Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 23:30
SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik heb nu iets meer dan een maand met mijn vriend.
Het is mijn aller eerste vriend en ik ben echt zeer blij met hem.

Nu hebben we al vrij snel alles achter elkaar gedaan van zoenen tot sex.

Zeg maar de 3de week "volgens mij" dat ik bij hem kwam

(ik heb het over weken want ik zie hem eigenlijk alleen in het weekend omdat hij niet in de buurt woont)

hebben we dus sex gehad nu is mijn vraag gaat het bij iedereen zo snel of is dit normaal.

Het leek mij wel leuk om te weten hoe lang jullie elkaar kenden voordat je sex had in je eerste of mischien wel in meerdere relaties ?

SilverBlue
Oud 28-04-2005, 23:53
masterdj
masterdj is offline
"normaal" is een heel breed begrip iedereen heeft zijn/haar eigen "tempo" dus daar kan ik je geen antwoord op geven.

Met mijn huidige vriendin waren we bijna 1 maand samen toen we voor het eerst met elkaar naar bed gingen (maar we kende elkaar al een aantal maanden )

stap van: "eerste zoen" naar "het" was btw 2 maanden (en 3 dagen)

Laatst gewijzigd op 28-04-2005 om 23:55.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 00:32
botulismf
botulismf is offline
anderhalve week
Oud 29-04-2005, 00:34
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Zo'n drie maanden. Ik was haar eerste vriendje, en we deden alles gewoon heel rustig aan. We moesten voornamelijk heel lang wachten op de pil (tot die was ingewerkt, maandje extra) en een dag dat we alleen thuis waren, anders was het al een maand eerder gebeurd denk ik.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 02:10
Shitonya
Shitonya is offline
kenden elkaar eerst wat maanden van msn. Daarna afspreken 2/3 weken best vaak in de week en in de 4e of 5e week kwam het er uiteindelijk van. 2e keer dat ik bij hem sliep
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 02:11
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Sweetsurrender schreef op 29-04-2005 @ 01:34 :
Zo'n drie maanden. Ik was haar eerste vriendje, en we deden alles gewoon heel rustig aan. We moesten voornamelijk heel lang wachten op de pil (tot die was ingewerkt, maandje extra) en een dag dat we alleen thuis waren, anders was het al een maand eerder gebeurd denk ik.
wachten op de pil?
Comdoom vonden jullie geen optie?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 06:16
ExVaal
ExVaal is offline
De 1e keer dat we bij elkaar sliepen, de 2e keer dat we elkaar zagen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 07:15
Verwijderd
Eerste na 3 maanden ofzo, 2e binnen een tijdsbestek van 12 uur
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 08:37
edinora
edinora is offline
bijna twee maanden eigenlijk, best lang.
Oud 29-04-2005, 08:47
Kitten
Kitten is offline
Ik denk dat het er heel erg vanaf hangt hoe goed je elkaar al kent, hoeveel je al van elkaar weet en vooral hoeveel je elkaar vertrouwd. Mijn vorige vriendin kende ik al dermate lang dat we in elkaars armen verstrengeld lagen voordat het eerste uur verstreken was, bij de vriendinnen daarvoor was 't meer in de regio van een maand/anderhalve maand.

"Gewoon" bestaat dus eigenlijk niet. Veel plezier
Oud 29-04-2005, 09:18
zeep007
zeep007 is offline
Bij de een gaat het sneller dan bij de ander, maar dat betekent niet meteen dat iets sneller, TE snel is. Dat is per relatie verschillend en wanneer jij, hij of de relatie op zich daar aan toe is.

Ik kende mijn vriend al 5 jaar, maar toch heeft het nog 1 maand en 3 weken geduurd. Ik wou namelijk dat Het moment perfect was.
Anders was het wel eerder gebeurd.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 09:30
Sweetsurrender
Citaat:
Shitonya schreef op 29-04-2005 @ 03:11 :
wachten op de pil?
Comdoom vonden jullie geen optie?
Misschien vonden we het wel fijn om het allebei te hebben?
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 09:31
sgaapje
sgaapje is offline
na een maand, waarvan hij 3 weken op vakantie is geweest
Maar ik kende hem al een jaar ofzo, en we voelden ons vertrouwd bij elkaar. En als het goed voelt voor beiden, is het niet te snel geweest
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 09:36
sgaapje
sgaapje is offline
Citaat:
Sweetsurrender schreef op 29-04-2005 @ 10:30 :
Misschien vonden we het wel fijn om het allebei te hebben?
De pil is meteen veilig wanneer je er voor het eerst mee begint, als je hem tenminste vanaf de eerste dag van de menstruatie in begint te nemen, en anders is het de eerste 7 dagen niet veilig. Dus dat maandje wachten op het 'inwerken' van de pil was nogal overbodig. Misschien dat je vriendin er toch nog niet zo klaar voor was
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 10:39
juno
juno is offline
Ik weet meteen of ik iemand wil of niet. Het hangt dan van hem af of het ook meteen gebeurt.

Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 11:09
Nona
Nona is offline
Bij mij was het na drie maanden. Dat was nog vrij lang, want de tijd die we met elkaar hadden doorgebracht was ongelofelijk. We waren bijna dag en nacht bij elkaar.
Oud 29-04-2005, 11:11
Stefanie
Stefanie is offline
Het heeft bij mij ooit acht dagen geduurd
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 13:01
esprit-chick
esprit-chick is offline
met me 1e een maand ongeveer, wasa redelijk snel gezioen t feit dat we elkaar nmiet zo vaak zagen

met me huidige luvy heb ik nu iets meer dan 2 maanden en t is nog steeds niet gebeurd, steeds weer van die stomme 'excusses, dat t weer niet kan'

maar nu moeten we wel opschieten anders word ik helemaal gek
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 14:28
Verwijderd
mijn langste keer was 10 dagen
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 14:33
little nemo
little nemo is offline
meestal gewoon 1 dag .. t langst was drie weken geloof ik, maar dat meisje was nog maagd

nouja, niet echt een hele goeie reden, bij zo'n andere die ook nog maagd was duurde t maar een uur of 10
Oud 29-04-2005, 14:38
Verwijderd
Bij mijn ex-vriend duurde het 9 maanden. We waren 16 en er gewoon uberhaupt nog niet aan toe, in het begin.
Bij mijn vriend na 1 maand, maar dat was meer een misverstand, de eerste nacht hadden we allebei ook niet erg gevonden maar hij dacht dat ik zou willen wachten omdat ik een net meisje ben, en ik dacht dat hij zou willen wachten omdat zijn allereerste zoen óók die nacht was.

oh en het is normaal om seks te hebben op het moment dat jullie dat allebei willen.

Laatst gewijzigd op 29-04-2005 om 16:14.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 15:02
AngelLena
AngelLena is offline
Kan snel gaan, kan langzaam gaan. Bij een ex van mij duurde het 3 weken, met een ander had ik al sex voordat we iets hadden, met weer een ander nauwelijks een paar uur, varieert heel erg.
Oud 29-04-2005, 16:05
groovy
groovy is offline
Mijn eerste vriend na ruim een jaar, bij mijn huidige vriend na 5 maanden. Ik vind het goed zo, kende mijn vriendjes erg goed en de seks is geweldig
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 17:12
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
juno schreef op 29-04-2005 @ 11:39 :
Ik weet meteen of ik iemand wil of niet. Het hangt dan van hem af of het ook meteen gebeurt.
Meteen? Hoeveel heb jij er wel niet gehad, vraag ik me heel ernstig af...
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 17:40
Zaina
Zaina is offline
Waarschijnlijk ontelbaar veel.
Oud 29-04-2005, 18:40
filia dei
filia dei is offline
Na 2 maanden verkering werd ik ontmaagd, en we hebben nu nog steeds
Oud 29-04-2005, 20:21
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
4 uur.
en het duurt nu bijna 9 maanden.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 20:41
vosje16
vosje16 is offline
eerste kus -> 2 maanden nadat ik hem leren kennen had
'het' -> iets meer dan 2 maanden na eerste kus
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 21:05
Verwijderd
ik had toen ong 5 maanden met m'n huidige vriendje (nu 14 maanden ) en waarom niet eerder?? daarom niet
niet aan toe.. rustig aan.. eerst kijken hoe het verder zou lopen en t kwam vanzelf
ook allebei toen 16 en beide nog maagd.. miss daarom
maar ik vond het erg fijn dat het precies zo rustig ging als ik wilde
Met citaat reageren
Oud 29-04-2005, 21:10
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
na 5 maanden en na 1 maand of na een week of gewoon vooor dat de relatie daadwerkelijk begon (a)
Oud 29-04-2005, 21:33
Tsu
Tsu is offline
Nou dat is natuurlijk heel persoonlijk voor iedereen Bij mijn ene relatie duurde het wel een half jaar en bij de andere nog niet eens een maand, voordat ik sex had.
Ik denk overigens wel dat de spanning er gauw af is, als je snel met elkaar naar bed gaat.
Oud 29-04-2005, 22:22
Verwijderd
Eerste relatie? Twee jaar. (neuken)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 08:39
Mrs Mojo Risin
Mrs Mojo Risin is offline
hmm.. ik ben met 5 jongens naar bed geweest..

met de één na een maand, met de ander euhm, vrij kort zeg maar.

en toch vond ik het bij alle 5 te vroeg.

maar dat boeit je niet meer na 2 maanden, mij niet in elk geval.

ik hoor idd veel mensen die zeggen dat dan de spanning er snel af is. maar dat is je eigen invulling.
ik vind het nog steeds net zo spannend als de eerste keer, met mn vriend nu.
Oud 30-04-2005, 08:49
Mariekje*
Mariekje* is offline
ik zal wel weer wereldvreemd zijn hoor, maar 15 en dan gefuckt met 5 man.. hell no
Oud 30-04-2005, 08:56
snoopy
snoopy is offline
nou ja... met mij eerste vriend heb ik wel langer gewacht dan jij met jouw eerste vriend (zo'n halfjaar).
Maar ik was wel jonger (16).
Oud 30-04-2005, 09:35
Sweetsurrender
Citaat:
sgaapje schreef op 29-04-2005 @ 10:36 :
De pil is meteen veilig wanneer je er voor het eerst mee begint, als je hem tenminste vanaf de eerste dag van de menstruatie in begint te nemen, en anders is het de eerste 7 dagen niet veilig. Dus dat maandje wachten op het 'inwerken' van de pil was nogal overbodig. Misschien dat je vriendin er toch nog niet zo klaar voor was
In haar buisluiter stond een maand. Daar komt nog bij dat ze enige tijd nodig had om aan de pil te wennen
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 11:11
Verwijderd
Citaat:
HvJ schreef op 30-04-2005 @ 09:49 :
ik zal wel weer wereldvreemd zijn hoor, maar 15 en dan gefuckt met 5 man.. hell no
Mneuh..

ik zit met precies dezelfde -blik te kijken, maar.. als ze dr zelf maar achter staat.
Zal dr ook wel aan liggen dat ik nog maagd ben.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 12:29
Phenobarbidoll
Citaat:
HvJ schreef op 30-04-2005 @ 09:49 :
ooh ja, en jij met 2 ofzo en dat vind je dan wel kunnen? waar en waarom trek je die grens dan...beetje vreemd vind ik
Oud 30-04-2005, 13:12
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 30-04-2005 @ 13:29 :
ooh ja, en jij met 2 ofzo en dat vind je dan wel kunnen? waar en waarom trek je die grens dan...beetje vreemd vind ik
Ik trek geen grenzen, ze moet het immers helemaal zelf weten, maar kom op.. 5 jongens wanneer je 15 jaar oud bent? Ik kan er weinig begrip voor op brengen wanneer iemand zo 'makkelijk' is. Bij mij liep het zo omdat ik 2 serieuse relaties achter elkaar had, met de nadruk op serieus. Met de jongen in mijn vorige relatie ben ik 10 maanden samen geweest, daar komt nog eens bij dat lang niet alles geheel vrijwillig is gebeurt.. Dus geloof me maar wanneer ik zeg dat ik er niet al te blij mee ben geweest. Nu heb ik een nieuw vriendje, 5 maanden samen.. en ja dan gebeurt er ook wel eens wat. Niet echt vergelijkbaar hea, vind je wel?
Oud 30-04-2005, 13:21
Phenobarbidoll
Citaat:
HvJ schreef op 30-04-2005 @ 14:12 :
Ik trek geen grenzen, ze moet het immers helemaal zelf weten, maar kom op.. 5 jongens wanneer je 15 jaar oud bent? Ik kan er weinig begrip voor op brengen wanneer iemand zo 'makkelijk' is. Bij mij liep het zo omdat ik 2 serieuse relaties achter elkaar had, met de nadruk op serieus. Met de jongen in mijn vorige relatie ben ik 10 maanden samen geweest, daar komt nog eens bij dat lang niet alles geheel vrijwillig is gebeurt.. Dus geloof me maar wanneer ik zeg dat ik er niet al te blij mee ben geweest. Nu heb ik een nieuw vriendje, 5 maanden samen.. en ja dan gebeurt er ook wel eens wat. Niet echt vergelijkbaar hea, vind je wel?
waarom kan je daar weinig begrip voor opbrengen? je hoeft niet 'makkelijk'te zijn als je op je 15e met 5 jongens seks hebt gehad hoor. ik vind dat je nogal snel conclusies trekt ; je weet immers helemaal niks van dat ene meisje (ik ook niet) en ik hou totaal niet van dat soort snel getrokken meningen.
maargoed ik hou op met preken.
Oud 30-04-2005, 14:39
Verwijderd
5 op je 15e is minimaal tegenwoordig.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 16:04
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Phenobarbidoll schreef op 30-04-2005 @ 14:21 :
waarom kan je daar weinig begrip voor opbrengen? je hoeft niet 'makkelijk'te zijn als je op je 15e met 5 jongens seks hebt gehad hoor. ik vind dat je nogal snel conclusies trekt ; je weet immers helemaal niks van dat ene meisje (ik ook niet) en ik hou totaal niet van dat soort snel getrokken meningen.
maargoed ik hou op met preken.
Ik weet inderdaad niets van dat meisje, dat is correct. Toch komen de tijden die zij noemt (een maand en 'vrij kort') op mij persoonlijk als 'vrij makkelijk' over. Er staat verder geen situatie geschetst, want was dat wel het geval geweest (bijv. dat zij meerdere van deze jongens al langere tijd zou kennen) zou dat mijn mening hoogstwaarschijnlijk wel iets doen veranderen. Hoe de situatie ook heeft mogen zijn, persoonlijk vind ik 5 jongens op een dergelijke leeftijd niet wat je zegt 'normaal' (vandaar ook mijn zin: ik zal wel weer wereldvreemd zijn..). Nu kunnen we natuurlijk eindeloos gaan heen -en weren over wat wij 'normaal' vinden, maar deze definitie is toch voor iedereen verschillend. De "en toch vond ik het bij alle 5 te vroeg" getuigd voor mij toch ook van een bepaalde ondoordachtheid, je zou toch denken dat je niet tot 5 keer toe dezelfde fout maakt. Als zij er gelukkig mee is, moet ze het vooral doen, maar mij niet gezien.
Oud 30-04-2005, 16:16
XQseMe2
XQseMe2 is offline
toen ik mijn vriend leerde kennen: meteen al de eerste avond

je moet doen waar je zin in hebt!
dus als je zin hebt in sex op dat moment, then who gives a shit?
gewoon doen dus
Oud 30-04-2005, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 30-04-2005 @ 15:39 :
5 op je 15e is minimaal tegenwoordig.
Nee, pas als je er 10 gehad hebt hoor je erbij.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 17:04
Verwijderd
We hadden drie weken officieel wat, geloof ik. Kende hem al wel een jaar.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2005, 19:29
Optima
Optima is offline
gemiddeld ook zo'n 3 weken
Oud 30-04-2005, 19:42
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-04-2005 @ 07:16 :
De 1e keer dat we bij elkaar sliepen, de 2e keer dat we elkaar zagen
Oud 03-05-2005, 10:52
waves
waves is offline
toen we bijna 3 maanden iets hadden (en elkaar net iets langer kenden) hadden we voor t eerst sex. Ik was nog maagd, hij niet maar hij wou alles op mijn tempo doen en niets overhaasten. We hebben inmiddels al 7 maandjes iets .
Oud 03-05-2005, 15:56
Havik
Havik is offline
Bij mijn ex na 2 maanden (hij riep steeds dat zijn vorige vriendin snel sex wilde hebben en dat hij dat irritant vond, toen durfde ik niet meer)

Bij mijn huidige vriend eigelijk voor we echt wat hadden, we wilden geen relatie, was te onhandig (afstand ed). maar anders kan je het bekijken als in een week na we zoende.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2005, 16:02
Verwijderd
anderhalf jaar.

maar goed, toen was ik ook nog maar net vijftien na die anderhalf jaar, dus dat vind ik nog vroeg.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten