Advertentie | |
|
![]() |
|
Een interressantere stelling vind ik:
Vier jij kerst of viert kerst jouw? De reden dat ik daar geen apart topic voor open is omdat ik het niet de moeite waard vind een dikke lap text er over te schrijven om het uit te leggen. Mensen die het zo niet snappen zullen het sowieso nooit snappen en zijn mijn moeite niet waard ![]() Hiermee sluit ik af.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Grote kans dat ik die dagen op vakantie ben. Als ik tóch in Nederland ben, dan blijf ik waarschijnlijk gewoon thuis totdat het tijd is om ergens in de stad wat te gaan drinken met vrienden.
Tweede kerstdag zal ik wel een kleine familieronde met de ouders hebben. Dat is extra speciaal als je een kater hebt. |
![]() |
|
Verwijderd
|
kertsavond komt mijn vriend naar mij toe. Dan gaan we met het hele gezin lekker eten, naar de kerk en cadeautjes uitpakken. Iedereen koopt voor iedereen cadeautjes dus dat wordt gezellig
![]() 1ste kerstdag gaan we samen naar mijn vriend toe. Daar gaan we met het hele gezin gourmetten. 2de kerstdag ga ik naar huis en dan gaan we met t gezin naar mn opa en oma in duitsland. Het worden dus 3 dagen met heel veel reizen maar ik ben wel blij dat mijn vriend en ik kerst eindelijk eens samen gaan vieren ![]() |
![]() |
|
A.s. vrijdag ga ik als vervroegd kerstuitje eerst naar Parijs <3 heeel veel zin in!
![]() Kerstavond vieren we thuis, we vieren nooit sinterklaas dus we hebben dan cadeautjes uitpakken, beetje gezellig eten enzo en misschien dat we nog naar een kerkje in de buurt gaan (supersuf..) Eerste kerstdag gaan we 's avonds naar mijn oom/tante/neef, daar lekker eten en nog een keer cadeautjes doen, hartstikke leuk! Tweede kerstdag was het de bedoeling dat mijn broer en ik gaan koken dus weer met z'n vieren. Opzich wel gezellig, maar ben toch altijd bang dat het een beetje geforceerde gezelligheid wordt. Mja, wordt vast leuk ![]()
|
och ja we gaan op kerstavond ook eten
![]() hoor het net van mn ouders ![]() mn oom is op de 24e jarig en dat moet ie vieren met kersteten. godver,dacht eraan te ontkomen maar dat zit er niet in. heb aan die kant van de familie geen leuke neefjes of nichtjes. allemaal grut van 17 en jonger,heb hun totaal niks te melden bah heb der geen zin in
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En 2e kerstdag 's avonds gaan we daar ook nog gourmetten met z'n tienen. Mn ouders, mn zussen en ik met aanhang, mn 'pleegbroer' en mn oma ![]() en mn opa komt overdag nog even uit het verpleeghuis ook langs. Echt kerst zo ![]() |
![]() |
|
![]() |
1e kerstdag ga ik samen met mijn vriend naar mijn vader toe. Waar we samen met mijn broers, schoonzussen, neefjes en nichtje wat gaan eten.
2de kerstdag komen de ouders van mijn vriend, zijn zusje en haar vriendje bij mijn moeder thuis langs, gewoon om gezellig samen wat te eten. Oh, en mijn vriend en ik zijn de personen die de keuken in gaan <3 Een paar rustige feestdagen dus ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
kerstverhaal Just Johan | 10 | 22-12-2002 19:54 | |
De Kantine |
krijgen we dadelijk dat geouwe kutzeik weer met .wat ga je doen met kerst..hoe ga je Verwijderd | 35 | 27-10-2002 17:36 | |
De Kantine |
Hoe ga jij kerst dit jaar vieren? Secreet | 65 | 16-10-2002 17:33 |