Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2002, 20:05
Miracle
Miracle is offline
Hallo!

Ik wou ff een blijde mededeling doen over mijn mobieltje! September vorig jaar heb ik hem meegewassen en hoe doet het nogsteeds! Geweldig ofnie dan!

Maar nou toch ff een vraagje erbij, m'n batterij doet vreemd sinds een tijdje. Hoe kan ik testen of ik een nieuwe moet kopen of dat hij nog okay is???

Alvast bedankt

ps. Dat wassen niet uitproberen thuis!
Oud 08-06-2002, 20:13
DEChengst
DEChengst is offline
Miin mobieltje is nog veel geweldiger. Daar zit namelijk een uit knop op

-Desecrator
Oud 08-06-2002, 20:15
Verwijderd
*zucht* Van dit topic word ik moe...

Ten eerste: nou nou nou, wat een belevenis zeg, je telefoon meegewassen... "geweldig"

Ten tweede: je zegt dat je batterij vreemd doet. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat ie zomaar uit je telefoon valt? Dat ie na 10 minuten al leeg is? Dat ie zomaar de radio aanzet? Dat ie al je koekjes opeet? Dat ie... enz...

Ten derde: over wat voor telefoon hebben we het hier?
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 20:20
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
dreen schreef:

ps. Dat wassen niet uitproberen thuis!
Kut te laat.

En nog bedankt he !

-Desecrator
Oud 08-06-2002, 20:23
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
henri schreef:
*zucht* Van dit topic word ik moe...

Ten eerste: nou nou nou, wat een belevenis zeg, je telefoon meegewassen... "geweldig"

Ten tweede: je zegt dat je batterij vreemd doet. Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat ie zomaar uit je telefoon valt? Dat ie na 10 minuten al leeg is? Dat ie zomaar de radio aanzet? Dat ie al je koekjes opeet? Dat ie... enz...

Ten derde: over wat voor telefoon hebben we het hier?
Sorry voor de onduidelijkheid

K heb een Siemens M35i (nee niet van de postbank)
En z'n rare eigenschappen zijn: snel de batterij leeg, soms na een dag al (misschien vind je dit niet snel, maar eerst deed tie er veel langer mee) Als ik hem in m'n tas heb zitten valt tie soms zomaar uit, ookal had ik de toetsblokering erop gezet.
Hij valt soms ook zomaar uit als ik aan heb belle ben, terwijl de batterij nog heel erg vol is

Het helpt wel als ik batterijonderhoud doe, maar dan na een week is het weer hetzelfde

Nja k hoop dat iemand me kan helpe
Oud 08-06-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:

Sorry voor de onduidelijkheid

K heb een Siemens M35i (nee niet van de postbank)
En z'n rare eigenschappen zijn: snel de batterij leeg, soms na een dag al (misschien vind je dit niet snel, maar eerst deed tie er veel langer mee) Als ik hem in m'n tas heb zitten valt tie soms zomaar uit, ookal had ik de toetsblokering erop gezet.
Hij valt soms ook zomaar uit als ik aan heb belle ben, terwijl de batterij nog heel erg vol is

Het helpt wel als ik batterijonderhoud doe, maar dan na een week is het weer hetzelfde

Nja k hoop dat iemand me kan helpe
Nieuwe batterij kopen. Want 1 dag stand-by is wel errug weinig. Hij hoort het namelijk maximaal 180 uur uit te kunnen houden.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef:

Kut te laat.

En nog bedankt he !

-Desecrator
Lol
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:10
Miracle
Miracle is offline
Errug grappig!
Maar weet niemand hoe ik kan testen of ik een nieuwe batterij moet kope of dat tie nog wel ff meekan

Kuzzz
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 10:24
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:
Errug grappig!
Maar weet niemand hoe ik kan testen of ik een nieuwe batterij moet kope of dat tie nog wel ff meekan

Kuzzz
pak een accu van een vriend(in) die ook een siemens heeft, en stop hem in de jouwe.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:05
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
dreen schreef:
Errug grappig!

Kuzzz
als hij uitvalt tijden het bellen als hij vol aangeeft is hij verrot.

overginds is een jaar een redelijk normale leeftijd voor een gsm accu.
Oud 17-06-2002, 20:45
Steefzz
Steefzz is offline
De klachten kunnen hoogsts waarschijnlijk nog van de keer komen dat je m heb meegewassen!!
Wij hebben een keer een klant in de winkel gehad (ik werk in een telcomzakie) en die had dezelfde klachten.
Opgestuurd voor reparatie en d'r kwam uit dat ie vochtscahde had. Terwijl hij m toen ook ongeveer een half jaar geleden in de was had meegewassen!!!
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:53
klootzak2001
klootzak2001 is offline
Citaat:
Steefzz schreef:
De klachten kunnen hoogsts waarschijnlijk nog van de keer komen dat je m heb meegewassen!!
Wij hebben een keer een klant in de winkel gehad (ik werk in een telcomzakie) en die had dezelfde klachten.
Opgestuurd voor reparatie en d'r kwam uit dat ie vochtscahde had. Terwijl hij m toen ook ongeveer een half jaar geleden in de was had meegewassen!!!
heb drie jaar daar gewerkt als een telefoon dat doet na een jaar is meestal de accu dood, tenzij het li-ion dan kan dat naders zijn (meestal ook niet maargoed.)
Wel leuk dat gefuk van klanten altijd:

neuh meneer ik heb er echt niks mee gedaan...

pak je even later een torix 6 en het slootwater loopt er nog uit, bij wijze van.

en ja ik heb het echt zo meegemaakt.
Oud 18-06-2002, 13:52
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
klootzak2001 schreef:

heb drie jaar daar gewerkt als een telefoon dat doet na een jaar is meestal de accu dood, tenzij het li-ion dan kan dat naders zijn (meestal ook niet maargoed.)
Wel leuk dat gefuk van klanten altijd:

neuh meneer ik heb er echt niks mee gedaan...

pak je even later een torix 6 en het slootwater loopt er nog uit, bij wijze van.

en ja ik heb het echt zo meegemaakt.
lol
naja kan toch dat iemand anders, buiten zijn weten om, dat ding in de sloot heeft laten flikkeren?
Met citaat reageren
Oud 18-06-2002, 15:31
Verwijderd
Citaat:
BendeBen schreef:

lol
naja kan toch dat iemand anders, buiten zijn weten om, dat ding in de sloot heeft laten flikkeren?
Och jah...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten