Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() ![]() nu al allemaal??? Mijn zomervakantie is nog niet eens begonnen! Moet nog 2 weken in dit schooljaar!!! Maar als ik er één ga kopen wordt 't een simpele, maar wel één met zo'n ringbandje... khad dit jaar de yes en die heeft dat ook. is wel handig, ik laat hem namelijk altijd op de week zitten waarin ik op dat moment zit, dus khoef nooit te bladeren (wat ook niet meer lukt, want echt een super constructie is het nou ook weer niet) die loesje enz. vink allemaal wel leuk, maar die zijn zo groot! en zo veel komt er bij mij nooit in te staan.
|
k heb er nog geen, maar ben van plan een loesje te doen of een heeeeeeele saaie en die dan zelf op te vrolijken met Legato/Vicious/Vash/Knives/Wolfwood/andere anime lekkerijen op te vrolijken
![]()
||
Citaat:
![]() en nu op de univ delen ze der ook uit, moet wel ni, maar tis echt handig en je moet er geen zoeken, gewoon stikkertje van StuBru der op, fijn plaatje als bladwijzer en klar. handig formaat ook wel
|
Ik heb een loesje agenda gekocht, vraag me niet waarom. Ik denk om de kleurtjes, van de rest is als school weer begint toch niks meer te lezen. Ik wou eigenlijk powerpuffgirls agenda. Misschien ga ik die toch nog wel kopen.
|
Verwijderd
|
Heb er al een, had hem ook al nodig:
Linea Colori (heel erg onbekend en daardoor ook heel erg leuk/makkelijk/handig). Het is een dag agenda, dus per dag 1 pagina. Dat was een vereiste van me, tevens moesten er geen ukkelige foto's/plaatjes/teksten of reclame dingen in staan... Dat is niet het geval ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Neej, maar die tkmst agenda;s zijn opzich wel handig omdat e open dagen van al die hoge scholen en universiteiten er ook in staan, en alle vakanties en examenweken ook.
||
Citaat:
Nou ik heb er nog geen... ik ga denk ik over een weekje ofzo wel's naar de stad om te kijken. Tis wel vroeg dit jaar zeg : die agenda's !!!
|
![]() |
ik heb geen merk agenda, de voorkant heeft allemaal streepjes in verschillende kleuren vond hem vrolijk, en van binnen is ie helemaal wit met een paar lijntjes en datums erbij, heb zelf ff een aantal plaatjes er in geplakt, je moet toch wat te zien hebben in zo'n saai lesuur!!!!
groetjes xxx
|
Verwijderd
|
ik heb voor de verandering maar us vroeg een agenda gekocht...normaal pas in de laatste week voor school ofzo...nu duss ff xtreem vroeg mja. ik heb een weps agenda!! hijs echt supergaaf!! met een getekende weps (eeh wesp) op de voorkant met allemaal van die laat maar zeggen baby tekeningetjes (maar dan getekent door een volwassen (??) iemand....
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Agenda Verwijderd | 16 | 12-07-2010 16:27 | |
Algemene schoolzaken |