Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-02-2007, 21:45
Dzjun
Dzjun is offline
Er zullen vast wel meer topics over zijn maar ik hoop dat jullie kunnen helpen. Een aantal zullen waarschijnlijk denken dat ik gek ben of overdrijf maar ik meen het echt.
Mijn vriend is anderhalve week op vakantie, hij is net 3 dagen weg en ik mis hem echt ontzettend. Zelfs zo erg dat ik 's nachts niet kan slapen, of nachtmerries heb (over dat hij iets breekt ofzo op vakantie of door een lawine bedolven wordt).. Overdag zit ik echt elke minuut aan hem te denken. Zelfs films kijken lukt niet want ik zit er gewoon niet bij met mn hoofd.
Heeft iemand enig idee hoe ik die anderhalve week kan relativeren en minder aan hem moet denken want ik word echt gek zo!
En nogmaals, ik overdrijf echt niet maar ik word echt gek hiervan, ben erg gehecht aan mijn nachtrust maar dat lukt zo niet. En mijn studie overdag ook niet.
Oud 05-02-2007, 21:46
stout!
stout! is offline
Sporten! Je helemaal kapot zweten wil nog weleens helpen als je maar blijft malen.
Oud 05-02-2007, 21:47
Dzjun
Dzjun is offline
Ik ga morgen zwemmen. Veel sporten kan ik niet want heb een knieblessure. En tsja, je kunt moeilijk de hele dag sporten. Maar in ieder geval bedankt voor de tip!
Oud 06-02-2007, 00:51
EggeD
EggeD is offline
verdrink niet in gedachten vandaag he
Oud 06-02-2007, 03:04
bamiPoep
bamiPoep is offline
denk gewoon dat ie dood is en verkracht ook.

des te leuker is het als ie weer voor je staat.

Oud 06-02-2007, 05:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Dzjun schreef op 05-02-2007 @ 22:45 :
Heeft iemand enig idee hoe ik die anderhalve week kan relativeren en minder aan hem moet denken want ik word echt gek zo!
Denk er aan dat je hem over anderhalve week weer in zijn armen kan vliegen (om te relativeren: als het uit is kan dat niet meer en voel je je nog veeel kutter )

Zoek afleiding! Ga naar school, maak huiswerk, spreek af met vriendinnen, kijk leuke films, doe wat je leuk vindt (hobbies)

Als hij nu al anderhalve week weg is, laat staan dat hij langer weg is, of als jij langer weg bent...
Oud 06-02-2007, 08:14
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-02-2007 @ 06:24 :
Als hij nu al anderhalve week weg is, laat staan dat hij langer weg is, of als jij langer weg bent...
Dat dacht ik dus ook al ja... Vannacht gelukkig iets beter geslapen, maar dat kwam waarschijnlijk gewoon omdat ik zoooo moe was na 3 nachten nauwelijks slapen dat ik wel moest slapen ...
Oud 06-02-2007, 09:20
Myuki
Myuki is offline
meisje toch
Oud 06-02-2007, 10:52
elledc
elledc is offline
dat is wel heel erg
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 11:15
Verwijderd
Anderhalve week?

meid!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 12:11
Orpheo
Orpheo is offline
ik ga al flippen als ik haar een week niet kan/mag zien. en dan hebben we dus echt per dag paar uur msn en 15-20 smsjes. (meer niet, anders ontploft mn smsbundel ) dus ik snap precies hoe de t.s. zich voelt .wat je moet doen is gewoon '' iets ' om je af te leiden. al is t hardlopen naar de zee en terug. (ervan uitgaande dat dat voor de t.s. kan )
Oud 06-02-2007, 12:15
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
De TS moet zichzelf gewoon niet zo aanstellen. Anderhalve week is helemaal niks, nou heb je even lekker wat tijd voor jezelf.

Het is niet alsof hij naar het Oost-front toe moet ofzo...
Oud 06-02-2007, 12:30
Smokin'
Smokin' is offline
Zoiets belachelijks heb ik zelden gehoord. Ik vraag me af of die kerel niet gewoon gevlucht is naar het buitenland om zijn vriendin te ontlopen. Hoe erg moet zij hem normaal gesproken wel niet op de nek zitten als dergelijke waanzin uitbreekt bij anderhalve week vakantie.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 12:52
Jooo
Jooo is offline
Citaat:
Smokin' schreef op 06-02-2007 @ 13:30 :
Zoiets belachelijks heb ik zelden gehoord. Ik vraag me af of die kerel niet gewoon gevlucht is naar het buitenland om zijn vriendin te ontlopen. Hoe erg moet zij hem normaal gesproken wel niet op de nek zitten als dergelijke waanzin uitbreekt bij anderhalve week vakantie.
Het valt mij op dat jij iedereen in elk topic af zit te zeiken...
Als dat meisje nou zoveel van haar vriend houdt en hem zo erg mist, dat kan toch, misschien ben jij gewoon zo een levenlose nerd die geen idee heeft hoe zoiets kan voelen... Laat dat meisje lekker in haar waarde, kan me namelijk heel goed voorstellen hoe zoiets voelt als je zo gek op iemand bent...
Oud 06-02-2007, 14:21
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Jooo schreef op 06-02-2007 @ 13:52 :
Als dat meisje nou zoveel van haar vriend houdt en hem zo erg mist, dat kan toch, misschien ben jij gewoon zo een levenlose nerd die geen idee heeft hoe zoiets kan voelen... Laat dat meisje lekker in haar waarde, kan me namelijk heel goed voorstellen hoe zoiets voelt als je zo gek op iemand bent...
Ja, maar dit meisje heeft het té extreem! Dat is niet normaal en brengt alleen maar narigheid met zich mee
Oud 06-02-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 06-02-2007 @ 13:30 :
Dit dus. :')
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 14:47
Verwijderd
Kom op zeg, niet kunnen slapen en niets normaals kunnen doen is echt niet gezond.. je ziet hem toch wel vaker een dag/paar dagen niet mag ik hopen..
Hoe lang zijn jullie samen eigelijk?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 14:47
Crimson
Crimson is offline
Ik kan het me best voorstellen hoor, ik ben sinds ik met mijn vriend samen ben 4x op vakantie geweest (10 maanden) en we missen elkaar echt wel erg hoor! Dit heeft echt niet alleen te maken met het feit dat je elkaar zo lang niet ziet, maar ook dat er soms een hele oceaan tussen zit.

Tip voor ts: dingen doen die je normaal minder doet, meer sporten, ga een cake bakken, winkelen met vriendinnen, etc.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 14:52
Yana
Yana is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 06-02-2007 @ 15:21 :
Ja, maar dit meisje heeft het té extreem! Dat is niet normaal en brengt alleen maar narigheid met zich mee
Dat weet ze waarschijnlijk zelf ook, daarom post ze ook hier. Aan reacties als "meisje toch" en andere nutteloze posts heeft ze dan ook niets.

@TS: 1.5 week is zo voorbij als je hem volplant, zorgt dat je zelf ook leuke dingen doet. Probeer een beetje onafhankelijkheid te ontwikkelen. De eerste dagen zijn meestal moeilijker dan de laatste paar dagen.

Laatst gewijzigd op 06-02-2007 om 15:01.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 14:56
Lilything
Lilything is offline
Culturele dingen helpen vaak goed, bijvoorbeeld musical of cabaret. Verder helpt het om iets te maken voor je vriend voor als hij terug komt (fotoboek whatever).

En bestaat normaal je hele dag uit met je vriend doorbrengen ofzo? Dan is het op zich nu wel goed dat je een 'waarschuwing' krijgt, want dat is natuurlijk absoluut niet handig om te doen.
Oud 06-02-2007, 16:21
Verwijderd
Erg missen, okee, maar zo erg dat je niet meer functioneert, dat is niet normaal als hij gewoon na anderhalve week terug is. Zou gewoon je gedachten verzetten met allerlei activiteiten en desnoods een hoop spannende films/boeken. Hoe meer leuke dingen je doet, hoe sneller de tijd gaat, en hoe sneller hij weer terug is.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 17:45
Verwijderd
boek een ticket zijn kant op

ga eens even relativeren alsjeblieft
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 17:50
adon1s
adon1s is offline
Je hele kut aan stront vingeren wil ook welis helpen.
Oud 06-02-2007, 17:53
Luna
Luna is offline
dit gaat echt veel te ver.
ik zou naar de psycholoog gaan.
Oud 06-02-2007, 18:42
Verwijderd
Ik had t ook best wel moeilijk toen ik m niet kon zien voor 3.5 week .

Iig. Dat heb ik 'overleefd' door veel, heel erg veel, andere dingen te doen. Als ik mezelf maar de hele dag bezig hield, dan dacht ik niet aan hem en dan was ik 's avonds zo moe dat ik vanzelf wel in slaap viel.

Wat best wel gek is, want exen van me kon ik makkelijk 3 weken niet zien. Nouja. Ik geef teveel om deze .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2007, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 06-02-2007 @ 19:42 :
Ik had t ook best wel moeilijk toen ik m niet kon zien voor 3.5 week .

Iig. Dat heb ik 'overleefd' door veel, heel erg veel, andere dingen te doen. Als ik mezelf maar de hele dag bezig hield, dan dacht ik niet aan hem en dan was ik 's avonds zo moe dat ik vanzelf wel in slaap viel.

Wat best wel gek is, want exen van me kon ik makkelijk 3 weken niet zien. Nouja. Ik geef teveel om deze .
Nou ja, kijk, toen ik vriendlief een maand niet zag vanwege vakanties, heb ik 'm ook behoorlijk gemist - maar niet dat ik er niet van kon slapen of dat ik niks leuks kon doen zonder aan hem te denken. Voornamelijk als ik 's avonds in bed lag, dacht ik aan hem. Maar ik vond het niet heel erg; het was voornamelijk denken dat ik zin had om 'm weer te zien, dat is geen onplezierig missen. En ik denk dat het niet bepaald handig is om iemand onplezierig te missen in zo'n doodnormale en helemaal-niet-lange situatie...
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 20:34
Flip!
Flip! is offline
Waarom altijd van die sarcastische kut reacties. Reageer dan gewoon niet of relativeer zelf.
Oud 06-02-2007, 20:44
Verwijderd
De grootste fout die je kunt maken is je daar teveel mee bezig houden.

Je moet niet denken "ik wil nu slapen", maar gewoon naar bed gaan. Je kunt ook proberen aan iets fijns te denken, bijv dat je iets leuks met hem gaat doen of dat je hem weer zal zien. Voordat je het weet, word je de volgende ochtend weer wakker

Probeer voor je studie dingen in zo klein mogelijke hapjes op te delen. Als je bijvoorbeeld een hoofdstuk moet leren, ga er dan per paragraaf of onderwerp doorheen. Dan krijg je sneller het gevoel dat het opschiet en dat motiveert je ook weer om langer door te gaan ermee.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 22:05
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Jooo schreef op 06-02-2007 @ 13:52 :
Zoals waar?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2007, 22:09
Bloem
Bloem is offline
Bespreek dat even verder per PM alsjeblieftdankjewel.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten