Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2005, 20:38
kate77
kate77 is offline
Ik ben onlangs door een jongen (die ik alleen van gezicht ken) gevraagd mee te gaan naar een feest. Ik kon niet en ben dus niet gegaan.
Ik vind het een leuke jongen maar heb een relatie en wil verder ook niks met die jongen.
Ik heb wel behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en het lijkt me dan ook leuk om deze jongen te leren kennen.
als ik die jongen binnenkort weer tegenkom ben ik van plan om hem te vertellen dat ik een vriend heb maar dat het me wel leuk lijkt om vriendschappelijk een keer met hem af te spreken.
wat vinden jullie hier van?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-07-2005, 20:41
Verwijderd
waarom zou je het niet vragen?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 20:41
Verwijderd
Citaat:
kate77 schreef op 02-07-2005 @ 21:38 :
Ik ben onlangs door een jongen (die ik alleen van gezicht ken) gevraagd mee te gaan naar een feest. Ik kon niet en ben dus niet gegaan.
Ik vind het een leuke jongen maar heb een relatie en wil verder ook niks met die jongen.
Ik heb wel behoefte om nieuwe mensen te leren kennen en het lijkt me dan ook leuk om deze jongen te leren kennen.
als ik die jongen binnenkort weer tegenkom ben ik van plan om hem te vertellen dat ik een vriend heb maar dat het me wel leuk lijkt om vriendschappelijk een keer met hem af te spreken.
Het kan maar ik denk dat je vriendje dat niet echt leuk gaat vinden. en dat die jongen (als hij geinteresseerd is in jou ) het niet leuk vind dat je al een vriendje hebt. iig succes
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 20:46
Verwijderd
Citaat:
renee182 schreef op 02-07-2005 @ 21:41 :
Het kan maar ik denk dat je vriendje dat niet echt leuk gaat vinden. en dat die jongen (als hij geinteresseerd is in jou ) het niet leuk vind dat je al een vriendje hebt. iig succes
idd, wel eerst vooraf even peilen bij je vriend. Zou lullig zijn als je daar achteraf ruzie over krijgt...

Je kunt het gewoon proberen en zijn reactie afwachten (van die jongen dus)
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 20:49
kate77
kate77 is offline
thanx! tja mijn vriendje heeft zelf ook veel vriendinnen waar hij mee omgaat en daar maak ik ook geen probleem (meer) van.
En die jongen zal het waarschijnlijk niet leuk vinden dat ik een vriend heb maar ik kan er maar beter gelijk eerlijk over zijn denk ik? en wil hij het niet om die reden dan niet, heb het iig geprobeerd dan
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 20:51
Verwijderd
Citaat:
kate77 schreef op 02-07-2005 @ 21:49 :
en wil hij het niet om die reden dan niet, heb het iig geprobeerd dan
Dan is het zijn verlies, niet de jouwe
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 20:51
kate77
kate77 is offline
ja precies
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 21:34
kate77
kate77 is offline
Mannen wat vinden jullie hier eigenlijk van? ga je er op in als een meisje alleen vriendschap wil?
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 21:45
Verwijderd
Citaat:
kate77 schreef op 02-07-2005 @ 22:34 :
Mannen wat vinden jullie hier eigenlijk van? ga je er op in als een meisje alleen vriendschap wil?
Een collega van me die vond me leuk en ik hem niet. Vriendschap lukte wel. Nu heeft ie alleen een meisje leren kennen, ze hebben een relatie of iets wat daarop moet lijken (nog maar een week, vandaar) en ik zit in het verdomhoekje
Tja.. Het lijkt me wel moeilijk om alleen vrienden te zijn als je iemand leuk vindt. Voor beide partijen is het lastig. Zo vermeed en vermijd ik ook allemaal dingen als 'lieverd/schat' etc.. En sluit ik smsjes nooit af. Gewoon te bang dat ik hem op één of andere onbedoelde manier misschien hoop geef etc.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 21:51
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
ja
Oud 02-07-2005, 22:08
kate77
kate77 is offline
.
Citaat:
Een collega van me die vond me leuk en ik hem niet. Vriendschap lukte wel. Nu heeft ie alleen een meisje leren kennen, ze hebben een relatie of iets wat daarop moet lijken (nog maar een week, vandaar) en ik zit in het verdomhoekje
mmm ja dat lijkt me ook wel lastig idd. Dat meisje zal het waarschijnlijk ook niet leuk vinden?

Ik weet ook niet in hoeverre die jongen mij leuk vind/gaat vinden, hij woont in mijn flat en heb verder nooit met hem gepraat ofzo.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2005, 22:39
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
kate77 schreef op 02-07-2005 @ 21:38 :
breng het dan wel wat subtiel, anders kan het best wel een klap in z'n gezicht zijn voor hem
Oud 02-07-2005, 22:55
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
ik heb wel een paar vriendinnen waar het me niet waarschijnlijk lijkt dat het ooit meer wordt dan vriendschap (ook al zijn ze niet lelijk, anders zou ik ze ook niet als vriendin willen) dus op zich heb ik er geen problemen mee. maar als ik een meisje écht leuk vindt dan is het alles, of anders helemaal niet. maar je kan het altijd proberen toch?? wel duidelijk tegenover die jongen blijven dat je nix van m wil, t is zielig m te laten hopen
Oud 02-07-2005, 22:57
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
little nemo schreef op 02-07-2005 @ 23:55 :
ik heb wel een paar vriendinnen waar het me niet waarschijnlijk lijkt dat het ooit meer wordt dan vriendschap (ook al zijn ze niet lelijk, anders zou ik ze ook niet als vriendin willen)
hmmmm heeeeeerlijk oppervlakking
Oud 03-07-2005, 04:45
kate77
kate77 is offline
Citaat:
breng het dan wel wat subtiel, anders kan het best wel een klap in z'n gezicht zijn voor hem

ehm naar mijn vriend toe of naar die jongen? Als het over die jongen gaat, ik denk wel dat ik het beste gelijk kan vertellen dat ik al bezet ben toch? anders gaat hij straks zitten hopen
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 11:49
mara18
mara18 is offline
Tuurlijk moet zoiets kunnen. Dat beetje vertrouwen mag je vriend wel hebben zeker?

En wat die andere jongen betreft: als hij enkel op een relatie uit is, weet je volgens mij al genoeg. Gewoon vriendschappelijk omgaan kan toch echt niet zo onoverkomelijk zijn?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 12:19
chaosphere
chaosphere is offline
ik denk niet dat je vriend het leuk zal vinden als die weet dat die andere jongen geinteresseerd in je is en dat jij er dan (goede) vrienden mee wordt. ík zou dan iig wel het gevoel hebben dat die jongen op mijn vriendin aast.
Oud 03-07-2005, 14:04
MTpower
MTpower is offline
Citaat:
chaosphere schreef op 03-07-2005 @ 13:19 :
ik denk niet dat je vriend het leuk zal vinden als die weet dat die andere jongen geinteresseerd in je is en dat jij er dan (goede) vrienden mee wordt. ík zou dan iig wel het gevoel hebben dat die jongen op mijn vriendin aast.
inderdaad, gewoon tegen je vriendin zeggen dat het ok is en hem dan ondertussen op gaan wachten met een paar man om hem ff duidelijk te maken dat je het niet ok vindt
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:38
mara18
mara18 is offline
Citaat:
chaosphere schreef op 03-07-2005 @ 13:19 :

Die jongen doet niets verkeerd dan toch? De vriendin vroeg hem beter te leren kennen, niet omgekeerd. Klinkt nogal bezitterig

Mag je dan echt als je een relatie hebt geen persoon van het andere geslacht leren kennen uit angst voor vreemdgaan?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2005, 14:53
igfy
igfy is offline
Ik sluit standaard al mijn sms'jes af met xxx, dat moet je dus niet bij alle mannen doen ben ik achter gekomen. Ik heb het ook al meegemaakt dat een hele goede vriend ineens verliefd op me bleek te zijn..
Oud 03-07-2005, 16:02
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
kate77 schreef op 03-07-2005 @ 05:45 :
ehm naar mijn vriend toe of naar die jongen? Als het over die jongen gaat, ik denk wel dat ik het beste gelijk kan vertellen dat ik al bezet ben toch? anders gaat hij straks zitten hopen
ik bedoel bij de jongen, niet je vriend.
Oud 03-07-2005, 19:01
chaosphere
chaosphere is offline
Citaat:
mara18 schreef op 03-07-2005 @ 15:38 :
Die jongen doet niets verkeerd dan toch? De vriendin vroeg hem beter te leren kennen, niet omgekeerd. Klinkt nogal bezitterig

Mag je dan echt als je een relatie hebt geen persoon van het andere geslacht leren kennen uit angst voor vreemdgaan?
ja hij doet nóg niks verkeerd maar als zij dan een keertje dronken is ofzo dan zal hij er meteen erop af gaan.

ik zou er geen problemen mee hebben als mijn vriendin met andere jongens omgaat, maar die andere gozer die is verliefd op mijn vriendin dus. ik zou me er iig ongemakkelijk bij voelen.
Oud 03-07-2005, 20:06
Vejji
Vejji is offline
Citaat:
chaosphere schreef op 03-07-2005 @ 20:01 :
ja hij doet nóg niks verkeerd maar als zij dan een keertje dronken is ofzo dan zal hij er meteen erop af gaan.
uuh ik weet niet hoe jij bent mar als ik een meisje leuk vind ga ik dus ff geen misbruik maken van de situatie dan weet je tenminste zeker dat ze je helemaal niet ziet staan
Oud 04-07-2005, 10:45
chaosphere
chaosphere is offline
Citaat:
Gijsbertus schreef op 03-07-2005 @ 21:06 :
uuh ik weet niet hoe jij bent mar als ik een meisje leuk vind ga ik dus ff geen misbruik maken van de situatie dan weet je tenminste zeker dat ze je helemaal niet ziet staan
ik zeg ook niet dat ik dat doe, en ik zou m'n vriendin ook niet verbieden ofzo om met hem om te gaan, maar ik zou me er iig wel ongemakkelijk bij voelen.
Oud 04-07-2005, 15:41
kate77
kate77 is offline
Bedankt iedereen voor de reacties!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-07-2005, 16:49
Shitonya
Shitonya is offline
Dat kon je hem ook eerder vertellen
Met citaat reageren
Advertentie