Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2002, 11:56
Oen
Oen is offline
We hebben thuis al een tijdje een stetje condooms liggen om ermee te oefenen. Dus ik denk probeer ik het eens, maar het ging heel slecht. Nu heb ik al ongeveer een stuk of 10 rubbertjes er doorheen gejaagd, (de laatste was trouwens van Durex, want ik had gehoopt dat dit beter zou gaan maar nee)
Nu is mijn grote probleem dat ik hem er niet omheen krijg, en als hij er eindelijk omheen zit hij gemakkelijk weer oprolt.
Maar misschien doe ik wel wat fout dus ik schrijf ff op wat ik doe.
Ik zorg eerst dat hij goed stijf is.
Dan haal ik de condoom uit het pakje en kijk in welke richting hij moet afrollen,
Dan pak ik het puntje vast, maar daar is het eerste probleem al, Ik kan er gewoon niet voor zorgen dat er geen lucht in het puntje blijft zitten, Er blijft altijd wel wat lucht achter.
Dan leg ik de "ring" op mijn eikel en probeer hem eroverheen te rollen maar op een of andere manier wil hij dit echt niet, hij wil gewoon niet over mijn eikel heen, Zou die dan misschien te dik zijn?
Als ik hem er met twee handen erover heen heb gelegt en er onder hand al heel veel lucht in het topje zit dan krijg ik hem ook niet verder afgerold, hij wilt steeds naar boven, en blijft dan net voor mijn eikel haken.
Als ik hem dan eindelijk heb afgerold is het al helemaal niet meer veilig.
Dus help me alstjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 11:58
birdy
birdy is offline
das een veel voorkomend probleem jah bij mij en mn vriend maar toch lukt het mijn vriend nou ik zal hem vragen te reageren.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 12:02
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
mja ken ut...als je hem er als een feesthoedje () op hebt gezet terwijl je het topje dichtgeknepenhebt rol hem dan wat af laat het topje los en knijp het condoom net onder je eikel vast en rol hem dan met je andere hand verder naar beneden of vraag aan je vriendin of ze hem met 2 vingers onder je eikel wil afklemmen.. dit zorgt ervoor dat hij neit weer terug naar boven oprolt overigens is het niet erg als j hem niet tot helenmaal beneden krijgt afgerolt..

oefening baart kunst maar het blijft een kutkarwei
Oud 06-06-2002, 13:22
Oen
Oen is offline
Maar zijn er ook niet verschillende maten in condooms??
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 13:45
je$u$ crust
je$u$ crust is offline
Citaat:
Oen schreef:
Maar zijn er ook niet verschillende maten in condooms??
ja maar wil je een andere dan de standaard condoom hebben dan moet je lul langer dan 20 cm zijn ofzow het is normaa dat het neit makkenlijk gaat zeker de eerste keren neit...
Oud 06-06-2002, 14:05
Verwijderd
Ik heb een lul langer dan 20cm en mijne is ook breder dan normaal, en het zit dus echt zwaar kut. het klemt en het wordt helemaal paars. Neuken daarmee is meer een hel terwijl het lekker hoort te zijn. Ik doe dus zonder condooms. Maar ze zijn er wel voor gtoe maten, alleen veeeeel duurder en heb ik er niet voor over.

Sweet rubber sexy, bijvoorbeeld

o.a. verkrijgbaar bij Rutger Stichting bij jou in buurt!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:45
The_Vampire
The_Vampire is offline
Condoom uithalen. een paar centimeter afrollen (niet over je penis) Dan je linker wijs -en ringvinger erin steken, zelfde met je rechter ring -en wijs vinger. Hem dan wa uitrekken en hem zo over je penis schuiven en terwijl met je duimen verder afrollen... Zorg ervoor dat je geen lange nagels hebt en dat hij niet scheurd.

Voila, dit is hoe ik het deed. (gebruik gene meer)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:51
Oen
Oen is offline
Citaat:
The_Vampire schreef:
Condoom uithalen. een paar centimeter afrollen (niet over je penis) Dan je linker wijs -en ringvinger erin steken, zelfde met je rechter ring -en wijs vinger. Hem dan wa uitrekken en hem zo over je penis schuiven en terwijl met je duimen verder afrollen... Zorg ervoor dat je geen lange nagels hebt en dat hij niet scheurd.

Voila, dit is hoe ik het deed. (gebruik gene meer)
Goed idee! Maar is dit wel veilig??
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 15:58
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
James_25cm_Bond schreef:
Ik doe dus zonder condooms.
Nadenken zit er zeker niet bij.

Weet je wel dat er soa's bij zitten waarbij je geen idee hebt dat je ze hebt omdat de symptomen er niet of nauwelijks zijn????!!!!

En weet je wel wat je je partner daarmee kunt aanrichten? Bv. onvruchtbaarheid/dood???????

Gatara
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:31
Tha Ice
Tha Ice is offline
Mja ik heb ook altijd te kleine condooms is nogal klote
En al frot ik hem er dan toch om dan wordt ie paars en is het gevoel totaal weg niet leuk
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:

Nadenken zit er zeker niet bij.

Weet je wel dat er soa's bij zitten waarbij je geen idee hebt dat je ze hebt omdat de symptomen er niet of nauwelijks zijn????!!!!

En weet je wel wat je je partner daarmee kunt aanrichten? Bv. onvruchtbaarheid/dood???????

Gatara
Ach, hij lult maar wat joh
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:25
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
Oen schreef:
nee! tenzij je het met extra sterke condooms doet...homo condooms bijvoorbeeld. een vriend van mij is ook nogal groot geschapen (zegt ie ) en die scheurde die dingen altijd door...hij koopt nu dus altijd homo condooms, gewoon als hetero.
(ben benieuwd wanneer de eerste zielige opmerking wordt gemaakt)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:35
Oen
Oen is offline
Citaat:
Kennedy schreef:

nee! tenzij je het met extra sterke condooms doet...homo condooms bijvoorbeeld. een vriend van mij is ook nogal groot geschapen (zegt ie ) en die scheurde die dingen altijd door...hij koopt nu dus altijd homo condooms, gewoon als hetero.
Maar met een normale condoom moet je dit dus niet doen?

En AUB geen zielige opmerkingen maken in mijn topic (net zoals in die van andere)
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 18:49
Wasaap
Wasaap is offline
bij mij zitten ze ook al erg strak. het probleem is vooral het afdoen bij mij. De buiten kant is dan ERG glibberig en het rubber zit strak om mijn lul en het zaad zit dus echt alleen in het topje. en omdat hij zo strak zit schuift hij er niet af. ik moet dan moeilijk gaan terug rollen en hopen dat alles erin blijft.
Oud 06-06-2002, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Kennedy schreef:

Homo condoom

Condooms voor anaal gebruik bedoel je zeker
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 22:36
Verwijderd
Uhm... nou ja... mijn partner hoeft niet bang te zijn dat ik haar wat aaandoe... zij is mijn eerste. Zij was alleen geen maagd meer, maar ze had zich laten testen en had niets, dus neem aan dat het ok is...
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 01:09
Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Wasaap schreef:
bij mij zitten ze ook al erg strak. het probleem is vooral het afdoen bij mij. De buiten kant is dan ERG glibberig en het rubber zit strak om mijn lul en het zaad zit dus echt alleen in het topje. en omdat hij zo strak zit schuift hij er niet af. ik moet dan moeilijk gaan terug rollen en hopen dat alles erin blijft.
Moet je niet wachten tot je penis weer slapt wordt?

Gatara
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 05:54
Kennedy
Kennedy is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:
Homo condoom
Condooms voor anaal gebruik bedoel je zeker
okee, is een wat vage uitdrukking van me. je snapt wat ik bedoel in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 07:45
M@TRIX
M@TRIX is offline
kweet nie waarom mar de manier die jij beschrijft gebruik ik ook....
bij mij werkt het prima.. marja soms zit er wel een beetje lucht in... zo'n ramp zal da tog nie zijn?!
Oud 07-06-2002, 07:54
Oen
Oen is offline
Ik ga dan maar eens de winkel leegkopen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 18:02
muckymouse
muckymouse is offline
*ziet allemaal oefenende jongetjes voor zich*
Oud 07-06-2002, 21:34
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
kweet nie waarom mar de manier die jij beschrijft gebruik ik ook....
bij mij werkt het prima.. marja soms zit er wel een beetje lucht in... zo'n ramp zal da tog nie zijn?!
hoezo gebruik jij die ook?nog nooit gebruikt volgens mij

maar ja in ieder geval me ex kreeg m ook nooit om en toen kreeg k n hekel aan die dingen t verpest de sfeer..en als je allebei zeker bent dat je niks hebt dan kan t best zonder is mijn mening..
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 22:23
luke skyfarter
luke skyfarter is offline
da topke op nen condoom,voor wa dient da?ik snij da der gewoon af,da zit altij in de weg
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 07:32
verbal-violence
verbal-violence is offline
www.condomerie.nl

zelf heb ik deze ,

zitten nog wel beetje strak maar ik ben happy geen andere gehad die wel passen

dit zijn btw de grootste van hotrubber hier heb je een url http://www.condomerie.nl/EHotRubber.html

succes
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 08:53
Günther
Günther is offline
Citaat:
luke skyfarter schreef:
da topke op nen condoom,voor wa dient da?ik snij da der gewoon af,da zit altij in de weg

[ontopic]
ik heb er nooit problemen mee, strak ok maar met beetje oefening geen probleem
[/ontopic]
Oud 08-06-2002, 09:04
sofie
sofie is offline
Hmm, myn vriend heeft hetzelfde probleem (we gebruiken alleen condooms als ik de pil ben vergeten)
Je kan als je het condoom uit de verpakking haalt, "de circel" uittrekken, waardoor hy wyder wordt en makkelyker om je penis te rollen is.
Of zoals al eerder beschreven was, met je vingers onder het condoom en dan afrollen, dit is ongeveer hetzelfde, want daardoor verwydt je het condoom ook
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 12:41
Verwijderd
Citaat:
black angel schreef:

[ontopic]
ik heb er nooit problemen mee, strak ok maar met beetje oefening geen probleem
[/ontopic]
Precies
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef:
Moet je niet wachten tot je penis weer slapt wordt?

Gatara
als uwe penis *ingesnoerd* zit, als daar zo'ne strakke rubber rond zit, dan kan da bloed er niemeer terug uitstromen, bijgevolg *wordt* ie gewoon niet slap, me dunkt... ik kan er naast zitten hoor
'k denk da maar, omda 'k in de week een reportage had gezien over seks bij mensen ouder dan zestig, en daar was ne mens, dieje zijne penis werd niet stijf genoeg, en dan hadden die zo'n speciaal ding da ge er moest over zetten, en dan zo ongeveer vacuum pompen, zodat al dat bloed eigenlijk *in* de penis werd *gezogen*. dan als ge dat instrument er terug afhaalde sprong er gelijk nen elastiek rond de penis dat het bloed er niet terug uitkon, zodat ie hard bleef. lijkt me hetzelfde principe, vandaar.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 08-06-2002, 16:13
The_Vampire
The_Vampire is offline
Citaat:
Oen schreef:

Je moet natuurlijk wel voorzichtig zijn. opletten voor te lange nagels enzo. En je raakt de top van het condoom niet aan. Als je er onderaan per ongeluk een scheurtje in maakt, gaat die scheur zich op de manier die ik zei, direct groter worden en zal je het wel zien. ik heb deze methode altijd gebruikt en heb nog geen soa's of kindjes
Met citaat reageren
Oud 30-11-2002, 15:24
~Golvend Badeendje~
~Golvend Badeendje~ is offline
Het lijkt me juist lulliger als het condoom een beetje om je piemel heen slobbert, terwijl hij optimaal stijf is.

BTW, wat die anderen zeggen, gewoon oefenen.
Oud 30-11-2002, 17:34
Rooske
Rooske is offline
Dat gebeurde bij mijn vriend in het begin ook.. maar hij probeerde t condoom net als jij af te rollen, terwijl hij m nu een stukje over de eikel heen 'tilt' en dan verder rolt.. wel oppassen met je nagels dus maar het gaat dan in ieder geval wel! Succes!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten