![]() |
|
Ik heb sinds gisteren een nieuwe computer en alles is inmiddels geïnstalleerd enzo. Ik heb alleen nog een probleem met m'n toetsenbord.
Als ik m'n computer aanzet dan blijft het lampje van de Numlock branden. Uitzetten gaat niet, op CapsLock drukken verandert niks en typen doet ie al helemaal niet. Als ik vervolgens naar Apparaatbeheer ga, dan zie ik bij het toetsenbord een geel uitroepteken staan. Ik klik op Installatie ongedaan maken en herstart m'n computer: dan ineens doet m'n toetsenbord het wel! Probleem is alleen dat iedere keer dat ik de computer herstart of uitzet, het probleem weer terugkomt. Iemand een idee hoe ik blijvend de instelling voor m'n toetsenbord goed kan houden?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En ja, heel leuk, zo'n eigen pc ![]() Ik ga btw een nieuw desktop (toetsenbord + muis) kopen, dus misschien heb ik dat probleem bij de nieuwe spullen niet (die werken tegenwoordig toch met USB ipv zo'n paars stekkertje?)
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Toetsenbord flipt TedEdFred | 6 | 19-07-2012 15:38 | |
Software & Hardware |
[PSP] GPS ontvanger, camera en IR toetsenbord TopDrop | 2 | 04-07-2007 20:09 | |
Software & Hardware |
[laptop] Toetsenbord Mariekje* | 2 | 26-01-2006 20:39 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Videodrivers? Verwijderd | 0 | 06-10-2004 14:27 | |
Games |
[Medal of Honor Allied Assault] mijn beeld wordt oranje en mn toetsenbord werkt niet Verwijderd | 17 | 19-11-2003 13:16 | |
Films, TV & Radio |
Friday 13th Darkest Angel | 29 | 16-06-2002 12:45 |