Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2007, 23:23
Antoni
Antoni is offline
Sinds september vorige jaar ben ik langzaamaan bevriend geraakt met een bepaald meisje uit mijn klas. We kwamen er al snel achter dat we veel gemeen hebben: onze interesses, onze meningen, onze kijk op het leven enzovoort. Kortom, een goede basis voor een leuke vriendschap. Ze heeft al meer dan twee jaar een vriendje, waar ze erg gelukkig mee is. Ze heeft het vaak over hem en als ze ergens mee zit op liefdesgebied dan vertrouwt ze dat mij toe. We zijn maatjes die elkaar enorm vertrouwen en steunen.

Sinds kort (anderhalve maand ongeveer) merk ik echter dat er iets verandert tussen ons. Ik vermoed dat ze meer voor mij gaat voelen dan normaal is in een vriendschap. Ze wil me om de haverklap knuffelen, zegt uit het niets dat ze me lief vindt, hardop fantaseert over hoe ik zou zoenen (en meer...). Laatst ging ze overdreven duidelijk dicht tegen me aanzitten in de bus en meer van dat soort dingen. Ook zegt ze dingen zoals dat het misschien ooit iets wordt tussen ons, als het uit is met 'r vriend en dat ze een 'zwak voor me heeft'. Laatst op MSN zei ze tegen mij dat ze iets voelt tussen ons, wat ze maar moeilijk kon beschrijven. Ze noemde het een band en uiteindelijk maar 'close friends'. Toch vind ik ons iets te 'close' worden voor 'friends'... En dit is slechts een greep uit de vele flirts en toespelingen.
Nu is het zo dat ik haar best leuk ben gaan vinden en wellicht wel actie zou ondernemen als ze vrijgezel geweest zou zijn. Zij weet wat ik voor haar voel. En dit gevoel is mede veroorzaakt door haar gedrag naar mij.

Het probleem is dat ik niet weet hoe serieus ik dit soort dingen moet nemen. En als goede vriend vind ik ook dat ik haar enigszins zou moeten remmen als ze te ver gaat... Ze heeft immers een vriend.
Vinden jullie dat bovenstaande gedrag te ver gaat voor een vriendschap? (En waar ligt de grens?)
Wat zou jij er van vinden als jouw lief zich zo zou gedragen als zij?
Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?
En hoe kan ik er voor zorgen dat ik meer duidelijkheid krijg?
Oud 05-08-2007, 23:37
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Antoni schreef op 06-08-2007 @ 00:23 :
En hoe kan ik er voor zorgen dat ik meer duidelijkheid krijg? [/B]
Dat lijkt me duidelijk: praten. Anders kom je er echt niet achter.

Mij lijkt het dat ze je inderdaad wel interessanter vindt dan een 'gewone' vriend. Maar wat dat verder voor consequenties heeft ligt er nogal aan hoe haar relatie met haar vriend is. Als die verder goed is, is het voor haar vervelend dat er iemand is waar ze ook wel wat voor voelt en voor jou omdat ze zo doet maar jij er verder niks mee kan. In dat geval zou je er waarschijnlijk wel goed aan doen met haar te praten en duidelijk te maken dat je liever hebt dat ze het wat minder doet.
Als die relatie niet zo goed is, is het waarschijnlijk een kwestie van tijd voor het uit gaat en dan kun jij eventueel 'je move' maken

Dus als je echt iets meer wilt weten moet je praten, hoe lastig het ook is.
Oud 05-08-2007, 23:45
Verwijderd
Uuuuuuh?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2007, 23:51
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
Katje schreef op 06-08-2007 @ 00:45 :
Uuuuuuh?
Yup. Dat was een ander meisje. Ik tref altijd zulke meiden... 't Is een vloek. Maar dit geval is wel anders dan dat met haar. Deze meid is echt veel aanhankelijker, fysieker en flirteriger bezig dan de ander. Deze vind ik eerlijk gezegd iets te ver gaan, de ander was een stuk milder. Dat sluimerde heel erg in tegenstelling van dat het er nu dik bovenop lijkt te liggen en ik me een beetje zorgen maak. Nu moet je niet denken dat ik overal meer achter zoek, want dat is echt helemaal niet zo. Ik heb best veel vrouwelijke vrienden waar ik allemaal prima mee kan opschieten en verder niks achter zoek. Ik heb hierboven dan ook bewust vooral feiten genoemd voor de objectiviteit.
Oud 05-08-2007, 23:52
Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Antoni schreef op 06-08-2007 @ 00:23 :
Het probleem is dat ik niet weet hoe serieus ik dit soort dingen moet nemen. En als goede vriend vind ik ook dat ik haar enigszins zou moeten remmen als ze te ver gaat... Ze heeft immers een vriend.
Vinden jullie dat bovenstaande gedrag te ver gaat voor een vriendschap? (En waar ligt de grens?)
Je mag er wel van uit gaan dat je haar serieus mag nemen, maar veel meisjes zijn er veel te goed in om hun gevoelens uit te vergroten en te dramatiseren. Van een mug maken ze een olifant terwijl ze zelf eigenlijk goed genoeg beseffen dat er maar weinig aan de hand is.

Of haar gedrag te ver gaat? Tuurlijk niet. Dit is waarschijnlijk haar manier om een zekere mate van affectie te tonen, maar het hoeft niet meer te betekenen. Fantaseren over kussen lijkt me ook heel onschuldig. Het blijft een fantasietje, he. Ga er maar van uit dat mensen over veel meer dingen fantaseren dan dat.

Ook al zijn er heel veel flirts en heel veel toespelingen, het lijkt me allemaal nogal onschuldig. En een manier waarop zij met 'close friends' omgaat. Leer er maar mee leven, want zolang ze haar vriendje heeft zal er niks meer gebeuren. Ze geeft je een vinger; je wil een arm. Dat werkt niet.

Citaat:
Niet, of afwachten. Ga er maar niet te gemakkelijk van uit dat ze zelf weet wat ze wil. Ook al is ze de slechte kanten van haar vriendje ontzettend beu, dat maakt niet dat ze minder aangetrokken is door zijn positieve kanten. Dat maakt ook niet dat ze haar hele laatste twee jaar wil opgeven voor een fling met een 'close friend'.

En geniet van de voordelen van jouw positie. Een relatie brengt heel wat leuke dingen maar ook een hele hoop [i]merde[/]. Jullie hebben geen afgunst, jaloezie, relatieprobleempjes en al die shit want jullie zijn helemaal niet exclusief voor elkaar. Kan verwarrend zijn, maar leer er mee leven.
Oud 05-08-2007, 23:57
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 06-08-2007 @ 00:37 :
Dat lijkt me duidelijk: praten. Anders kom je er echt niet achter.

Mij lijkt het dat ze je inderdaad wel interessanter vindt dan een 'gewone' vriend. Maar wat dat verder voor consequenties heeft ligt er nogal aan hoe haar relatie met haar vriend is. Als die verder goed is, is het voor haar vervelend dat er iemand is waar ze ook wel wat voor voelt en voor jou omdat ze zo doet maar jij er verder niks mee kan. In dat geval zou je er waarschijnlijk wel goed aan doen met haar te praten en duidelijk te maken dat je liever hebt dat ze het wat minder doet.
Als die relatie niet zo goed is, is het waarschijnlijk een kwestie van tijd voor het uit gaat en dan kun jij eventueel 'je move' maken

Dus als je echt iets meer wilt weten moet je praten, hoe lastig het ook is.
Voor zo ver ik weet is de relatie met haar vriend helemaal oké. Ik zal er toch 's met 'r over praten. Niet te ernstig, want dat is zo'n domper als het slechts speelsheid is.
Ik betrap me er soms op dat ik hoop dat het uit gaat tussen haar en haar vriend. Dat vind ik best lullig.
Bedankt voor je advies.

Citaat:
Al Murphy schreef op 06-08-2007 @ 00:52 :
Je mag er wel van uit gaan dat je haar serieus mag nemen, maar veel meisjes zijn er veel te goed in om hun gevoelens uit te vergroten en te dramatiseren. Van een mug maken ze een olifant terwijl ze zelf eigenlijk goed genoeg beseffen dat er maar weinig aan de hand is.

Of haar gedrag te ver gaat? Tuurlijk niet. Dit is waarschijnlijk haar manier om een zekere mate van affectie te tonen, maar het hoeft niet meer te betekenen. Fantaseren over kussen lijkt me ook heel onschuldig. Het blijft een fantasietje, he. Ga er maar van uit dat mensen over veel meer dingen fantaseren dan dat.

Ook al zijn er heel veel flirts en heel veel toespelingen, het lijkt me allemaal nogal onschuldig. En een manier waarop zij met 'close friends' omgaat. Leer er maar mee leven, want zolang ze haar vriendje heeft zal er niks meer gebeuren. Ze geeft je een vinger; je wil een arm. Dat werkt niet.

Niet, of afwachten. Ga er maar niet te gemakkelijk van uit dat ze zelf weet wat ze wil. Ook al is ze de slechte kanten van haar vriendje ontzettend beu, dat maakt niet dat ze minder aangetrokken is door zijn positieve kanten. Dat maakt ook niet dat ze haar hele laatste twee jaar wil opgeven voor een fling met een 'close friend'.

En geniet van de voordelen van jouw positie. Een relatie brengt heel wat leuke dingen maar ook een hele hoop [i]merde[/]. Jullie hebben geen afgunst, jaloezie, relatieprobleempjes en al die shit want jullie zijn helemaal niet exclusief voor elkaar. Kan verwarrend zijn, maar leer er mee leven.
Tja, wellicht is het een storm in een glas water en overdrijft ze inderdaad haar gevoel een beetje om te benadrukken dat ze me graag mag. En ja, dat mensen fantaseren is logisch, maar dat zij het ook echt uitspreekt vind ik toch wat anders.

Laatst gewijzigd op 06-08-2007 om 00:00.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 00:25
Ireth69
Ireth69 is offline
Ik ga de vragen die je stelde even op volgorde beantwoorden, met mijn visies .

- Ja ik vind dat dit te ver gaat. Ze geeft overduidelijk aan dat ze meer voor je voelt dan puur vriendschap, en dat behoort niet meer tot een vriendschappelijk niveau vind ik. De grens ligt bij gewoon knuffelen enzo, maar hardop vertellen/fantaseren over hoe ze je zou zoenen bijvoorbeeld gaat veel verder dan vriendschap en daar ligt al sowieso de grens lijkt mij. Ook haar toespelingen en flirts etc.

- Ik zou het niet tof vinden. Maar ik kan dat alleen weten als hij/zij me dat vertelt. Ik zou haar vragen ermee op te houden en als hij/zij dat niet wilt, eisen dat er duidelijkheid gecreeerd wordt over wat hij/zij nou precies voor wie voelt.

- Ik zou haar vertellen dat je hier mee zit, en haar om duidelijkheid vragen. Ik zou haar vragen om goed na te gaan denken over wat ze nou precies voor wie voelt. Het kan natuurlijk niet zo door gaan en het is niet fair als ze uiteindelijk 'actie' onderneemt bij jou terwijl ze nog iets met d'r vriend heeft. Voorkom dit door om duidelijkheid te vragen.

- Door om duidelijkheid te vragen. Jij hebt hartstikke recht op duidelijkheid. Let wel op: ik heb persoonlijk ervaren dat een relatie na zo'n goede en lange vriendschap toch wel risico's met zich meebrengt. Als het uitgaat, is meestal je hele vriendschap naar de klote.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 00:31
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
Ireth69 schreef op 06-08-2007 @ 01:25 :
Ik ga de vragen die je stelde even op volgorde beantwoorden, met mijn visies .

- Ja ik vind dat dit te ver gaat. Ze geeft overduidelijk aan dat ze meer voor je voelt dan puur vriendschap, en dat behoort niet meer tot een vriendschappelijk niveau vind ik. De grens ligt bij gewoon knuffelen enzo, maar hardop vertellen/fantaseren over hoe ze je zou zoenen bijvoorbeeld gaat veel verder dan vriendschap en daar ligt al sowieso de grens lijkt mij. Ook haar toespelingen en flirts etc.
Zo te zien ben ik niet de enige die zo 'preuts' is. Soms ben ik bang dat mijn mening wat overdreven is en dat ik te principieel ben. Fijn om te zien dat er meer mensen denken als ik.

Citaat:
- Ik zou het niet tof vinden. Maar ik kan dat alleen weten als hij/zij me dat vertelt. Ik zou haar vragen ermee op te houden en als hij/zij dat niet wilt, eisen dat er duidelijkheid gecreeerd wordt over wat hij/zij nou precies voor wie voelt.
Ja, duidelijkheid is het belangrijkst in een relatie... welke soort relatie dan ook. Ik zou het ook niet zo makkelijk pikken als ik een vriendin had die zo deed.

Citaat:
- Ik zou haar vertellen dat je hier mee zit, en haar om duidelijkheid vragen. Ik zou haar vragen om goed na te gaan denken over wat ze nou precies voor wie voelt. Het kan natuurlijk niet zo door gaan en het is niet fair als ze uiteindelijk 'actie' onderneemt bij jou terwijl ze nog iets met d'r vriend heeft. Voorkom dit door om duidelijkheid te vragen.

- Door om duidelijkheid te vragen. Jij hebt hartstikke recht op duidelijkheid. Let wel op: ik heb persoonlijk ervaren dat een relatie na zo'n goede en lange vriendschap toch wel risico's met zich meebrengt. Als het uitgaat, is meestal je hele vriendschap naar de klote.
't Antwoord is altijd zo simpel he: gewoon gaan praten. Maar ik ben bang haar in verlegenheid te brengen of dat ik het te serieus neem. Ik zie het niet echt zitten om dit onderwerp aan te kaarten, terwijl de flirts altijd zo luchtig en wellicht alleen speels bedoeld zijn.
Oud 06-08-2007, 09:22
Smokin'
Smokin' is offline
Als je erover gaat praten blaas je alles op met een grote bom. Want antoni, ze vond je juist een leuke vent omdat ze het leuk met je heeft en omdat je niet over je liefdesgevoelens of die van haar praat. Zou je gaan praten dan breng je haar idd in verlegenheid. Duidelijkheid geeft ze je ook echt wel als ze die wil geven.. bedenk evenwel dat ze het alleen uit gaat maken met haar vriend als die het voor zichzelf verprutst, jij hebt daar maar weinig invloed op.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 12:13
Ireth69
Ireth69 is offline
Maar ik denk dat het juist goed is om erover te praten. In een vriendschap vertel je elkaar toch ook hoe je je voelt? Ik denk dat het beter is als je eerlijk aangeeft dat je bij dit alles wat er nu gebeurd is, niet weet wat je moet denken.
En praten kan zoiets oplossen. Vertel haar wat je voelt en hoe je erover denkt, vraag haar wat zij voelt en hoe zij erover denkt. Het is belangrijk om hierover te praten met elkaar vind ik, als je het voor jezelf houdt en er je mond niet over los doet, dan heb je kans dat het alleen maar verergert of een keer misgaat.
Dat zou zonde zijn van de vriendschap. Ik heb dit ook een keer meegemaakt, en het is lastiger als je er niet over praat en het z'n gang laat gaan. Uiteindelijk kwamen er bij mij alleen maar irritaties door en liep het gruwelijk fout.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 16:57
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
Ireth69 schreef op 06-08-2007 @ 13:13 :
Maar ik denk dat het juist goed is om erover te praten. In een vriendschap vertel je elkaar toch ook hoe je je voelt?
Dat is het ideaalbeeld inderdaad
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 06-08-2007 @ 10:22 :
Als je erover gaat praten blaas je alles op met een grote bom. Want antoni, ze vond je juist een leuke vent omdat ze het leuk met je heeft en omdat je niet over je liefdesgevoelens of die van haar praat. Zou je gaan praten dan breng je haar idd in verlegenheid. Duidelijkheid geeft ze je ook echt wel als ze die wil geven.. bedenk evenwel dat ze het alleen uit gaat maken met haar vriend als die het voor zichzelf verprutst, jij hebt daar maar weinig invloed op.
qft

2 opties

doorgaan op deze voet

of het afkappen

iig niet alles op tafel leggen, daar verspeel je je (eventuele) kansen mee
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 17:26
Antoni
Antoni is offline
Bedankt voor jullie kijk hierop en de adviezen.

Zoals Smokin' het beschrijft, zo denk ik er zelf nu ook over. Ik moet je wel even corrigeren:
Citaat:
ze vond je juist een leuke vent omdat ze het leuk met je heeft en omdat je niet over je liefdesgevoelens of die van haar praat.
Daar hebben we het dus wel soms over. Ze heeft me zelfs gevraagd of ik iets met haar zou nemen als ze interesse in me had en vrijgezel zou zijn. Dat was via WLM, dus dan kan je al helemaal niet goed peilen welke gedachte daar precies achter zit. Ik heb het maar in het midden gelaten en er een beetje omheen gedraaid, om onze vriendschap niet onder druk te zetten. Zij zei dat die stap heel moeilijk zou zijn en dat ze het best vreemd zou vinden iets met mij te hebben, maar het best zou kunnen.
Oud 06-08-2007, 21:39
Briseïs
Briseïs is offline
Het ligt er maar net aan wat jij precies wilt. Als je vind dat het zo niet verder kan en/of als je écht duidelijkheid wilt, dan kun je niet anders dan praten.
Als je het wel best vind zo dan zou ik dat idd niet doen.
Oud 06-08-2007, 23:37
Southtown
Southtown is offline
Dat meisje is heel onverantwoordelijk bezig, zoals ik het zie. Ze speelt met jouw gevoelens én met haar relatie. Ze houdt je aan de leidraad en hoeft er maar aan te trekken en je reageert erop (zoals wanneer ze luidop fanaseert over hoe jij zou kussen en jij die dan met verwarring en mogelijk frustraties achterblijft).
Ze kan haar relatie met haar huidige vriend niet menen en zeker niet een relatie met jou. Trouwens, zou jij iemand willen die, achter je rug, met andere jongens zit te rommelen en flirten?
Als je duidelijkheid wil moet je dat gewoon op de man af vragen, maar verwacht geen eerlijk of zinnig antwoord. Maar als ik jou was zou ik haar laten voor wat ze is en beter kandidates zoeken.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 11:20
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
Charlesworth999 schreef op 07-08-2007 @ 00:37 :
Dat meisje is heel onverantwoordelijk bezig, zoals ik het zie. Ze speelt met jouw gevoelens én met haar relatie. Ze houdt je aan de leidraad en hoeft er maar aan te trekken en je reageert erop (zoals wanneer ze luidop fantaseert over hoe jij zou kussen en jij die dan met verwarring en mogelijk frustraties achterblijft).
Dat kan dan zo zijn, maar ik weet zeker dat dat haar intentie niet is. Volgens mij is het een combinatie van tonen van affectie en het zoeken naar spanning. Desalniettemin is het inderdaad wel verwarrend en frustrerend.

Citaat:
Charlesworth999 schreef:
Ze kan haar relatie met haar huidige vriend niet menen en zeker niet een relatie met jou. Trouwens, zou jij iemand willen die, achter je rug, met andere jongens zit te rommelen en flirten?
Maar ze is echt helemaal dol op 'r vriendje. Ze kan hem nauwelijks missen, praat over hem alsof hij helemaal geweldig is en ze hebben bovendien al meer dan twee jaar iets met elkaar. Het lijkt me sterk dat ze die relatie niet 'meent'.
Nee, ik zou het ook niet leuk vinden als ik haar vriend was en zou weten dat ze op zo'n manier met een ander flirt. Voor zo ver ik weet ben ik de enige tegen wie ze zo doet. Ik heb haar tegen andere jongens nooit zo zien doen.

Citaat:
Charlesworth999 schreef:
Als je duidelijkheid wil moet je dat gewoon op de man af vragen, maar verwacht geen eerlijk of zinnig antwoord. Maar als ik jou was zou ik haar laten voor wat ze is en beter kandidates zoeken.
Het gaat er niet zo zeer om of ik haar zie als 'kandidate'. Ze is een goede vriendin van mij en ik wil meer duidelijkheid.

Op dit moment onderneem ik nog geen actie, geen vragen, geen 'terechtwijzingen', ik probeer de flirts ietwat te ontwijken. Ik heb haar namelijk al een maand niet gezien en de dingen die ze zegt waren via WLM en SMS (nee, geen HvJ ), dus ik zal pas weer gaan oordelen als ik haar 'in real life' zie. En dat is hoogstwaarschijnlijk ergens volgende week.
Oud 07-08-2007, 14:15
Ireth69
Ireth69 is offline
Hmm, ik ben benieuwd hoe het dan gaat als je haar weer ziet. Doe 't gewoon rustig aan, denk er goed over na enzo. Lekker lastige situatie .
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 18:51
mara18
mara18 is offline
Zoals je zegt, het is een combinatie van affectie tonen en spanning zoeken als je het mij vraagt. Hier spreekt iemand uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 19:18
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
mara18 schreef op 13-08-2007 @ 19:51 :
Zoals je zegt, het is een combinatie van affectie tonen en spanning zoeken als je het mij vraagt. Hier spreekt iemand uit ervaring
Ja, ik denk dat je daar gelijk in hebt. Nu we alweer een aantal dagen verder zijn, denk ik dat ik er iets achter dacht te zien wat er niet is. Binnenkort zie ik haar weer voor het eerste sinds weken... Dus wellicht krijg ik dan meer duidelijkheid.

Maar hoe voelde jij je erbij? Was het puur speelsheid, dingen zoeken die je in je relatie met je vriend niet had? Voelde je je toen niet schuldig?
Oud 13-08-2007, 22:02
mara18
mara18 is offline
Citaat:
Antoni schreef op 13-08-2007 @ 20:18 :
Ja, ik denk dat je daar gelijk in hebt. Nu we alweer een aantal dagen verder zijn, denk ik dat ik er iets achter dacht te zien wat er niet is. Binnenkort zie ik haar weer voor het eerste sinds weken... Dus wellicht krijg ik dan meer duidelijkheid.

Maar hoe voelde jij je erbij? Was het puur speelsheid, dingen zoeken die je in je relatie met je vriend niet had? Voelde je je toen niet schuldig?
Voor mij was het ook wel verwarrend allemaal. Ik had een nog langere relatie en miste gewoon het gevoel van verliefd zijn zo erg dat ik er onbewust naar op zoek ging. Ik maakte mezelf wijs dat ik verliefd was op die andere jongen en flirtte met hem, vrij verregaand. Ik ging dat bijna volledig onafhankelijk van mijn relatie beschouwen, want die was verder prima. Daardoor had ik bizar genoeg niet zo veel schuldgevoelens, hoewel die misschien wel op hun plaats waren geweest.

Die andere jongen was eerder een playertype dus ik denk niet dat hij er al te veel last van had. Wel was ik alleszins (fysiek) tot hem aangetrokken. Anders had ik nooit zo gedaan.

Dus ik veronderstel dan ook dat zij zich tot jou wel aangetrokken voelt, dat ze wel meermaals zal beginnen twijfelen aan gevoelens, maar dat ze uiteindelijk toch bij haar vriend blijft
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 22:07
Antoni
Antoni is offline
Bedankt voor je toevoeging, Mara. Nu is iedere situatie natuurlijk anders en ik kan niet in haar hoofd kijken of zij ook zo denkt als jij in jouw situatie, maar ik denk dat je best gelijk kan hebben.
Citaat:
mara18 schreef op 13-08-2007 @ 23:02 :
Dus ik veronderstel dan ook dat zij zich tot jou wel aangetrokken voelt, dat ze wel meermaals zal beginnen twijfelen aan gevoelens, maar dat ze uiteindelijk toch bij haar vriend blijft
Ja, dat denk ik ook. Deze situatie is vooral erg wennen voor mij, omdat ik zoiets nog niet heb meegemaakt. Maar het gaat nu al beter.
Oud 14-08-2007, 17:30
Antoni
Antoni is offline
Ik heb haar gesproken en er is veel gezegd waar ik wat aan heb. Het is voor mij nu duidelijk dat ze niet verliefd op me is en dat ik achter haar gedrag niet meer moet zoeken. We kwamen namelijk op het onderwerp dat er veel jongens zijn (geweest) die denken dat zij hen leuk vindt (en daardoor dus telkens haar ook leuk gaan vinden / verliefd raken). Gisteravond is het zelfs zo ver gegaan met een jongen dat hij naaktfoto's van zichzelf naar haar gestuurd had via msn. Hij dacht dat ze daar wel voor in was. Maar dat was duidelijk niet zo. Dit was natuurlijk best extreem, maar zo zijn er meer (mildere) voorbeelden van dat haar woorden/gedrag als te verleidelijk ervaren worden voor een jongen.
Ik had vanmiddag het gevoel dat ik een tijd lang verliefd dreigde te worden op mijn eigen zus en dat ik het idee had dat die eigen zus meer in mij zou zien. Want er is totaal geen chemie tussen ons, op wat speelse flirts na. Niet van haar kant en niet van mijn kant. Ja, ze blijft gewoon een mooi en leuk meisje, maar meer voel ik niet en meer wil ik niet.
De signalen waren dus inderdaad verwarrend, want ze betekende iets anders dan je in de eerste instantie zou denken.
Oud 14-08-2007, 20:01
Smokin'
Smokin' is offline
Mooi. Lijkt me een mooie uitkomst met duidelijkheid
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:25
Verwijderd
Cuddlebitch.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2007, 18:45
Antoni
Antoni is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 15-08-2007 @ 19:25 :
Cuddlebitch.
Zoals je uit mijn verhaal op kan maken vind ik dat ook echt erg.
Reageren

Regels voor berichten