![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb een lul langer dan 20cm en mijne is ook breder dan normaal, en het zit dus echt zwaar kut. het klemt en het wordt helemaal paars. Neuken daarmee is meer een hel terwijl het lekker hoort te zijn. Ik doe dus zonder condooms. Maar ze zijn er wel voor gtoe maten, alleen veeeeel duurder en heb ik er niet voor over.
Sweet rubber sexy, bijvoorbeeld o.a. verkrijgbaar bij Rutger Stichting bij jou in buurt! |
![]() |
|
![]() |
Condoom uithalen. een paar centimeter afrollen (niet over je penis) Dan je linker wijs -en ringvinger erin steken, zelfde met je rechter ring -en wijs vinger. Hem dan wa uitrekken en hem zo over je penis schuiven en terwijl met je duimen verder afrollen... Zorg ervoor dat je geen lange nagels hebt en dat hij niet scheurd.
Voila, dit is hoe ik het deed. (gebruik gene meer) |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Weet je wel dat er soa's bij zitten waarbij je geen idee hebt dat je ze hebt omdat de symptomen er niet of nauwelijks zijn????!!!! En weet je wel wat je je partner daarmee kunt aanrichten? Bv. onvruchtbaarheid/dood??????? Gatara |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (ben benieuwd wanneer de eerste zielige opmerking wordt gemaakt) |
![]() |
||
Citaat:
En AUB geen zielige opmerkingen maken in mijn topic (net zoals in die van andere) |
![]() |
|
bij mij zitten ze ook al erg strak. het probleem is vooral het afdoen bij mij. De buiten kant is dan ERG glibberig en het rubber zit strak om mijn lul en het zaad zit dus echt alleen in het topje. en omdat hij zo strak zit schuift hij er niet af. ik moet dan moeilijk gaan terug rollen en hopen dat alles erin blijft.
||
Citaat:
![]() Gatara |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ja in ieder geval me ex kreeg m ook nooit om en toen kreeg k n hekel aan die dingen t verpest de sfeer..en als je allebei zeker bent dat je niks hebt dan kan t best zonder is mijn mening.. |
![]() |
|
www.condomerie.nl
zelf heb ik deze , zitten nog wel beetje strak maar ik ben happy ![]() ![]() dit zijn btw de grootste van hotrubber hier heb je een url http://www.condomerie.nl/EHotRubber.html succes ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, myn vriend heeft hetzelfde probleem (we gebruiken alleen condooms als ik de pil ben vergeten)
Je kan als je het condoom uit de verpakking haalt, "de circel" uittrekken, waardoor hy wyder wordt en makkelyker om je penis te rollen is. Of zoals al eerder beschreven was, met je vingers onder het condoom en dan afrollen, dit is ongeveer hetzelfde, want daardoor verwydt je het condoom ook ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
'k denk da maar, omda 'k in de week een reportage had gezien over seks bij mensen ouder dan zestig, en daar was ne mens, dieje zijne penis werd niet stijf genoeg, en dan hadden die zo'n speciaal ding da ge er moest over zetten, en dan zo ongeveer vacuum pompen, zodat al dat bloed eigenlijk *in* de penis werd *gezogen*. dan als ge dat instrument er terug afhaalde sprong er gelijk nen elastiek rond de penis dat het bloed er niet terug uitkon, zodat ie hard bleef. lijkt me hetzelfde principe, vandaar. *blue* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |