Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-10-2007, 10:24
Dzjun
Dzjun is offline
Afgelopen vrijdagavond heb ik echt enorm hard mn achterhoofd gestoten.. Vervolgens meteen ijs erop gehouden maar er ontstond toch een bult.Ook was ik even misselijk. Ik had meteen last van pijn in mn hoofd, de volgende dag viel het mee maar 's avonds kwam het weer dubbel zo hard terug. Aangezien ik toen een feest had heb ik een ibrupofen (of zoiets) genomen en ben gewoon gaan feesten. Nu heb ik nog steeds last van steken in mn achterhoofd en hoofdpijn.
Zou het een hersenschudding kunnen zijn? En wat moet ik hieraan gaan doen?

(en ja, ik weet dat ik eigenlijk niet had moeten gaan feesten maar daar kan ik nu weinig meer aan veranderen)
Oud 08-10-2007, 10:35
Verwijderd
Rustig aan doen, misschien ook even naar de dokter. Bij een hersenschudding krijg je altijd een wekadvies, wat betekent dat iemand je 's nachts af en toe wakker moet maken om te kijken of alles nog goed gaat. Maar ik denk dat dat alleen voor de eerste nacht geldt bij een lichte hersenschudding, en die heb jij al gehad, dus mja het lijkt me nu zinloos

Ik mocht bij mijn hersenschudding ook niet eten of drinken, maar ik weet niet precies waarom dat was, misschien omdat ze nog bang waren dat er iets met m'n organen was en dat het dus los stond van die hersenschudding.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 12:10
Verwijderd
Misschien een lichte hersenschudding? Eventjes langs de dokter lijkt me handig als het al sinds vrijdag is, 't is vast niet ernstig aangezien je dit berichtje hebt kunnen schijven.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 02:28
trophus
trophus is offline
Feesten als in, met alcohol e.d.?
Heb je de bijsluiter v/d ibrupofen of wat je dan ook hebt geslikt gelezen en gecontroleerd of je er drank bij mag hebben?
Oud 10-10-2007, 08:08
Dzjun
Dzjun is offline
Citaat:
Feesten als in, met alcohol e.d.?
Heb je de bijsluiter v/d ibrupofen of wat je dan ook hebt geslikt gelezen en gecontroleerd of je er drank bij mag hebben?
Jazeker, en dat kon gewoon.. (Heb trouwens ook maar twee drankjes gehad dus heb niet veel gezopen)
Heb nu trouwens nog steeds last van mijn hoofd. Mijn huisgenoot (geneeskundestudente) heeft ernaar gekeken of er geen wond op mn bult zat o.i.d. en dat was niet aan de orde. Hoop toch wel dat het een beetje snel over gaat want die hoofdpijn is echt niet te harden...
Oud 10-10-2007, 08:41
Ieke
Ieke is offline
Als je een hersenschudding hebt moet je echt even rustig aan doen, dan is het het snelste weg.

Regels voor berichten