Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2007, 19:54
Verwijderd
Wat voor lifestyle-gerelateerde ongelukken hebben jullie zoal? Heb je weleens je been gebroken omdat je van je hoge hakken af flikkerde? Stond je in het midden van een wall of death? Ben je blind aan het worden door teveel internet en games? Sloegen je matties je eens in elkaar omdat jouw bling bling mooier was dan dat van hen?

Ik spoot gisteren haarlak in mijn oog.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2007, 19:59
Metal
Metal is offline
Te vaak klappen gekregen bij shows en concerten, onder het mom van "friendly fire".

Te vroeg een wall of death inrennen ftw.
Oud 27-01-2007, 20:06
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-01-2007 @ 20:54 :
Ik spoot gisteren haarlak in mijn oog.
ik heb wel eens nagellakremover in mijn oog gehad. ben je wel weer blij dat je ogen het nog doen, als je na 10 minuten spoelen met water ze weer opent.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 20:22
Verwijderd
heel veel tennisblessures en katers..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 20:27
Verwijderd
mensen, schoenen, glazen en dergelijke tegen hoofd en andere lichaamsdelen op festivals en bij concerten
haarlak en alle soorten makeup en aanverwante zaken in ogen
brandschade door sigaretten, altijd en overal
hersenschade door vroeger alcoholmisbruik

en natuurlijk de onherstelbare schade aan de huid van mijn rug en gaten in oorlellen, neusvleugels en lip
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 20:30
Verwijderd
Citaat:
=zwart wit= schreef op 27-01-2007 @ 21:06 :
ik heb wel eens nagellakremover in mijn oog gehad. ben je wel weer blij dat je ogen het nog doen, als je na 10 minuten spoelen met water ze weer opent.
Ja, mijn moeder ging helemaal hysterisch doen van 'omggg je wordt blind' dus toen ging ik maar op die bus kijken of er nog op stond dat je er dood aan kon gaan. Maar er stond niets in de zin van 'snel uitspoelen met lauw stromend water' of 'oog er uit lepelen voor de radioactieve stoffen zich verder verspreiden middels je bloedbaan' en het deed eigenlijk ook helemaal geen pijn ofzo, dus ik vond dat het wel goed zat. En dat zat het kennelijk ook want m'n oog is er nog niet uit gevallen oid.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 20:38
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Ik moet maar ff langs de dokter want ik ben laatst gevallen toen ik lam was en er zitten allemaal stukken bot oid los in mijn elleboog
Oud 27-01-2007, 20:42
Metal
Metal is offline
Oud 27-01-2007, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Craig Rogen schreef op 27-01-2007 @ 21:38 :
Ik moet maar ff langs de dokter want ik ben laatst gevallen toen ik lam was en er zitten allemaal stukken bot oid los in mijn elleboog
klinkt niet helemaal lekker..

doet me denken aan mijn vakantie in val thorens, waar ik elke avond wel, met mijn dronken bakkes, de grond van zeer dichtbij heb gezien..
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 21:05
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
idd niet chill maar ik ben iig blij dat de zwelling nu na 4 weken eens weg is. de dokter zit op 45 minuten fietsen van mijn nieuwe huis en ik ben te lui om zoiets meteen te laten checken. ik kijk t altijd maar ff aan.
Oud 27-01-2007, 21:10
Metal
Metal is offline
Als er daadwerkelijk iets los zit, een breuk of scheurtjes is dat niet zo slim om het maar aan te kijken. Het kan uit zichzelf weer dicht groeien maar de kans bestaat dat je er op latere leeftijd weldegelijk last van gaat krijgen. Maarja het zal vast niet zo erg zijn.
Oud 27-01-2007, 21:24
capibara
capibara is offline
In veel stuff zitten brandgaten, mn lever zit liever in een xmofox. Mijn onderbenen zitten vol met putjes door bmxen en boarden.

En zet nooit je electrische tandeborstel met je lamme kop aan als er al tandpasta op zit en em nog niet in je bakkes hebt. Dat vliegt regelrecht je oog in.
Oud 27-01-2007, 21:32
Blenderhead
Blenderhead is offline
Laatste jaren vooral ouder geworden door moshen en stagediven icm alcohol. Gekneusde ribben (3x), gekneusde nekwervels, fucked up knie (dit gaat kennelijk nooit meer over).
Oh, uitgaan met vrienden is ook niet ongevaarlijk.

Maar ik mag niet klagen, altijd wel leuk die avonden.

