Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze het uitmaakt, is er altijd een kans dat-ie meteen met dat meisje het bed in duikt, maar dit is volgens mij niet iets dat ze moet meenemen in haar afweging. Op dit moment moet ze beslissen of ze de relatie nog de moeite waard vindt of niet. Wat er daarna gebeurt kan natuurlijk heel erg vervelend zijn, maar is hier niet essentieel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar of dit in jouw geval ook de beste keuze is, daar kun jij alleen zelf over oordelen. Of jij je relatie nog genoeg waard vindt om alle moeite erin te stoppen die nodig zal zijn om het vertrouwen en liefde weer te herstellen. |
![]() |
||
Citaat:
Verder weet ik niet wat je moet doen; persoonlijk zou ik het niet kunnen verkroppen. Maarja, het kan ook slijten... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Vertrouwen is voor mij echt het allerbelangrijkste in een relatie en hoeveel spijtbetuigingen er ook zouden komen daarna, het vertrouwen is gewoon weg. En voordat dat opnieuw is opgebouwd...de twijfel blijft en dat wil ik niet. Het zou prima kunnen dat het een eenmalige actie was en dat de ander er alles aan doet om je vertrouwen weer te winnen, maar met een constante twijfel, die er toch is, zou ik niet kunnen leven en ja, dan zou ik het dus uitmaken. Dit is mijn mening op het gebied van vreemdgaan, wat andere relationele vertrouwenskwesties betreft, waarin ikzelf niet direct pijn ben gedaan geef ik hem wel nog een kans, hoewel het dan ook wel een beetje knaagt. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'vreemdgaan' ST*R | 44 | 20-11-2005 16:23 | |
Liefde & Relatie |
Is jouw vriend/vriendin wel eens vreemdgegaan? suusch | 73 | 18-08-2004 15:17 | |
Liefde & Relatie |
Vreemdgaan op vakantie Co | 42 | 19-05-2004 23:08 | |
Liefde & Relatie |
zou jij het vertellen? wizzard | 51 | 14-08-2003 11:15 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgaan en vergeven.... vampire_esje | 2 | 07-02-2003 16:35 | |
Drugs & Alcohol |
Vreemdgaan onder invloed van drugs FeestVisje | 17 | 08-10-2002 16:26 |