Advertentie | |
|
![]() |
|
Heel veel sterkte meid... Echt vreselijk wat je hebt moeten doorstaan.
Heb je iemand waar je al je verdriet mee kan bespreken? Een goede vriendin misschien? Je kunt anders ook met iemand van het ggz praten. Misschien kan diegene je dan verder helpen. Hou je haaks!
|
Mijn advies: Doe aangifte! Als er geen aangifte ligt kan er niets tegen hem ondernomen worden. Ook al werkt het niet meteen, mocht hij je dan nog eens lastigvallen kan je meteen weer de politie bellen. De case tegen hem word dan steeds groter. Op een gegeven moment heb je dan iets wat je tegen hem kunt gebruiken.
Natuurlijk is de vraag of je dit wel wilt. Ikzelf zou altijd aangifte doen, wie weet waar het goed voor is. Als je daar geen zin in hebt zou ik in ieder geval verhuizen, maar dat staat hierboven ook al een paar keer beschreven. Succes! ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik weet het even niet meer :'( xxD | 8 | 09-04-2011 11:36 | |
Psychologie |
beste vriendin, echt niet!! Even mijn verhaal kwijt.. mira_love | 8 | 18-07-2005 17:56 | |
Psychologie |
hoi ik moet even me verhaal kwijt hoor zucht* vanieta | 16 | 02-12-2003 13:54 | |
Psychologie |
k moe ff mn verhaal kwijt hoor.. Brenda_88 | 6 | 13-10-2003 10:38 | |
Liefde & Relatie |
pff, me hoofd bonkt er nog van, moet ff me verhaal kwijt Mss Maddocks | 12 | 30-06-2003 13:35 | |
Psychologie |
mijn verhaal wil ik even kwijt miep | 9 | 19-02-2003 18:04 |