Edit: ik doe wat meer aan sport en wat minder aan zat worden de laatste tijd. Die combi doet me goed.
Oud 27-01-2007, 22:00
Hourglass
Hourglass is offline
met huisje kraakt, door n dak gezakt op n lading naalden, was niet zo leuk. Kreeg groene wonden aan mijn armen, maar dat kwam van dat dak. en ook nog n dikke scheur in mijn arm, k zag me spier zitten, kwam door glas. verder nog met soapshoeen dikke gat in me been geboord, ook leuk litteken. blouwe plekken tijdens pitten. Verder wel eens van dingen afgemieterd. En random ongelukjes. maar dat was allemaal back in the day..4 jaar terug ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 22:06
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 27-01-2007 @ 21:30 :
Ja, mijn moeder ging helemaal hysterisch doen van 'omggg je wordt blind' dus toen ging ik maar op die bus kijken of er nog op stond dat je er dood aan kon gaan. Maar er stond niets in de zin van 'snel uitspoelen met lauw stromend water' of 'oog er uit lepelen voor de radioactieve stoffen zich verder verspreiden middels je bloedbaan' en het deed eigenlijk ook helemaal geen pijn ofzo, dus ik vond dat het wel goed zat. En dat zat het kennelijk ook want m'n oog is er nog niet uit gevallen oid.
ik moest serieus even twee keer lezen voordat ik door had dat er helemaal geen vervoersbussen met teksten als ´je gaat dood´ hoeven te zijn. mijn zicht is inmiddels wat verminderd .
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 22:23
Verwijderd
Ik lag als vijfjarige kleuter onder een auto en daardoor is nu rechterhelft van mijn gezicht verlamd en ben ik totaal doof aan één kant. Ik heb welgeteld 34 littekens en ik pwn jullie allemaal, HA!

edit: oja, de link met mijn lifestyle is dat ik altijd rekening moet houden met aan welke kant ik ga zitten waar dan ook omdat ik anders heel de tijd 'sorry wat zeg je?' moet zeggen en dat is irritant en dat kleuters/mensen met het syndroom van down/sukkels/domme forummers 800 keer vragen wat ik heb of vragen waarom ik kijk als knabbel en babbel

oh en het komt niet door mijn lifestyle maar ik moet er nu wel 'rekening' mee houden in mijn lifestyle

Laatst gewijzigd op 27-01-2007 om 22:34.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 22:26
Metal
Metal is offline
En de link met je lifestyle?
Oud 27-01-2007, 22:31
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
die is er dus niet echt...
Oud 27-01-2007, 22:32
Verwijderd
vroeger had ik vaak dingen gekneusd of gebroken oid omdat ik heel veel paardreed en dan onderuit ging, of er ging een knol op m'n voet staan, dat soort dingen. nog steeds rijd ik paard maar ervaring leert hoe te blijven zitten

nu heb ik vaak wondjes aan mijn handen omdat ik in een kroeg werk en vaak per ongeluk in glas grijp.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 22:33
Verwijderd
toen k nog altijd stoont was heb k zo vaak dingen gedaan als tegen de tram rijden en achteraf denken dat k moest remmen en allemaal dat soort dingen..

en als k dronken was tegen bomen aanrijden en tig keer met de fiets ompleuren enzo..

maar tegenwoordig heb k de saaie thuiszitlifestyle en die is een stuk minder gevaarlijk..

Laatst gewijzigd op 28-01-2007 om 17:20.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 22:36
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik heb een keer een auto ongeluk gehad waarbij ik mede schuldig was omdat ik heel lifestylish verantwoord muziek aan het luisteren was zonder op de weg te letten. Toen was mijn borstbeen zwaar gekneusd en heb ik geleerd om kaarsrecht te lopen.

Ik heb hier en daar wel een enkeltje geknakt omdat ik perse op mijn nieuwe laarzen boodschappen wilde doen. O ja en ik heb mijn pols gebroken bij het rolschaatsen, hard.

Verder ben ik niet echt make up bestendig maar ik draag het wel en wrijf in mijn ogen en dat is heel naar als je net iets met peper gekookt/gegeten hebt. En ik heb ook wel eens een mep gehad bij een of andere xhcx show waarbij mijn armband uit elkaar viel.

Laatst gewijzigd op 27-01-2007 om 22:39.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 22:37
Verwijderd
het lijkt je hersens ook wat te hebben aangetast

@slobowicz dus
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 22:52
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Masha ik vind dit niet grappig.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 23:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
OJA

toen ik nog een hanekam had verbrandde ik weleens mn vingers en mn hoofdhuid aan de stijltang. ik kreeg ook weleens haarlak in mn oog. als kettingroker heb ik ook vaak rook in mn oog. als ik uitga heb ik meestal blauwe plekken omdat ik niet door heb dat ik niet zo sterk en ook niet van staal ben, dus dan ga ik in de pit staan tussen pepbekken. ik ga ook vaak op mn smoel als ik heb gedronken.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2007, 23:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
of mijn hersens zijn beschadigd door mijn zuiplifestyle weet ik overigens niet, want volgens mn moeder ging ik bij mn geboorte bijna dood aan verstikking waardoor mijn hersens op voorhand al kapot zijn sinds ik leef.

edit: de link met mijn lifestyle is dat ik daardoor add heb waardoor ik houd van veel feesten en zuipen en weinig slapen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-01-2007, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Horror Kitty schreef op 27-01-2007 @ 23:52 :
Masha ik vind dit niet grappig.
Ik bedacht pas achteraf van 'oei' maar oorspronkelijk wilde ik alleen maar vertellen dat er haarlak in mijn oog zat Alleen wist ik niet goed in welk topic, dus vandaar.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 00:01
Verwijderd
Citaat:
Mijns. schreef op 27-01-2007 @ 23:23 :
Ik heb welgeteld 34 littekens en ik pwn jullie allemaal, HA!
Echt niet, ik heb meer littekens dan jij want ik had me in mijn wilde puberjaren de borderlinegothiclifestyle aangemeten PWNED.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 00:27
Verwijderd
Omdat ik klein ben wil ik altijd vooraan staan bij concerten, omdat ik anders geen fuck zie. Als er dan van die 2m lange malloten gaan crowd surfen en met hun lompe maat 46 schuiten op je hoofd springen kan dat wel eens zeer doen. ;x
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 01:34
Verwijderd
mn benen en enkels zijn verneukt omdat ik altijd heel stoer deed maar overal vanaf flikkerde en tegenaanliep toen k jonger was, en mn enkels voornamelijk van mijn skateboard ambities
en verder kisten e.d. in mn nek en ribben die au doen van concerten en gestresste nek van t gamen en teveel achter mn laptop zitten en veel krassen omdat ik t nog steeds leuk vind om met mijn kat te spelen en dat gewoon een kreng is die graag bijt en krabt
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 01:39
Hakuna
Hakuna is offline
Heb vorige week een bizar ongelukje gehad (nou ja ongelukje) Tijdens het ''night cachen'' ben ik met mijn gezicht tegen een dikke staalkabel aangelopen die over een pad was gespannen, blijkt het gebied waar de cache ligt een soort zandgroeve te zijn met veel water en moeras waar je eigenlijk niet zomaar mag komen. Bovendien bloedde het best wel, heb de zoektocht afgebroken, en met een zakdoek op mijn hoofd naar huis gelopen, blijkt het best wel een diepe snee te zijn. Maar gelukkig heelt het goed waarna ik een dezer dagen Deze cache weer ga doen, maar dan wel overdags bij daglicht.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 02:18
Hourglass
Hourglass is offline
worm virusje aan t verspreiden? lekker hoor
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 09:53
Broeder
Broeder is offline
Hmz, behalve een aanrijding VROEGER heb ik volgens mij alleen maar ongelukken binnenshuis gehad. Van de trap af vallen, met je hoofd op de deurklink vallen, meubels op je voeten zetten, vingers branden aan het gasfornuis. De standaard joligheid dus
Oud 28-01-2007, 09:55
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
frituurongelukken zijn ook een belangrijk onderdeel van mijn lifestyle.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 11:28
kuik
kuik is offline
toen ik 11 was heb ik mn arm gebroken met snowboarden en vroeger klom ik altijd in bomen om er vervolgens weer uit te vallen, dus daar heb ik wel veel littekens aan overgehouden. en toen ik 14/15 was viel ik wel eens in glas als ik dronken was of ging ik in de pit staan. maar tegenwoordig gaat het allemaal wel goed, alleen ik loop nogal vaak tegen dingen aan en daar houd ik de nodige blauwe plekken aan over.
Oud 28-01-2007, 11:33
Broeder
Broeder is offline
O, en natuurlijk een echte jeugdklassieker: met slecht gestrikte veters gaan fietsen, waarbij ze zich om je trapper gaan wikkelen en je opeens op straat ligt totdat iemand je op komt rapen.
Oud 28-01-2007, 11:38
kuik
kuik is offline
Citaat:
Broeder schreef op 28-01-2007 @ 12:33 :
O, en natuurlijk een echte jeugdklassieker: met slecht gestrikte veters gaan fietsen, waarbij ze zich om je trapper gaan wikkelen en je opeens op straat ligt totdat iemand je op komt rapen.
hahaha, dat heb ik gelukkig nog nooit gehad. ik fietste wel altijd tegen andere kinderen op als de één dacht rechtsaf te moeten slaan en de ander linksaf.
Oud 28-01-2007, 13:29
capibara
capibara is offline
Citaat:
Bij mij kwamen ze weleens in de ketting. Met als gevolg een genadeloze teenmassage door de spaken.
Oud 28-01-2007, 13:35
*oma*
*oma* is offline
Alle ongelukken zijn wel aan je lifestyle te relateren, dus om dat nu allemaal op te gaan sommen (van mezelf dan ), houd ik het maar bij blaren door te kleine/ krappe/ sokkenloze schoenen omdat het beter staat.
Oud 28-01-2007, 13:37
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
of je poten tussen de spaken steken, iets teveel met losse handen rijden, beter naar de lucht kijken dan naar de weg, zonder te remmen van een helling door een bocht vliegen - met alle nare gevolgen van dien.
enkel verzwikken deed ik ook vaak, van duinen af donderen, je voeten ongelijk neerzetten. maar ja, je word er hard van he.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 13:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb een keer een schommel tegen mn hoofd gehad toen ik 5 was, waardoor ik een kuiltje in mn wang had een hele tijd, maar die is inmiddels weg en uhmm toen ik nog op turnen zat en we de flikflak gingen doen scheurde ik iets in mn pols en dat deed wel verrekte zeer.
Daarna ging ik een keer zwemmen en toen liep ik richting het zwembad en toen keek ik achterom waar mn ouders bleven en toen liep ik nogal hard tegen een muur aan en daar heb ik nu een litteken van op mn voorhoofd.
Ohhh en ik was een keer bij een vriendin en toen hingen we uit het raam en toen wilde ze het raam dicht doen en toen zei ze ineens heh er zit iets klem en toen zei ik ja hoi das mn pink en toen was die gekneusd
Tegenwoordig heb ik vooral ongelukken op mn werk omdat er daar veel messen zijn die ook allemaal erg scherp zijn en loop ik tegen vanalles aan en stoei ik te hard met mn vriendje dus ik heb altijd blauwe plekken/wonden.
Wat dat over mn lifestyle zegt is dat ik een kluns ben .
Oud 28-01-2007, 14:19
Verwijderd
Ik heb bij een motorongeluk m'n nek voor de rest van m'n leven verkloot, wat later nog erger is geworden omdat ik in een hissy fitta terecht kwam. verder heb ik een keer glas in mn benen gekregen bij een concert van ok go.
Je zou dus kunnen zeggen dat ik ruigf ben.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 14:33
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 28-01-2007 @ 14:37 :
of je poten tussen de spaken steken,
Daar heb ik ook nog een mooi been-there-done-that-aandenken van op m'n enkel
Oud 28-01-2007, 14:42
Metal
Metal is offline
E.J. Koetje, het kleine klungeltje. (L)

Klinkt eigenlijk wel als een boek hehe.
Oud 28-01-2007, 14:46
Broeder
Broeder is offline
Waarom ben ik eigenlijk een koetje volgens jou, Metal?
Oud 28-01-2007, 14:48
ragdoll
ragdoll is offline
heb alle soorten en merken schoonmaakmiddelen wel ooit in mijn ogen gehad dus het mag een wonder heten dat ik nog niet blind ben en altijd blaren door verkeerde schoenen huhu.
Oud 28-01-2007, 15:21
Verwijderd
toen ik klein was ging ik met m'n armen gekruisd fietsen, daardoor heb ik nu een (bijna) onzichtbaar litteken boven m'n lip, en op al m'n ruggenwervels littekentjes.

ik heb 6 littekens op m'n linkerarm, omdat ik m'n pols heb verbrijzeld tijdens snowboarden. daarna heb ik 6 weken met een stellage rondgelopen, en staken er 4 pinnen uit m'n arm.

verder heb ik nog wat littekens van sigaretten, en krijg ik altijd rook in m'n oog. ook kan ik geen mascara op doen zonder met dat stokje IN m'n oog te prikken.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 15:36
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 28-01-2007 @ 01:01 :
Echt niet, ik heb meer littekens dan jij want ik had me in mijn wilde puberjaren de borderlinegothiclifestyle aangemeten PWNED.
wedstrijdje doen!?

haarlak en makeup in ogen, ja. verder niet, ik ben niet zo wild
Oud 28-01-2007, 15:46
capibara
capibara is offline
En ik heb een litteken op mn oog omdat ik tegen wat tuig zei dat ze maar een andere fiets moesten jatten op het station i.p.v. mijn fiets, waar ik overigens praktisch naast stond. Dit viel schijnbaar niet in goede aard, wat resulteerde in een pijnlijke botviering van het tuig op mijn oogkas.
Oja, de link met mijn lifestyle is dat mijn fiets een essentieel onderdeel van mijn lifestyle is.
Oud 28-01-2007, 16:05
Verwijderd
litteken omdat iemand een keer mijn bril in mn gezicht sloeg, maarja wie laat er ook zijn bril op in een moshpit
Met citaat reageren
Oud 28-01-2007, 16:07
Verwijderd
D'Uul.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten