Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is bij mij meer dat als ik ergens zenuwachtig voor ben ofzo, dan krijg ik het benauwd, daardoor krijg ik een brok in m'n keel en dan denk ik meteen dat ik moet overgeven, waardoor ik het nog benauwder krijg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik bedoel; ik heb wel is over lopen geven op Rotterdam CS, midden op 't perron op klaarlichte dag. Maar ik heb die overgeef fobie niet opgelopen. Als ik ziek ben zal het me echt worst wezen wat anderen van me vinden? ![]() Waarom schaamt iemand zich om gezien te worden dat die overgeeft? |
![]() |
||
Citaat:
Poepen doe je toch ook alleen? ![]() En dat er voornamelijk vrouwen last van hebben klopt.
|
Verwijderd
|
Ik heb het ook.. door mijn angst voor overgeven heb ik ook een hyperventilatiesyndroom opgelopen.. Er is een website over de fobie voor kotsen: www.emetofobie.nl . Misschien heb je er wat aan
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dus gewoon eens flink kotsen. ![]() Ik geef ook liever niet over, het is een rotgevoel, maar ik ben er ook weer niet bang van.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Die site trouwens, www.emetofobie.nl ken ik ![]() ![]() Ik had trouwens niet verwacht dat er zoveel mensen last van hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat ik er misschien zo bang van geworden ben nadat ik eens amper adem kon halen bij het overgeven. En daarnaast is het wel zó verschrikkelijk smerig. En nu hou ik snel op met erover nadenken want dit werkt ook niet echt bevorderlijk ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ook met mijn eigen angst voor overgeven heb ik ervaren dat het best meevalt als het uiteindelijk gebeurd. Ik had al heel lang in lichte mate die angst, terwijl ik al tijden niet meer had moeten overgeven. En nu dat in korte tijd wel weer een aantal keer is gebeurd, heb ik ervaren dat het best meevalt en zelfs fijn kan zijn omdat je dan tenminste van de beroerde gevoel af bent. Ik vind die paar minuten voor het daadwerkelijke overgeven, als je je zo verschrikkelijk beroerd voelt, nu vervelender dan het overgeven zelf ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
vreemde angsten moon | 141 | 16-09-2008 18:19 | |
Psychologie |
Climacofobie en andere fobieën *oma* | 22 | 17-02-2008 16:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
overgeven kusj | 8 | 07-01-2005 14:54 | |
De Kantine |
Top Thrill Dragster, hoogste en snelste achtbaan v.d. wereld! Love_Fulfilled | 65 | 12-05-2004 14:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloedsmaak... Anne | 12 | 14-12-2002 17:10 | |
Lichaam & Gezondheid |
Paniekaanvallen/angsten voor overgeven/depressieviteit 5555555 | 4 | 09-12-2001 16:41 |