Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2002, 04:34
Verwijderd
UHm kay... tspookt al een tijdje rond in mijn hoofd...
Ik heb een tijdje geleden alweer mijn vriend voor het eerst getrokken, volgens mij kwam hij toen wel klaar maar kweetniet... er kwam niet echt veel uit ( god, wat klinkt dat dom... ) Euhmz... kep het nog niet weer gedaan, maar er kwam bij hem toen maar een heel klein beetje uit... het zal wel aan mij liggen maar hij komt zowiezo veel langzamer klaar dan ik ( Ongelovelijk maar waar....) En ik had dus niet echt het gevoel dat er echt wat uitkwam... okay mijn vraag dus, hoe kan ik dat zown beetje merken als hij echt klaarkomt... of issut zow beetje normaal dat sommige jongens gewoon maar een klein beetje 'ejaculeren' ?

Ik hoop dat ik niet te verwarrend klink, en ik vroeg me dus ook af of ik het wel goed deed toen.. volgende keer vraag ik instructies
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 07:40
love is life
love is life is offline
ik zou het ni weten want ik ben er zelf niet zo ervaren in maar ik denk dat dat van gast tot gast afhangt ...
succes ermee in ieder geval
Oud 09-06-2002, 08:42
Darkest Angel
Darkest Angel is offline
Je moet gewoon op z'n reacties letten, daaraan kan je óók zien dat hij klaarkomt, en dat er maar een beetje uit komt klopt volgens mij wel hoor!!!
Oud 09-06-2002, 09:12
Whuzz
Whuzz is offline
Ik denk dat wat jij hebt gezien voorvocht was en niet een orgasme met sperma. Om het zeker te weten zul je het hem moeten vragen

Ik kom zelf ook niet zo snel klaar, zeker niet bij aftrekken en pijpen. M'n vriendin moet een behoorlijk uithoudingsvermogen hebben om me op die manier klaar te laten komen. M'n ex lukte het niet, die kreeg gewoon kramp in haar arm voor het zover was
Beste manier om er achter te komen hoe je het het beste kunt doen is er met hem over praten...
Oud 09-06-2002, 09:26
Sister Bliz
Sister Bliz is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
UHm kay... tspookt al een tijdje rond in mijn hoofd...
Ik heb een tijdje geleden alweer mijn vriend voor het eerst getrokken, volgens mij kwam hij toen wel klaar maar kweetniet... er kwam niet echt veel uit ( god, wat klinkt dat dom... ) Euhmz... kep het nog niet weer gedaan, maar er kwam bij hem toen maar een heel klein beetje uit... het zal wel aan mij liggen maar hij komt zowiezo veel langzamer klaar dan ik ( Ongelovelijk maar waar....) En ik had dus niet echt het gevoel dat er echt wat uitkwam... okay mijn vraag dus, hoe kan ik dat zown beetje merken als hij echt klaarkomt... of issut zow beetje normaal dat sommige jongens gewoon maar een klein beetje 'ejaculeren' ?

Ik hoop dat ik niet te verwarrend klink, en ik vroeg me dus ook af of ik het wel goed deed toen.. volgende keer vraag ik instructies
Ik had een vriendje, en die kwam helemaal niet klaar als ik hem aftrok. Dat was pas erg En dat kwam niet omdat ik er niks van kon, dat bleek later wel, toen ik andere vriendjes kreeg die wel klaarkwamen.

Ik werd toen best wel bang voor aftrekken, maar ik heb wel geleerd dat je echt moet blijven oefenen

Ik bedoel, het ligt echt aan de jongen zelf. En over dat sperma zou ik me helemaal niet druk maken; misschien had ie zich al eerder die dag afgetrokken.
Oud 09-06-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Whuzz schreef:
Ik denk dat wat jij hebt gezien voorvocht was en niet een orgasme met sperma. Om het zeker te weten zul je het hem moeten vragen

Ik kom zelf ook niet zo snel klaar, zeker niet bij aftrekken en pijpen. M'n vriendin moet een behoorlijk uithoudingsvermogen hebben om me op die manier klaar te laten komen. M'n ex lukte het niet, die kreeg gewoon kramp in haar arm voor het zover was
Beste manier om er achter te komen hoe je het het beste kunt doen is er met hem over praten...
Ja.. zo´n uithoudingsvermogen heb ik ook niet, voorvocht had ik nog niet aangedacht.. dom van me. tx voor je reply..
volgende keer vraag ik instructies
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 18:32
QT
QT is offline
t zal idd voorvocht geweest zijn en dat is over het algemeen helder/transperant en sperma is dat niet. Als hij klaar komt, komt er witvocht uit

Bovendien geeft dat voorvocht hem geen lekker gevoel waarschijnlijk. Dus je kunt het wel aan hem merken, denk ik.

nouja je zou er ook met hemzelf over kunnen praten. Vraag m of t de vorige keer goed was?

succes!
Oud 13-06-2002, 09:46
M@TRIX
M@TRIX is offline
das bij iedereen verschillen maar volgens mij kan het wel dattie weinig spul heb zegmar...

Regels voor berichten