ofzo.
Oud 23-03-2005, 22:20
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
grensgeval schreef op 23-03-2005 @ 23:18 :
Wordt er gelogen dan?
Jah, waarom zouden wij niet de waarheid mogen weten waarom wij afgekeurd zijn?
Stel je was mod maar pietje kon niet goed met jou opschieten zou je dat niet willen weten, dat hij maar schijnheilig aardig tegen je doet.

Kom op man zeg. Doe eens ff normaal vind ik dan, zeg gewoon eerlijk tegen hans dat je hem niet moet of zo.
Wat boeit dat nou, als je hem niet 'digt' fijn voor hem, zijn mening, maar wel zo eerlijk om het eventjes te melden, dat je er misschien rekening mee kan houden.
Oud 23-03-2005, 22:23
grensgeval
grensgeval is offline
Even een paar vragen die geen betrekking hebben op deze specifieke sollicatie:

- Kun je aan de posts van een lid zien, of dit een goede FB zou zijn?

- Hoe kun je dan zien of die bepaalde eisen er ook echt zijn bij een bepaald lid?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:23
Enlightenment
Enlightenment is offline
Ik snap best dat jullie het reuze interessant zouden vinden om de discussie op Admin te lezen.

Maar dat gaat niet gebeuren dus elke poging dat voor elkaar te krijgen is verloren moeite.
Oud 23-03-2005, 22:25
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 23-03-2005 @ 23:19 :
Jolt, twee dingen:

- Iemand kan een prima lid zijn, maar toch minder geschikt zijn als forumbaas. Dat zijn nog twee heel verschillende dingen

- Het is niet zo dat iemand een schijthekel heeft aan je ofzo, zo moet je dat niet zien. Er zijn afwegingen gemaakt en een aantal afvallers, en bij de 'eindronde' evenzeer. Er wat geen noodzaak voor een extra forumbaas, maar we wilden wel onderzoeken of er geschikte forumbazen zouden zijn. Twee is altijd beter dan één. Maar niet als dat ten koste gaat aan de kwaliteit en eisen die aan zo'n forumbaas gesteld worden. Deze afweging is gemaakt, en daaruit is geen forumbaas aangesteld.

Jammer? Misschien voor jullie. Laat duidelijk zijn dat Hardware een aantal vaste leden hebben die veel toevoegen aan het forum en ik persoonlijk ook zeer waardeer, zie het dus alsjeblieft niet als een afkeuring ofzo.
Dat iemand minder geschikt is kan ik voorstellen, dat hij of zij af en toe iets met een korreltje zout neemt, of te weinig ervaring heeft, of niet goed met de 'macht' om kan gaan.

Ach en stel iemand heeft een hekel aan mij, die hier zit, de kans dat ik hem ooit face to face ontmoet is nog minder dat een eekhoorn in mijn neus kruipt.

En de kwaliteit, er lopen hier genoeg jongens rond met genoeg ervaring op zowel hardware gebied als ander gebied, de een uit het alleen als een ander.

En al zou het een afkeuring zijn van onze kennis, wat maakt dat uit, als ik maar weet wat het is, misschien leer ik daar zelf ook nog van.

Je leert immers het meeste van je eigen fouten.

Ik hoef niet eens de discussie te lezen op Admin, als ik maar weet wat mijn fouten waren.
Oud 23-03-2005, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 23-03-2005 @ 23:20 :
Jah, waarom zouden wij niet de waarheid mogen weten waarom wij afgekeurd zijn?

Afin, om maar vast iets te vertellen over je toekomstige sollicitaties; als je afgewezen wordt krijg je daar ook geen reden bij. En mocht dat wel zo zijn, dan zelden de werkelijke reden
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:29
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2005 @ 23:26 :
Afin, om maar vast iets te vertellen over je toekomstige sollicitaties; als je afgewezen wordt krijg je daar ook geen reden bij. En mocht dat wel zo zijn, dan zelden de werkelijke reden
Ik heb op elke sollicitatie die ik heb gedaan (Jah ik moet veel sollicteren omdat er bijna geen werk meer in de horeca is te vinden) een reden gekregen en het was allemaal waar. (Ik ben misschien jong, maar ik weet verdoms goed wat je allemaal niet voor elkaar moet krijgen bij een sollicitatie.)

Al was mijn sollicitatie misschien niet je van het, maar ik dacht nooit dat Enlight er ook echt serieus zou op ingaan, en ook niet andere. Ik dacht ach laat het eens proberen. Ik wist zowizo al dat dat niks werd. En dat het ook nooit iets zou worden. Maar dat boeit me niet, ik blijf hier toch gewoon komen hoor. Ben niet zo een zielige die naar de eerste en beste tegenslag al de benen wagen neemt.

Ik was bij een bedrijf te jong en had te weinig ervaring om op dat niveau te werken, en de rest zat al vol. Sommmige mensen zijn wel eerlijk. Daar vertrouw ik hun ook in, omdat het een klein wereldje is.

Is het dan zo moeilijk omdat te zeggen?
Denk je dat jezelf meer problemen zou krijgen, ik hoef niet eens te weten wie wat had gezegd.

Ik ben misschien een beetje simpel daarin, maar waarom zou je iets moeten verbergen. Ik ben altijd eerlijk geweest en heb het aardig ver geschopt ...

Laatst gewijzigd op 23-03-2005 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 23-03-2005 @ 23:29 :

Al was mijn sollicitatie misschien niet je van het, maar ik dacht nooit dat Enlight er ook echt serieus zou op ingaan, en ook niet andere. Ik dacht ach laat het eens proberen. Ik wist zowizo al dat dat niks werd. En dat het ook nooit iets zou worden. Maar dat boeit me niet, ik blijf hier toch gewoon komen hoor. Ben niet zo een zielige die naar de eerste en beste tegenslag al de benen wagen neemt.

Ik was bij een bedrijf te jong en had te weinig ervaring om op dat niveau te werken, en de rest zat al vol. Sommmige mensen zijn wel eerlijk. Daar vertrouw ik hun ook in, omdat het een klein wereldje is.

Is het dan zo moeilijk omdat te zeggen?
Denk je dat jezelf meer problemen zou krijgen, ik hoef niet eens te weten wie wat had gezegd.

Ik ben misschien een beetje simpel daarin, maar waarom zou je iets moeten verbergen. Ik ben altijd eerlijk geweest en heb het aardig ver geschopt ...
Er is een verschil tussen reacties op jouw sollicitaties, die als ik het zo lees gewoon naar bedrijven toe zijn, zonder dat ze erom vragen en de reacties als standaard afwijzing.Te weinig ervaring is toevallig 1 van de meest gebruikte afwijzingen. Er wordt meestal gewoon een standaardafwijzing gestuurd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2005, 23:00
M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 23-03-2005 @ 23:19 :
Jolt, twee dingen:

Maar hoe bepaal je dan of iemand wel "geschikt" is als forumbaas?

Het is natuurlijk zo dat je zo iemand niet kent, dus je moet afgaan op de posts die hij/zij gemaakt heeft. Op zo'n manier kun je zo iemand toch onmogelijk beoordelen op zijn of haar kwaliteiten als FB? Dat merk je immers pas als je diegene een kans geeft. Bovendien gaat dat ook niet altijd goed, ik kan me een FB herinneren op Lifestyle die na één dag weg was.

Trouwens... ekki is toch ook FB op Software? En die post daar echt nóóit, en heel erg veel van software weet ze ook al niet (dat is verder helemaal niet beledigend bedoeld ofzo, gewoon een constatering). Waar blijf je dan met je "geschikt"? Zo iemand is dan duidelijk niet geschikt als FB op dat specifieke forum, IMO, maar toch is die daar FB.
Oud 23-03-2005, 23:00
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 23-03-2005 @ 23:58 :
Er is een verschil tussen reacties op jouw sollicitaties, die als ik het zo lees gewoon naar bedrijven toe zijn, zonder dat ze erom vragen en de reacties als standaard afwijzing.Te weinig ervaring is toevallig 1 van de meest gebruikte afwijzingen. Er wordt meestal gewoon een standaardafwijzing gestuurd.
Naja, ik heb veel geluk gehad, via via steeds op sollicictatie gesprek.

Maar nu genoeg over mij, ontopic!
Oud 23-03-2005, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 24-03-2005 @ 00:00 :
Naja, ik heb veel geluk gehad, via via steeds op sollicictatie gesprek.

Maar nu genoeg over mij, ontopic!
Dat was ontopic, gedeeltelijk dan. Of was jouw vraag waarom wie werd afgewezen dan offtopic?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 23:05
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 24-03-2005 @ 00:02 :
Dat was ontopic, gedeeltelijk dan. Of was jouw vraag waarom wie werd afgewezen dan offtopic?
Nee ik maakte een voorbeeld van mij zelf in de huidige wereld.

Owja, en dat over Ekki snap ik ook niet helemaal, al ben ik hier niet zo heel lang dus kan ik wat gemist hebben van het hele verhaal.
Oud 23-03-2005, 23:06
Wammus
Wammus is offline
Ik heb ook gesoliciteerd op games maar daar eigenlijk nooit meer wat van gehoord. Ik zag idd dat er al 2 andere waren aangesteld maar en mailtje oid waarom ik het niet ben geworden lijkt me wel op z'n plaats eigenlijk. Dan hoeft van mij niet de hele discusie of whatever voor bullshit er bij maar iets van je laten horen word op prijs gesteld.
Oud 24-03-2005, 10:50
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
M@rco schreef op 24-03-2005 @ 00:00 :
Maar hoe bepaal je dan of iemand wel "geschikt" is als forumbaas?
Dat is heel moeilijk, maar middels een discussie doen we daar toch een forum. Enkele 'vereisten' zijn: binding met het forum, objectiviteit, inschattingsvermogen, verantwoordelijkheid en verstand van zaken ("kennis"). Bovendien moet de kandidaat-forumbaas goed in de groep liggen (niemand moet zwaarliggende bezwaren hebben).
Citaat:
Trouwens... ekki is toch ook FB op Software? En die post daar echt nóóit, en heel erg veel van software weet ze ook al niet (dat is verder helemaal niet beledigend bedoeld ofzo, gewoon een constatering). Waar blijf je dan met je "geschikt"? Zo iemand is dan duidelijk niet geschikt als FB op dat specifieke forum, IMO, maar toch is die daar FB.
Laten we het niet over Ekki en S&M hebben, dat probleem is bekend maar dat valt verder buiten deze discussie.
Citaat:
wammus schreef op 24-03-2005 @ 00:06 :
Ik heb ook gesoliciteerd op games maar daar eigenlijk nooit meer wat van gehoord. Ik zag idd dat er al 2 andere waren aangesteld maar en mailtje oid waarom ik het niet ben geworden lijkt me wel op z'n plaats eigenlijk. Dan hoeft van mij niet de hele discusie of whatever voor bullshit er bij maar iets van je laten horen word op prijs gesteld.
Ik had gister de mails verstuurd, maar die waren alleen voor Hardware. Ik heb nu ook de mails verstuurd voor Games.

Maar ik kan je alleen maar gelijk geven. Het is niet netjes zo lang erna. En ik ben ook de enige die daar wat te verwijten valt. Dat ik het heel druk heb is deels een excuus. Ik hoop dat het de volgende keer beter gaat.
Oud 24-03-2005, 11:14
Gimme more beer
Ik snap het heel goed hoor, het loopt prima op Hardware en dus moet je alleen maar een nieuwe FB aannemen als je echt het gevoel hebt dat het een gemiste kans zou zijn als je dat niet doet. Simpel, lijkt me.

Het is jammer dat we nooit specifiek te weten komen waarom we niet zijn aangenomen. Opzich kan het natuurlijk wel wat opleveren, vooral voor jezelf.

Dat ik niet aangenomen ben, snap ik ook nog wel. Er zijn veel gevallen te noemen waar ik tegen het beleid van s.com aangelopen ben en iemand zou wel eens het idee kunnen hebben dat ik de boel "van binnen kom uithollen", om het zo maar te zeggen

Ik neem aan dat de beslissing weloverwogen genomen is en het lijkt mij ook geen noodzaak om een nieuwe FB op Hardware te zien. Wordt Enlight ook alleen maar lui van
Oud 24-03-2005, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Enlightenment schreef op 24-03-2005 @ 11:50 :
Dat is heel moeilijk, maar middels een discussie doen we daar toch een forum. Enkele 'vereisten' zijn: binding met het forum, objectiviteit, inschattingsvermogen, verantwoordelijkheid en verstand van zaken ("kennis"). Bovendien moet de kandidaat-forumbaas goed in de groep liggen (niemand moet zwaarliggende bezwaren hebben).

Ik kan me zo voorstellen dat daar veel sollicitaties op stranden.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 13:46
Enlightenment
Enlightenment is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2005 @ 13:35 :

Ik kan me zo voorstellen dat daar veel sollicitaties op stranden.
Valt wel mee. Maar ja, niet iedereen is om persoonlijke redenen altijd blij met een kandidaat. Vraag is wel in hoeverre diegene overtuigend kan brengen waarom iemand om die reden ongeschikt zou zijn.
Oud 24-03-2005, 14:54
Verwijderd
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Anders zou het bezwaarsysteem wel verworden tot regelformalisme van het zuivere soort en zouden op zichzelf prima geschikte forumbaas-adspiranten misschien niet tot hun recht komen.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2005, 17:37
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-03-2005 @ 15:54 :
Dat lijkt me niet meer dan logisch. Anders zou het bezwaarsysteem wel verworden tot regelformalisme van het zuivere soort en zouden op zichzelf prima geschikte forumbaas-adspiranten misschien niet tot hun recht komen.
Dat vind ik nu dus echt de grootste onzin.
Je hoeft toch niet altijd met hem te gaan kletsen of zo. Je slaapt niet naast elkaar, je hebt zelf ook collega's waarmee je liever niet samenwerkt, maar ach het is zo, boeie.

Ik vind het maar een zielig argument. Hij mag geen forumbaas of bazin worden omdat Pietje niet goed met Henkje kan opschieten.

Je bent in de 20 man...bijna volwassen...(niet gericht bedoeld of zo)
Tjonge jonge
Oud 25-03-2005, 00:33
Enlightenment
Enlightenment is offline
Het is een beperkt argument ja. Maar als iemand in grote mate slecht valt bij de helft van de groep dan gaat zijn/haar aanstelling dus niet door.

Anderen brengen goede argumenten in, zoals dat iemand gedrag vertoont wat niet bij een forumbaas past, of onvoldoende objectiviteit uitstraalt. Voor- en nadelen worden tegen elkaar afgewegen. Bij zwaarwegende en geldige tegenargumenten gaat een aanstelling niet door.

Wat dit betreft is er met de selectieprocedure niet veel mis denk ik.
Oud 25-03-2005, 08:31
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Enlightenment schreef op 25-03-2005 @ 01:33 :
Het is een beperkt argument ja. Maar als iemand in grote mate slecht valt bij de helft van de groep dan gaat zijn/haar aanstelling dus niet door.

Anderen brengen goede argumenten in, zoals dat iemand gedrag vertoont wat niet bij een forumbaas past, of onvoldoende objectiviteit uitstraalt. Voor- en nadelen worden tegen elkaar afgewegen. Bij zwaarwegende en geldige tegenargumenten gaat een aanstelling niet door.

Wat dit betreft is er met de selectieprocedure niet veel mis denk ik.
Maar mogen we onze voor en nadelen dan weten?Desnoods anoniem.
Oud 13-04-2005, 01:44
Jolt
Jolt is offline
Ik ben het nog altijd niet vergeten....
En ik gooi het niet in de doofpot, dan zouden jullie mij moeten bannen.
Oud 13-04-2005, 01:47
twain4me
twain4me is offline
Dat is behoorlijk heftig zo laat op de avond.... uhmm vroeg in de morgen..... maargoed geef die aardige jongen toch zijn zin, hij wil graag zijn tekortkomingen weten.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 01:48
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
twain4me schreef op 13-04-2005 @ 02:47 :
Dat is behoorlijk heftig zo laat op de avond.... uhmm vroeg in de morgen..... maargoed gef die ardige jongen toch zijn zin, hij wil graag zijn tekortkomingen weten.
Danku vriendelijk om mijn post eens te vervriendelijken.
C.q wat ik nu wil in een fatsoenlijke post zetten en niet 800 topics en post.
Oud 13-04-2005, 01:49
twain4me
twain4me is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-04-2005 @ 02:48 :
Danku vriendelijk om mijn post eens te vervriendelijken.
C.q wat ik nu wil in een fatsoenlijke post zetten en niet 800 topics en post.
uhmm zelfs ik snap dit niet meer.. biertje?

Laatst gewijzigd op 13-04-2005 om 01:54.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 01:50
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
twain4me schreef op 13-04-2005 @ 02:49 :
uhmm zelf ik snap dit niet meer.. biertje?
Ontopic malloot. We wachten geduldig af.
Een kleine maand dus bijna.

Maar jah, meer tijd als geld.
Oud 13-04-2005, 01:52
twain4me
twain4me is offline
ontopic... je klinkt niet erg geduldig
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 01:52
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
twain4me schreef op 13-04-2005 @ 02:52 :
ontopic... je klinkt niet erg geduldig
Iedereen heeft een grens. De emmer kan overlopen.
Eerlijkheid duurt het langst.
Oud 13-04-2005, 13:14
Gimme more beer
Jolt, seriously, wat boeit het? Met een beetje zelfkennis kun je toch zelf ook wel nagaan wat je zwakke punten zijn?
Oud 13-04-2005, 13:58
Koen
Koen is offline
Citaat:
Jolt schreef op 13-04-2005 @ 02:52 :
Iedereen heeft een grens. De emmer kan overlopen.
Eerlijkheid duurt het langst.
Je kan simpelweg niet van Enlightenment eisen dat ze je vertelt waarop je sollicitatie afgewezen is. Punt uit. Ik zie niet in waarom je er zo lang over door blijft mekkeren, ze wil 't je niet vertellen en dat is haar goed recht.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2005, 14:38
Gimme more beer
Citaat:
Koen schreef op 13-04-2005 @ 14:58 :
Je kan simpelweg niet van Enlightenment eisen dat ze je vertelt waarop je sollicitatie afgewezen is. Punt uit. Ik zie niet in waarom je er zo lang over door blijft mekkeren, ze wil 't je niet vertellen en dat is haar goed recht.
Nou jah, het is wel zo netjes om het even te doen. Hij doet wel de moeite om een sollicitatie te schrijven. Daarin ben ik het wel met Jolt eens.
Oud 13-04-2005, 14:50
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-04-2005 @ 15:38 :
Nou jah, het is wel zo netjes om het even te doen. Hij doet wel de moeite om een sollicitatie te schrijven. Daarin ben ik het wel met Jolt eens.
Al was mijn sollicitatie niet 'je van het', is het dan zoveel moeite om een ding te zeggen. Ga ik dan anders tegen haar opkijken?

Ik weet heus wel dat ik haar niet kan dwingen, maar nu weet ik wel al waar de leden staan, als ze niet eens daarop een fatsoenlijk en normaal antwoord op geven.

En daarbij ben ik ook nog eens eigenwijs.
Oud 13-04-2005, 15:22
twain4me
twain4me is offline
Is een toekomstig werkgever moreel niet verplicht om duidelijkheid in zoiets te geven? Dit mede om discriminatie niet in de hand te werken?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten