Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt het gewoon proberen en zijn reactie afwachten (van die jongen dus) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Tja.. Het lijkt me wel moeilijk om alleen vrienden te zijn als je iemand leuk vindt. Voor beide partijen is het lastig. Zo vermeed en vermijd ik ook allemaal dingen als 'lieverd/schat' etc.. En sluit ik smsjes nooit af. Gewoon te bang dat ik hem op één of andere onbedoelde manier misschien hoop geef etc. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
ehm naar mijn vriend toe of naar die jongen? Als het over die jongen gaat, ik denk wel dat ik het beste gelijk kan vertellen dat ik al bezet ben toch? anders gaat hij straks zitten hopen |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Die jongen doet niets verkeerd dan toch? De vriendin vroeg hem beter te leren kennen, niet omgekeerd. Klinkt nogal bezitterig ![]() Mag je dan echt als je een relatie hebt geen persoon van het andere geslacht leren kennen uit angst voor vreemdgaan? ![]() |
![]() |
|
Ik sluit standaard al mijn sms'jes af met xxx, dat moet je dus niet bij alle mannen doen ben ik achter gekomen. Ik heb het ook al meegemaakt dat een hele goede vriend ineens verliefd op me bleek te zijn..
||
Citaat:
||
Citaat:
ik zou er geen problemen mee hebben als mijn vriendin met andere jongens omgaat, maar die andere gozer die is verliefd op mijn vriendin dus. ik zou me er iig ongemakkelijk bij voelen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? PetterBetter | 26 | 10-03-2015 17:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[wis] hoe type ik dit in mijn grafische rekenmachine? saxon81 | 8 | 20-12-2006 18:55 | |
Liefde & Relatie |
moet ik het vragen? Vissertje | 8 | 28-08-2004 20:19 | |
Psychologie |
negatief...kan iemand helpen?? justme18 | 11 | 22-06-2004 13:50 | |
Software & Hardware |
[Geheugen] PC100 bij PC133 bijplaatsen Greenfly | 56 | 07-07-2003 18:22 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Brief aan mijn leraar Nederlands. Kan ik dit versturen? Morphia | 16 | 19-05-2003 13:30 |