Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een relatie waar zij niet met de volle honderd procent achter staat? of Geen relatie, maar wel weten dat wat het was goed was en dat jullie er beiden van genoten hebben en er samen achter stonden. Dat het niet zo heeft mogen zijn uiteindelijk is dan jammer, maar wat jullie hadden zal altijd zo blijven. Ik persoonlijk zou, hoe moeilijk dat ook is en ik zeg dat ook eigenlijk alleen maar omdat ik de eerste situatie heb meegemaakt in mijn vorige relatie en zeker weet dat ik dat nooit meer wil, kiezen voor de tweede optie. |
![]() |
||
Citaat:
Het is vooral heel rot dat jij dit gevoel niet hebt. Je kunt er niets aan doen en dat moet je denk ik ook niet proberen. Geef haar de tijd, de ruimte - en als jullie echt uit elkaar gaan, probeer haar dan niets te verwijten. Soms heb je een bepaald gevoel, dat niet echt te verklaren is. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat zou ik in ieder geval niet doen. Stel haar een limiet, zodat je zelf ook weet waar je aan toe bent. |
![]() |
||
![]() |
Man je bent een slaaf van je eigen liefde voor haar. Je zou haar de tijd geven maar nu wil je haar vanavond al bellen. De enige manier denk ik waarop je een kansje maakt is door compleet te verdwijnen zodat ze je uberhaupt kan missen. Alle argumentatie en alle emoties ter wereld kunnen er niet voor zorgen dat zij dit gevoel kwijtraakt. Je moet haar sowieso veel meer tijd geven.
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ben het hier niet mee eens. Als een meisje twijfelt betekent het niet meteen dat ze haar interesse heeft verloren of dat ze hem minder leuk vindt. Ze vindt waarschijnlijk het idee van een relatie benauwend, of heeft even tijd voor zichzelf nodig. Zo was het bij mij tenminste, toen ik na ongeveer drie maanden begon te twijfelen. Ik was bang dat ik hem niet leuk genoeg vond, dat we niet bij elkaar pasten, dat ik geen relatie kon hebben. Hij trok zich niet zoveel aan van de twijfels, en zag wel in dat het vanzelf weer over zou gaan. En dat is het ook gegaan. We hebben nu zeven maand, en ik ben helemaal gek op hem. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien heb jij dit op deze manier ervaren, maar nu scheer je wel alle vrouwen over één kam (en maak je alle jongens bang dat als hun vriendin twijfelt het uit gaat en bij de meiden dat wanneer hun vriend twijfelt het wel goed komt, terwijl het in mijn ogen in beide gevallen beide kanten op kan). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
als mijn vriendin zou gaan twijffelen over de relatie, laat ik haar precies 2 dagen, heb ik dan geen zekerheid, maak ik het uit, want ik laat me niet aanhet lijntje houden, hoe moeilijk en pijnlijk dat ook is. Dat heb ik in 2 eerdere relaties al gedaan, en dat is me allerminst bevallen. Ik heb ook nog mijn eigenwaarde, en die word er niet beter door als ik aan het lijntje gehouden word.
Bij twijffel altijd nee. ![]() |
![]() |
|
![]() |
ok ik ben dus gisterenmiddag bij mijn vriendin langsgeweest omdat we nodig moesten praten, we zaten daar en we wisten allebei dat het niet goed zat maar we zijn niet echt praters dus veel kwam er niet uit, op den duur moest ze huilen omdat het haar allemaal zo spijt en ze houdt zo veel van me maar ze denkt dat ze te jong is om te beslissen of ze echt een lange relatie wil maar dat ze het ook niet kan voorstellen als ik er niet meer zou zijn, ze zegt dat ze het allemaal niet weet dus we zijn nu nog precies geen stap verder
ikzelf heb gezegt dat ze zo snel mogelijk een beslissing moet maken want ik blijf ook geen weken wachten op een ja of nee, ik heb al bij mezelf gedacht om het uit te maken en zei ook, maar toen we elkaar na die hele week zagen konden we dat allebei niet omdat we toch niet zonder elkaar kunnen, daarna hebben we gesext en toen ben ik naar huisgegaan omdat ik rijles had... ik weet echt niet wat te doen ![]() zondagavond ga ik weer terug naar mijn kamer en zie ik haar de hele week niet, ik heb geen zin om nog eens een hele week in de stress te zitten door dit, ik wil haar dus zondagmiddag zien en duidelijkheid, maar ik heb niet het idee dat ze dat voor haarzelf al heeft.. Laatst gewijzigd op 28-01-2006 om 10:47. |
![]() |
|
![]() |
Jij wil de waarhied niet zien, je wordt aan het lijntje gehouden, alleen zelfs dat zie je niet...
Domme aap.. ze weet het allang. Zoals alle lui die afgewezen worden luister jij de hele tijd naar een uitermate negatief verhaal en toch trek je een positieve conclusie. Jullie kunnen niet zonder elkaar? Nee inderdaad, daarom weet ze het ook allemaal niet meer. Jij kan alleen niet zonder haar. Ze houd niet van je..jezus kerel.. Dit klinkt misschien raar, maar vrouwen die van hun kerel houden willen ook echt graag bij die kerel zijn en weten dat ook helemaal zeker. Gek he? Kijk eens rustig naar het gedrag van je vriendin, en vraag jezelf af: is dit het gedrag van een meisje dat mij voor geen goud kwijt wil. Daar kan je vast wel een antwoord op verzinnen. En ik geloof ook wel dat het haar spijt..en dat ze je niet wil kwetsen, en dat si ook de reden waarom dit allemaal zo moeizaam gaat. Dat je met haar hebt gesext is heel erg dom want dat is gewoon een enorme dosis valse hoop. Je moet ook ophouden om te praten in zinnen als 'we zijn geen stap verder'. Jij hebt geen enkele invloed op dit proces..de bal ligt bij haar. Jij kan niks doen. Dat hoeft ook niet want ze weet toch wel dat je haar geweldig vind. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin twijfelt sjokem | 9 | 20-01-2011 12:00 | |
Liefde & Relatie |
Meisje vind me leuk heeft vriend en twijfelt. Kantine_3ehelft | 37 | 24-12-2009 16:20 | |
Liefde & Relatie |
Ze is het gevoel kwijt Starc | 106 | 14-06-2008 13:21 | |
Liefde & Relatie |
Help advies DR.Avalanche | 21 | 29-06-2004 11:23 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 | |
Liefde & Relatie |
probleempje Verwijderd | 8 | 16-07-2002 13:15 |