Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, ach gut, wat erg, who fucking cares.
||
![]() |
Citaat:
Zal wel vlaams zijn ofzo ![]() ![]() Maar op een forum doe ik er niet zoveel moeite voor hoor ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Je mocht hier maximaal 8 fouten in maken van de ongeveer 40-45 opgaven, als je meer fouten had moet je verplicht je Nederlands bijspijkeren, naast de studie en aan het eind van het jaar nogmaals een taaltoets maken. Ik had er gelukkig maar 5 fouten (het kan nog een beetje veranderen, het wordt 2 maal nagekeken namelijk). Het viel me op dat veel mensen (voorlopig) meer dan 8 fouten hadden. Maar om even ontopic te reageren, ik denk dat het goed is je lerares hiermee te confronteren (na afloop van een les bijvoorbeeld) en zeggen wat je ervan vindt. Ze kan er meer aandacht aan besteden aan haar spelling. Trouwens wat de toets betreft, trek niet te snel conclusies dat zij daadwerkelijk de toets zelf opgesteld heeft (tenzij ze dat gezegd heeft), leraren vinden het vaak leuk toetsen van andere leraren letterlijk te kopiëren. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik weet niet waar jij vandaan komt, maar daar hebben ze waarschijnlijk een flinke achterstand.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk aan: - computer programma (spaties waar ze niet horen) - Vincent's ogen (de allerergste; verengelste capriolen) - copie (c in plaats van k, zie ook helikopter, accoord e.d.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zeker als je 'enigste' en 'me naam' zegt. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Ok ik doe ook wel de lerarenopelding Nederlands dus het is ook wel logisch dat ze streng zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Eigenlijk heb ik nog nooit een totaal foutloze docent Nederlands gehad. In de vierde hadden wij een Brabantse die dat accent ook aannam in de klas en het verschil tussen die en wie nog niet kende. Daarbij kwam dat ze er een handje van had om zich te vergrijpen aan de meest domme contaminaties: optelefoneren ect. Ze wist niet eens wat een metonymia was... In de vijfde kreeg ik een van de beste docente Nederlands van onze school. Het enige foutje was overnieuw. En toen we haar daarop wezen was het van: "Mijn God, als ik dat maar niet ga opschrijven ergens." Daarna hebben we het haar ook nooit meer horen zeggen. Tegenwoordig heb ik een docente die ook wat probleempje heeft met de dan/als constructie. ![]() Maar volgens mij is het geen doen, om te eisen dat alle docenten Nederlands onveilbaar zijn. Het blijven mensen, al lijkt dat soms anders.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Leerkrachten en een string? lies_dm | 20 | 25-06-2010 15:14 | |
De Kantine |
Ja ok, maar wat staat er nou eigenlijk onder jouw CTRL-V? idontcare | 500 | 20-10-2005 13:56 | |
Algemene schoolzaken |
nieuw: het-brutaalste-wat-je-ooit- tegen-een-leraar-hebt-gezegd-topic hanneke~13 | 155 | 15-08-2004 14:48 | |
Algemene schoolzaken |
lol met leraren Verwijderd | 50 | 30-11-2003 20:00 | |
Algemene schoolzaken |
Waar zitten de leerkrachten en welke vakken geef je..? BELLEKE | 9 | 16-09-2003 06:47 | |
Algemene schoolzaken |
Relatie met Leerkracht angeluswoman | 18 | 23-01-2003 19:24 |